Heb de eerste regel nog niet getypt en de tranen lopen al over mn wangen. Ik heb op mn 18e bv laten doen omdat ik geen borstontwikkeling had. Aplasie noemde de arts het. Inmiddels ben ik 39, dus heb ze nu 21 jaar. Na 10 jaar kreeg ik een mri en alles was goed. Dat viel te verwachten, want ze zouden levenslang meegaan?
Tussentijds nog een keer een echo gehad die ook prima was. Naar aanleiding van radar is de onrust bij mij fli kt toegenomen. Ben bij mn huisarts geweest, die vervolgens navraag heeft gedaan bij een aantal pc. Allen zeiden: bij geen klachten, gewoon laten zitten! Ik heb toen toch weer een echo laten maken, maar werd overvallen door een mammografie toen ik aankwam bij de poli. Dat deed zo ontzettend veel pijn! Ook de week erna nog. Alles is goed, wel een cyste in mn linker borst, dus dat verklaart de pijn....
Even was ik gerustgesteld, maar het liet me niet los..ik ging steeds meer naar mn onderbewustzijn luisteren...een jaar lang ontsteking aan linker ooglid, recentelijk ontsteking rechter ooglid. Chronisch overbelasting klachten in mn hamstrings, CVS, ADD, zeurend groeipijn gevoel in mn benen en heupen, die 'halo' moedervlekken...
Afgelopen dagen heel veel gelezen op dit forum en heel veel tranen vergoten...dank voor jullie verdrietige en mooie verhalen. Jullie zijn toppers!
Ben me aan het voorbereiden op een explantatie en aan het lezen over lipofilling en oh was ben ik emotioneel en bang! Maar de maat is vol...ik ben er nu ook aan toe, maar vind het zooo moeilijk om de AA cup die ik MET prothese heb op te moeten geven

Mn verhaal is inmiddels langer geworden dan bedoelt...
Heb inmiddels een afspraak bij dr Selms eind mei en bij Dr Niessen half juni. Dr Kappel ook aangeschreven, maar nog niets gehoord.
Nou fijn dat ik mn verhaal hier even kwijt kon!
Liefs xx