Ervaring met Brava/Best systeem

Deel je ervaringen en foto's.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 23 feb 2022 10:00

Ilja schreef: ↑
22 feb 2022 21:43
Corrine68 schreef: ↑
22 feb 2022 21:25
Heeeey Ilja, je hebt het achter de rug, nu lekker bijkomen en uitrusten. Hopelijk duren de naweeen van de morfine niet te lang. Heb je dr. Kroese nog gezien? Heeft ze nog iets verteld hoe het gegaan is?
Ik heb rond 16 uur het kaarsje uitgedaan, ik hoop dat het geholpen heeft.

Laat je lekker verwennen en doe kalm aan!

Liefs van Corrine 🌹😘
Hoi Corrine,

Ik heb Dr. Kroese op de OK gesproken. Zij heeft mij eerst afgetekend en ook alles nog even doorgesproken.
Toen lekker onder narcose en vervolgens naar de uitslaapkamer. Daarna al snel wakker en naar de afdeling.
Ik mocht op de afdeling het OK verslag lezen waarin stond dat alles goed was gegaan. Er is 170 cc per borst aan
lipofilling ingespoten. Dat is wel weinig maar als ze teveel in 1 keer inspuit dan heb ik meer kans op vetnecrose.
Vanaf morgen weer 2 weken de vacuΓΌmpompen plaatsen voor 10 uur per dag. Ook 6 weken lang een hemdje en een
strakke correctiebroek dragen. Ik heb niet op haar gewacht om dit te horen want ik wilde lekker naar huis.
De verpleging vond dat prima dus ik ben lekker naar huis gegaan. Over 2 weken ga ik op controle.
Dank je wel voor je berichtje.

Lieve groetjes Ilja
Hoop dat je hebt geslapen IljaπŸ™

Succes vandaag met die nare pompπŸ˜”

KussπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Liek
Berichten: 74
Lid geworden op: 09 nov 2021 10:32

Ongelezen bericht 23 feb 2022 11:31

Hi Ilja, wat fijn dat dat je vroeg geholpen werdt en het goed is gegaan, op de Morfine na dan.
Hopelijk gaat het naar omstandigheden ook nu goed met je.
Lijkt me heel zwaar lichamelijk en geestelijk om nu alweer aan de slag te moeten met de pompen,..dat moet toch pijnlijk zijn..??
Succes Kanjer πŸ€πŸ˜˜
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 23 feb 2022 13:54

Liek schreef: ↑
23 feb 2022 11:31
Hi Ilja, wat fijn dat dat je vroeg geholpen werdt en het goed is gegaan, op de Morfine na dan.
Hopelijk gaat het naar omstandigheden ook nu goed met je.
Lijkt me heel zwaar lichamelijk en geestelijk om nu alweer aan de slag te moeten met de pompen,..dat moet toch pijnlijk zijn..??
Succes Kanjer πŸ€πŸ˜˜
Hoi Liek,

Het gaat gelukkig goed. De pompen zijn nu minder pijnlijk door de lagere stand van de vacuΓΌm.
Dank je wel voor je berichtje.

😘😍
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 23 feb 2022 13:56

Essi schreef: ↑
23 feb 2022 01:10
Wat fijn dat je deze stap achter de rug hebt.
Op naar de volgende.
Liefs essi
Ja, de eerste stap is gezet en ben ondanks dat het zwaar is heel blij ermee.

Dank je wel voor je berichtje.πŸ₯°
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 23 feb 2022 14:00

Luna MKS schreef: ↑
23 feb 2022 10:00
Ilja schreef: ↑
22 feb 2022 21:43
Corrine68 schreef: ↑
22 feb 2022 21:25
Heeeey Ilja, je hebt het achter de rug, nu lekker bijkomen en uitrusten. Hopelijk duren de naweeen van de morfine niet te lang. Heb je dr. Kroese nog gezien? Heeft ze nog iets verteld hoe het gegaan is?
Ik heb rond 16 uur het kaarsje uitgedaan, ik hoop dat het geholpen heeft.

Laat je lekker verwennen en doe kalm aan!

Liefs van Corrine 🌹😘
Hoi Corrine,

Ik heb Dr. Kroese op de OK gesproken. Zij heeft mij eerst afgetekend en ook alles nog even doorgesproken.
Toen lekker onder narcose en vervolgens naar de uitslaapkamer. Daarna al snel wakker en naar de afdeling.
Ik mocht op de afdeling het OK verslag lezen waarin stond dat alles goed was gegaan. Er is 170 cc per borst aan
lipofilling ingespoten. Dat is wel weinig maar als ze teveel in 1 keer inspuit dan heb ik meer kans op vetnecrose.
Vanaf morgen weer 2 weken de vacuΓΌmpompen plaatsen voor 10 uur per dag. Ook 6 weken lang een hemdje en een
strakke correctiebroek dragen. Ik heb niet op haar gewacht om dit te horen want ik wilde lekker naar huis.
De verpleging vond dat prima dus ik ben lekker naar huis gegaan. Over 2 weken ga ik op controle.
Dank je wel voor je berichtje.

