Verschillende mening PC

Deel je ervaringen en foto's
Anoniem23
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 aug 2021 23:16

Ongelezen bericht 03 nov 2022 16:17

Hoi dames,

Mijn explantatie staat eindelijk gepland. 12 januari bij Dr. Niessen met lipofilling!

De afgelopen dagen ben ik er veel over na aan het denken. Eigenlijk kan ik niet wachten tot het zover is, maar ik vind het ook mega spannend.
Wat de laatste dagen vooral door m'n hoofd gaat is het volgende. Ik ben bij dr van Selms geweest en die gaf aan dat hij explantatie en lipofilling niet zag zitten bij mij. Gaf aan dat hij bang was dat er een deuk ik zou komen en gaf als advies om protheses met zout water te nemen. Dr. Niessen was hier vol verbazing over en zag mij juist geschikt voor lipofilling. Het is voor mij een feit dat ik de protheses er uit wil, dus de keuze voor dr. Niessen gemaakt. De afgelopen dagen knaagt het bij me dat beide artsen zulke tegenstrijdige dingen hebben gezegd en ben ik bang voor het resultaat.
Heeft een van jullie toevallig ook zoiets gehad? Dat er verschillende adviezen waren van chirurgen?
Kaatje61
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 sep 2021 16:05

Ongelezen bericht 03 nov 2022 19:25

Hoi
Ik ben juist naar de Jan van Goyenkliniek gegaan omdat mijn PC in het Catharinaziekenhuis zo aandrong op nieuwe protheses. En ondanks dat het er nu niet zo mooi uitziet (ik heb waarschijnlijk een verkleving)ben ik zo opgelucht dat mijn protheses er uit zijn. Nieuwe protheses vind ik echt een slecht advies. Weet je wat de reden is waarom dat advies werd gegeven?

Ik voel me na 5 weken al zoveel beter geen mist meer in mijn hoofd, meer energie.

Volgende week mijn controle en dan hoor ik meer over wat er gedaan kan worden.

Groetjes Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9429
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 03 nov 2022 19:27

Anoniem23 schreef:
03 nov 2022 16:17
Hoi dames,

Mijn explantatie staat eindelijk gepland. 12 januari bij Dr. Niessen met lipofilling!

De afgelopen dagen ben ik er veel over na aan het denken. Eigenlijk kan ik niet wachten tot het zover is, maar ik vind het ook mega spannend.
Wat de laatste dagen vooral door m'n hoofd gaat is het volgende. Ik ben bij dr van Selms geweest en die gaf aan dat hij explantatie en lipofilling niet zag zitten bij mij. Gaf aan dat hij bang was dat er een deuk ik zou komen en gaf als advies om protheses met zout water te nemen. Dr. Niessen was hier vol verbazing over en zag mij juist geschikt voor lipofilling. Het is voor mij een feit dat ik de protheses er uit wil, dus de keuze voor dr. Niessen gemaakt. De afgelopen dagen knaagt het bij me dat beide artsen zulke tegenstrijdige dingen hebben gezegd en ben ik bang voor het resultaat.
Heeft een van jullie toevallig ook zoiets gehad? Dat er verschillende adviezen waren van chirurgen?
Lieve Anoniem,

Ik snap je gevoel, maar heb vertrouwen in je eigen beslissing. Je eerste keuze kwam diep vanbinnen en is voor jou de juiste. Jij weet dat opnieuw kiezen voor een implantaat je niet zal helpen.

Van Selms is een fantastische borstenchirurg. En echt heel erg goed in explanteren en kapsel verwijderen. Wat ik hiervan gezien heb de afgelopen 11 jaar is dat hij echt 1 van de beste is en 1 van de weinigen die enbloc aandurft. Samen met Rita Kappel. Beiden halen ze altijd zoveel mogelijk kapsel weg en ik sta daar 100% achter. Aan de andere kant is Niessen kei en kei goed in lipofilling. En als er een arts is door wie ik het zou durven laten doen, dan is hij het wel.

Van Selms heeft bewezen dat hij vaak heel goed kan inschatten hoe de borsten eruit komen te zien zonder implantaten. Maar hij heeft wel minder ervaring met lipofilling dan Niessen. Niessen doet deze operaties echt heel vaak en al heel erg lang samen met Rita Kappel. De andere artsen zijn dit pas sinds een aantal jaar gaan doen. Ik denk dat Niessen heel goed kan inschatten wat de mogelijkheid is in jouw borsten d.m.v. lipofilling

Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt. Twijfel niet aan jezelf, alles komt echt goed hoor!

