Beste Ilja,
Ik geef eerst antwoord op jouw vragen. Ik heb een MRI scan gehad van alleen mijn borstgebied , zonder contrastvloeistof. Het bloedonderzoek is gedaan om andere ziektes uit te sluiten. Ook om te achterhalen waar de pijn vandaan komt. De voorlopige diagnose is ASIA. Maar pas als het implantaat eruit is , weet ik dit natuurlijk zeker.
Afgelopen woensdag kreeg ik de uitslag van deze MRI scan en bloed waarden. In de MRI uitslag zagen ze geen ruptuur van de prothese, en geen siliconen delen in mijn lymfeklieren.
De uitslagen van de bloedtest waren aan de ene kant positief, ik heb geen reuma , lupus of schildklierafwijking.
Helaas had ik wel hoge leverwaarden. Ik zat op 230, waar normaal gesproken de referentie ligt op 45. Hier ben ik heel erg van geschrokken. Voelt als een domino-effect. Door de pijnen in mijn lichaam heb ik veel paracetamol geslikt en Voltaren gel.
In combinatie met ASIA is dit waarschijnlijk de oorzaak van de abnormale leverwaarden.
Nu moet ik weer een echo van mijn lever en wederom bloed laten prikken om andere dingen weer uit te sluiten. Ineens ben ik bang dat de kanker is uitgezaaid
... Maar goed ik moet even kalm blijven , kan ook door de andere zaken komen
Maar:
Plan is nu om iig de prothese te laten verwijderen. Hoe emotioneel dit ook even is. Ik wil niet dat mijn lichaam zo moet vechten tegen een implantaat. Als andere dingen uitgesloten zijn dan kan het bijna niet missen dat het aan het implantaat ligt.
Daarnaast maar meteen gestopt met de paracetamol... De pijnen zijn nu helaas heel erg. Maar om mijn lever de rust te geven..
Dit was weer even een update . Wordt vervolgd!
Groetjes Coco77