Lieve groetjes Ilja
Hoop dat je hebt geslapen IljaπŸ™

Succes vandaag met die nare pompπŸ˜”

KussπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Helaas bijna niet geslapen. Ik ben een zijslaper en moet nu op de rug liggen. Helaas had ik ook veel hyperventilatie
dus dan is het nog lastiger. Vanmorgen de cups geplaatst en dat valt gelukkig mee. De zuigkracht is nu veel minder.

Dank je wel voor je berichtje. πŸ₯°πŸ˜
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 23 feb 2022 17:40

Ilja schreef: ↑
23 feb 2022 14:00
Luna MKS schreef: ↑
23 feb 2022 10:00
Ilja schreef: ↑
22 feb 2022 21:43


Hoi Corrine,

Ik heb Dr. Kroese op de OK gesproken. Zij heeft mij eerst afgetekend en ook alles nog even doorgesproken.
Toen lekker onder narcose en vervolgens naar de uitslaapkamer. Daarna al snel wakker en naar de afdeling.
Ik mocht op de afdeling het OK verslag lezen waarin stond dat alles goed was gegaan. Er is 170 cc per borst aan
lipofilling ingespoten. Dat is wel weinig maar als ze teveel in 1 keer inspuit dan heb ik meer kans op vetnecrose.
Vanaf morgen weer 2 weken de vacuΓΌmpompen plaatsen voor 10 uur per dag. Ook 6 weken lang een hemdje en een
strakke correctiebroek dragen. Ik heb niet op haar gewacht om dit te horen want ik wilde lekker naar huis.
De verpleging vond dat prima dus ik ben lekker naar huis gegaan. Over 2 weken ga ik op controle.
Dank je wel voor je berichtje.

Lieve groetjes Ilja
Hoop dat je hebt geslapen IljaπŸ™

Succes vandaag met die nare pompπŸ˜”

KussπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Helaas bijna niet geslapen. Ik ben een zijslaper en moet nu op de rug liggen. Helaas had ik ook veel hyperventilatie
dus dan is het nog lastiger. Vanmorgen de cups geplaatst en dat valt gelukkig mee. De zuigkracht is nu veel minder.

Dank je wel voor je berichtje. πŸ₯°πŸ˜
Wat vervelend dat je niet geslapen hebt! En vervelend die hyperventilatieπŸ˜” Ze moeten daar echt eens goed naar kijken. Had je die linkjes gezien die ik eens plaatste hierover?
Misschien kun je eens aan de huisarts vragen of je Atarax (Hydroxyzine) kunt proberen. Dit is een allergie tablet, die ook rust geeft. En tevens beter laat slapen.

Lees zo de restπŸ˜˜πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 23 feb 2022 21:44

Luna MKS schreef: ↑
23 feb 2022 17:40
Ilja schreef: ↑
23 feb 2022 14:00
Luna MKS schreef: ↑
23 feb 2022 10:00

Hoop dat je hebt geslapen IljaπŸ™

Succes vandaag met die nare pompπŸ˜”

KussπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Helaas bijna niet geslapen. Ik ben een zijslaper en moet nu op de rug liggen. Helaas had ik ook veel hyperventilatie
dus dan is het nog lastiger. Vanmorgen de cups geplaatst en dat valt gelukkig mee. De zuigkracht is nu veel minder.

Dank je wel voor je berichtje. πŸ₯°πŸ˜
Wat vervelend dat je niet geslapen hebt! En vervelend die hyperventilatieπŸ˜” Ze moeten daar echt eens goed naar kijken. Had je die linkjes gezien die ik eens plaatste hierover?
Misschien kun je eens aan de huisarts vragen of je Atarax (Hydroxyzine) kunt proberen. Dit is een allergie tablet, die ook rust geeft. En tevens beter laat slapen.

Lees zo de restπŸ˜˜πŸ’•
Ja, om gek van te worden. Zit constant in de hyperventilatie stand. Ben ook in therapie gegaan om ademhalingsoefeningen
en ontspanningsoefeningen te doen. Ik kom er maar niet uit. Ik heb de linkjes zeker gelezen. Ik heb toevallig hydroxyzine
gebruikt. Helaas geen baat bij. Ik gebruik af en toe oxazepam op de dag en om te slapen zolpidemtartraat.
Vanavond start ik met mirtazapine (antidepressiva). Ik ga proberen om 3,75 mg te slikken om rustiger te worden.
Ik voel mij gelukkig niet depressief maar word gek van de onrust in mijn lijf. Ik ben tegen deze medicatie maar ik raak uitgeput.
Toch maar proberen.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 24 feb 2022 11:37

Vind het echt naar voor je. Helemaal omdat je mentale toestand gewoon niet correspondeert met wat je in je lijf voelt. Het is ook heel heel vervelend als men je dan allerlei aandoeningen aanpraat of in je schoenen schuift die er helemaal niet zijn!!🀨

Ik had trouwens wel nieuwe linkjes geplaatst. 1 ging over hyperventilatie bij pots. Ik plaats ze zo hier weer.