Slaap lekker zo!

Liefs en kusjes,

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Anoniem23
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 aug 2021 23:16

Ongelezen bericht 04 nov 2022 17:33

Luna MKS schreef:
03 nov 2022 19:27
Anoniem23 schreef:
03 nov 2022 16:17
Hoi dames,

Mijn explantatie staat eindelijk gepland. 12 januari bij Dr. Niessen met lipofilling!

De afgelopen dagen ben ik er veel over na aan het denken. Eigenlijk kan ik niet wachten tot het zover is, maar ik vind het ook mega spannend.
Wat de laatste dagen vooral door m'n hoofd gaat is het volgende. Ik ben bij dr van Selms geweest en die gaf aan dat hij explantatie en lipofilling niet zag zitten bij mij. Gaf aan dat hij bang was dat er een deuk ik zou komen en gaf als advies om protheses met zout water te nemen. Dr. Niessen was hier vol verbazing over en zag mij juist geschikt voor lipofilling. Het is voor mij een feit dat ik de protheses er uit wil, dus de keuze voor dr. Niessen gemaakt. De afgelopen dagen knaagt het bij me dat beide artsen zulke tegenstrijdige dingen hebben gezegd en ben ik bang voor het resultaat.
Heeft een van jullie toevallig ook zoiets gehad? Dat er verschillende adviezen waren van chirurgen?
Lieve Anoniem,

Ik snap je gevoel, maar heb vertrouwen in je eigen beslissing. Je eerste keuze kwam diep vanbinnen en is voor jou de juiste. Jij weet dat opnieuw kiezen voor een implantaat je niet zal helpen.

Van Selms is een fantastische borstenchirurg. En echt heel erg goed in explanteren en kapsel verwijderen. Wat ik hiervan gezien heb de afgelopen 11 jaar is dat hij echt 1 van de beste is en 1 van de weinigen die enbloc aandurft. Samen met Rita Kappel. Beiden halen ze altijd zoveel mogelijk kapsel weg en ik sta daar 100% achter. Aan de andere kant is Niessen kei en kei goed in lipofilling. En als er een arts is door wie ik het zou durven laten doen, dan is hij het wel.

Van Selms heeft bewezen dat hij vaak heel goed kan inschatten hoe de borsten eruit komen te zien zonder implantaten. Maar hij heeft wel minder ervaring met lipofilling dan Niessen. Niessen doet deze operaties echt heel vaak en al heel erg lang samen met Rita Kappel. De andere artsen zijn dit pas sinds een aantal jaar gaan doen. Ik denk dat Niessen heel goed kan inschatten wat de mogelijkheid is in jouw borsten d.m.v. lipofilling

Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt. Twijfel niet aan jezelf, alles komt echt goed hoor!

Slaap lekker zo!

Liefs en kusjes,

Luna
Lieve Luna,

Bedankt voor je lieve woorden en toelichting. Dit was precies wat ik even nodig had; ik mag vertrouwen op mijn eigen beslissing en eerste keuze.
Van Selms heb ik alsnog ook veel vertrouwen in, maar het advies om protheses met zout water te nemen had ik niet echt verwacht. Ik heb weinig eigen weefsel dus in dat opzicht begrijp ik het weer wel.
De laatste periode valt me erg zwaar omdat ik zo'n sterk gevoel heb dat mijn klachten (duizelig, paniekaanvallen, watten in hoofd, somber, spierpijn) door de protheses komen en ik echt aan het aftellen ben, maar er ook nog zoveel angst zit.

Luna nogmaals bedankt voor je antwoord en lieve woorden, dat geeft kracht.
Veel liefs!
Anoniem23
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 aug 2021 23:16

Ongelezen bericht 04 nov 2022 17:36

Kaatje61 schreef:
03 nov 2022 19:25
Hoi
Ik ben juist naar de Jan van Goyenkliniek gegaan omdat mijn PC in het Catharinaziekenhuis zo aandrong op nieuwe protheses. En ondanks dat het er nu niet zo mooi uitziet (ik heb waarschijnlijk een verkleving)ben ik zo opgelucht dat mijn protheses er uit zijn. Nieuwe protheses vind ik echt een slecht advies. Weet je wat de reden is waarom dat advies werd gegeven?

