Vervolg / update na explantatie Livia: viewtopic.php?t=3000
Hallo lieve allemaal
Gisteren ben ik geopereerd. Om 13.30 moest ik mij melden bij de Velthuiskliniek. Godallemachtig ik was op van de spanning maanden naar toe geleefd en 2 keer afgezegd vanwege het Corona virus. Achteraf had ik iets moeten regelen van oxazepam. En dan mag je alleen naar binnen geen partner mee. Dat was lastig. Uiteindelijk ging alles wel snel. Vooraf nog een gesprek met de arts. Ze gaf duidelijk aan alleen kapsel weg te halen wat verhard was of er afwijkend uitzag. Vanwege mijn tengere postuur wilde ze geen risico nemen met het beschadigen van de borstspier en borstweefsel. Ik heb me hier maar aan overgegeven. De narcose ging nu veel prettiger ze hebben me heel rustig in slaap gebracht was heel fijn ten opzichte van de vorige keer.
Uiteindelijk was ik snel wakker en super alert. De arts gaf aan juist bij de rechterborst kapsel te hebben weggehaald terwijl links veel pijnlijker was. Alles was goed gegaan gelukkig
Ze heeft voor de zekerheid nog kweken afgenomen. Ik heb gelijk maar mijn borsten bekeken dan hebben we dat ook maar gehad. Dat vond ik wel heftig helemaal verfrommeld. Mijn aangemeten sportbh is eigenlijk te groot. Even slikken maar alles beter dan ziek zijn. De opluchting was zo veel groter. Om 16.30 mocht ik naar huis gelukkig dit stuk hebben we achter de rug. Nu herstellen. Thuis heb ik samen met mijn man de prothesen bekeken. Helemaal intact dan ga je toch twijfelen het zal toch niet voor niks zijn.. Totdat ik ze voelde ze zijn plakkerig als je. 2 vingers op elkaar duwt blijven ze plakken
Nou ik ga nu rustig herstellen heb wel een pijnlijke rechterborst alsof er iemand op gestaan heeft. De linkerborst voelt nu wel goed ondanks de operatie. Ik durf nog geen foto’s te plaatsen. Maar dat komt misschien nog wel.