Effe voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Anneke1505

Ongelezen bericht 14 dec 2025 14:39

Hallo ik ben Anneke 46 jaar en kom uit België . Heb al 16 ruwe mentor druppelvorm onder de spier.
Nu links erge kapsel vorming en heel erg pijn en de borst zit vol harde knobbeltjes en er is verharding met opbolling bovenaan. Alsook pijn op ribben en oksel. Ik wil een explant maar kan pas 5/1 op raadpleging bij de plastische chirurg.

Ik ben echt bang voor wat er komen gaat
En hoop hier wat rust te vinden. Ben alleen en kan er met niemand over praten
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 dec 2025 09:46

Anneke1505 schreef:
14 dec 2025 14:39
Hallo ik ben Anneke 46 jaar en kom uit België . Heb al 16 ruwe mentor druppelvorm onder de spier.
Nu links erge kapsel vorming en heel erg pijn en de borst zit vol harde knobbeltjes en er is verharding met opbolling bovenaan. Alsook pijn op ribben en oksel. Ik wil een explant maar kan pas 5/1 op raadpleging bij de plastische chirurg.

Ik ben echt bang voor wat er komen gaat
En hoop hier wat rust te vinden. Ben alleen en kan er met niemand over praten
Lieve meid, hopelijk reageren anderen ook nog. Wilde je laten weten dat alles echt goed komt. Ik heb helaas helemaal geen tijd voor berichten ivm priveomstandigheden dochtertje en pa dus sorry.

Ik wens je heel veel succes en sterkte de komende tijd.

Heel veel liefs,

Luna💖🙏🌞
:-)

Ongelezen bericht 24 jan 2026 23:26

Hoi Anneke,
Ik stuitte op je berichtje. Wat naar al je klachten! Super goed dat je aan de bel trekt en hier een berichtje op doet.
Had je 5 januari een consult of al de operatie? Als de operatie al geweest is: Hoe is de operatie verlopen?
Hoe dan ook veel beterschap en sterkte en Liefde <3

:-)
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”