Ik voel me na 5 weken al zoveel beter geen mist meer in mijn hoofd, meer energie.

Volgende week mijn controle en dan hoor ik meer over wat er gedaan kan worden.

Groetjes Kaatje
Hoi, bedankt voor je reactie.
Het advies was voornamelijk omdat ik weinig eigen borstweefsel heb en niet veel goed vet had om te oogsten volgens hem.
Ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit gaan zien...

Wat fijn dat je je beter voelt! Door wie ben je geopereerd bij Jan van Goyen?
Hopelijk kunnen ze nog iets voor je betekenen!

Liefs Cynthia
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9429
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 05 nov 2022 10:20

Anoniem23 schreef:
04 nov 2022 17:33
Luna MKS schreef:
03 nov 2022 19:27
Anoniem23 schreef:
03 nov 2022 16:17
Hoi dames,

Mijn explantatie staat eindelijk gepland. 12 januari bij Dr. Niessen met lipofilling!

De afgelopen dagen ben ik er veel over na aan het denken. Eigenlijk kan ik niet wachten tot het zover is, maar ik vind het ook mega spannend.
Wat de laatste dagen vooral door m'n hoofd gaat is het volgende. Ik ben bij dr van Selms geweest en die gaf aan dat hij explantatie en lipofilling niet zag zitten bij mij. Gaf aan dat hij bang was dat er een deuk ik zou komen en gaf als advies om protheses met zout water te nemen. Dr. Niessen was hier vol verbazing over en zag mij juist geschikt voor lipofilling. Het is voor mij een feit dat ik de protheses er uit wil, dus de keuze voor dr. Niessen gemaakt. De afgelopen dagen knaagt het bij me dat beide artsen zulke tegenstrijdige dingen hebben gezegd en ben ik bang voor het resultaat.
Heeft een van jullie toevallig ook zoiets gehad? Dat er verschillende adviezen waren van chirurgen?
Lieve Anoniem,

Ik snap je gevoel, maar heb vertrouwen in je eigen beslissing. Je eerste keuze kwam diep vanbinnen en is voor jou de juiste. Jij weet dat opnieuw kiezen voor een implantaat je niet zal helpen.

Van Selms is een fantastische borstenchirurg. En echt heel erg goed in explanteren en kapsel verwijderen. Wat ik hiervan gezien heb de afgelopen 11 jaar is dat hij echt 1 van de beste is en 1 van de weinigen die enbloc aandurft. Samen met Rita Kappel. Beiden halen ze altijd zoveel mogelijk kapsel weg en ik sta daar 100% achter. Aan de andere kant is Niessen kei en kei goed in lipofilling. En als er een arts is door wie ik het zou durven laten doen, dan is hij het wel.

Van Selms heeft bewezen dat hij vaak heel goed kan inschatten hoe de borsten eruit komen te zien zonder implantaten. Maar hij heeft wel minder ervaring met lipofilling dan Niessen. Niessen doet deze operaties echt heel vaak en al heel erg lang samen met Rita Kappel. De andere artsen zijn dit pas sinds een aantal jaar gaan doen. Ik denk dat Niessen heel goed kan inschatten wat de mogelijkheid is in jouw borsten d.m.v. lipofilling

Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt. Twijfel niet aan jezelf, alles komt echt goed hoor!

Slaap lekker zo!

Liefs en kusjes,

Luna
Lieve Luna,

Bedankt voor je lieve woorden en toelichting. Dit was precies wat ik even nodig had; ik mag vertrouwen op mijn eigen beslissing en eerste keuze.
Van Selms heb ik alsnog ook veel vertrouwen in, maar het advies om protheses met zout water te nemen had ik niet echt verwacht. Ik heb weinig eigen weefsel dus in dat opzicht begrijp ik het weer wel.
De laatste periode valt me erg zwaar omdat ik zo'n sterk gevoel heb dat mijn klachten (duizelig, paniekaanvallen, watten in hoofd, somber, spierpijn) door de protheses komen en ik echt aan het aftellen ben, maar er ook nog zoveel angst zit.

Luna nogmaals bedankt voor je antwoord en lieve woorden, dat geeft kracht.
Veel liefs!
Graag gedaan lieve schat! Ik ben trots op je!

Kusjes en heel veel liefs,

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”