Nou mop, hoop dat die nieuwe pilletjes iets kunnen doen. Echt vervelend dit.

Heb je wel eens aan een energetisch therapeut gedacht?

KusssπŸ’‹β€
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 24 feb 2022 11:41

Hier de linkjes. Je hoeft er verder niet op te reageren hoor. Is meer ter informatie. Ik zou de artsen ervan op de hoogte brengen.😘
Luna MKS schreef: ↑
13 feb 2022 22:55
Men dacht aan angststoornis maar bleek POTS te zijn: https://www.cureus.com/articles/40710-p ... physiology
Hyperventilatie en POTS: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6064900/
En laat ze eens een kanteltafeltest bij je doen. Heb je nog nooit gehad, dus ze moeten niet zomaar ervan uit gaan dat het chronische hyperventilatie is. En om dat vast te stellen zijn ook weer aparte onderzoeken. Die hebben ze ook niet gedaan.

Wanneer artsen iets niet weten, zit het tussen de oren of doe je het zelf met je eigen psyche. Lekker makkelijk voor ze, hoeven ze niet verder te zoeken.
En natuurlijk kan dat bij velen wel zo zijn, maar ze moeten leren onderscheiden en ook eens buiten hun eigen vakgebiedje leren/kijken/zoeken.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Liek
Berichten: 74
Lid geworden op: 09 nov 2021 10:32

Ongelezen bericht 02 mar 2022 14:02

Hi Ilja, moest gewoon aan je denken.
Hoe gaat het nu met je?? Helpen de pilletjes wat, heb je wat meer rust in je lijf??
X Liek
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 02 mar 2022 14:35

Liek schreef: ↑
02 mar 2022 14:02
Hi Ilja, moest gewoon aan je denken.
Hoe gaat het nu met je?? Helpen de pilletjes wat, heb je wat meer rust in je lijf??
X Liek
Hoi Liek,

Helaas nog steeds dezelfde klachten. De pilletjes helpen wel om in ieder geval een beetje te slapen.
Ik had zo gehoopt dat ik weer wat rust in mijn lijf kreeg. Ik ben ook nog tot 8 maart met de cups bezig.
Dit is gelukkig niet pijnlijk maar wel lastig. Ik draag ze nu nog maar 5 uur per borst want ze zijn te groot voor mij.
Inmiddels heb ik al 2 x nieuwe gekregen en daar moet ik het mee doen tot 8 maart.
Dit is echt een teleurstelling want ik kom niet aan het aantal uren dat ik ze eigenlijk moet dragen.
Onbewust zal dit ook onrust geven want ik ben zo bang dat het vet dan minder goed ingroeit.
Maar ja, het is wat het is. En hoe gaat het nu met jou? Lief dat je mij een berichtje stuurt.

Lieve groetjes Ilja
Liek
Berichten: 74
Lid geworden op: 09 nov 2021 10:32

Ongelezen bericht 04 mar 2022 22:38

Hi Ilja,
Hè bah, t zit je echt niet mee...alweer niet, nog steeds niet.
Eigenlijk is het 8uur toch met de vacuΓΌm?? Snap, dat je je daar dan ook weer zorgen over maakt en onzekerheid over hebt.
Ik durf er niks over te zeggen, of het echt het verschil uit gaat maken. Snap volkomen dat t voor jou voeld als: niet alles er uit kunnen halen voor je gevoel.
Maar als t niet gaat gaat t niet ilja. Jou inzet is zeker altijd 100% en meer, meer kun je niet.
Met mij gaat het eigenlijk best heel goed. Dank je. Zal binnenkort ff updaten in mijn topic.
Succes en kracht voor jou Ilja πŸ˜˜πŸ€
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 05 mar 2022 10:20

Liek schreef: ↑
04 mar 2022 22:38
Hi Ilja,
Hè bah, t zit je echt niet mee...alweer niet, nog steeds niet.
Eigenlijk is het 8uur toch met de vacuΓΌm?? Snap, dat je je daar dan ook weer zorgen over maakt en onzekerheid over hebt.
Ik durf er niks over te zeggen, of het echt het verschil uit gaat maken. Snap volkomen dat t voor jou voeld als: niet alles er uit kunnen halen voor je gevoel.
Maar als t niet gaat gaat t niet ilja. Jou inzet is zeker altijd 100% en meer, meer kun je niet.
Met mij gaat het eigenlijk best heel goed. Dank je. Zal binnenkort ff updaten in mijn topic.
Succes en kracht voor jou Ilja πŸ˜˜πŸ€
Hoi hoi,

Het zit zeker niet mee. Over een paar weken zal blijken hoeveel vet er heeft overleefd. De cups moeten 10 tot 12 uur
per dag of nacht gedragen worden. Gelukkig is maandag de laatste dag. Ik heb wel alles op alles gezet en meer kan ik niet doen.
Ik moet nog even doorbijten en wacht maar af. Fijn dat het met jou goed gaat. Fijn om te horen.

Fijn weekend.
😘
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”