Hi dames,
Ik ben nog een beetje suf, dus kan even niet vinden hoe ik een nieuw onderwerp aanmaak (excuses daarvoor), maar ik wilde wel even een update geven.
Vandaag explantatie en lipofilling gehad bij Dr. Niessen. De operatie is goed verlopen en de implantaten waren intact

. Ik kreeg het na de operatie maar niet warm en bleef maar trillen, maar na ongeveer een uur ging dat over. Ik vond de mensen allemaal erg vriendelijk en dr Niessen heeft nog even laten weten hoe de operatie was verlopen. Per borst is er 65cc ingegaan, niet veel, maar alle beetjes helpen. Ik had overigens 240cc implantaten. Ik heb even spiekt in m’n bh en zag een raar deukje. Die zit toevallig op een plek waar ik steeds pijn/verdikking/ ontstekingen had, dus zal het bij de controle even navragen/ na laten kijken. Plassen met pak gaat overigens prima. Ik had twee maten besteld van pak en bh en heb net van ieder twee nieuwe besteld, zodat de verkeerde maat terug kan.
Ik weet verder niet wat ik nog meer kan melden of waar anderen nog wat aan zouden kunnen hebben, dus bij vragen hoor ik het wel.
Enorm blij en opgelucht dat het achter de rug is en dat die dingen er uit zijn.
Groetjes,
Rocky