Datum explantatie + lift dr. V.C. van Aalst OZG Scheemda

Protheses vanwege cosmetische reden.
Arwen-Eden

Ongelezen bericht 18 jun 2022 22:26

Dag allemaal!

Al een hele poos lees ik mee op het forum en eindelijk durf ik nu ook mijn verhaal te doen. (Ik hoop dat ik mijn berichtje op de juiste plek heb gezet? πŸ™ˆ)

In 2008 heb ik mijn eerste borstvergroting gehad 500cc eurosiliconen onder de spier, deze operatie was helaas verkeerd gegaan, waardoor ik in 2009 weer onder het mes moest. Dit keer kreeg ik 500cc op de spier, wat was ik blij! Tot ik 2 jaar later vage klachten begon te krijgen, ik kon niet meer sporten en les geven in de sportschool vanwege een ontsteking in mijn SC gewricht en sleutelbeen. De ontstekingen verspreide zich langzaam naar andere plekken (syndroom van Tietse) en kreeg onmense pijnen in mijn nek, schouders en vooral rug. Die laatste heeft een flinke inpact gehad. Ik kon op een gegeven moment niet meer lopen. Ik kreeg de diagnose "fybromialgie" en daar moest ik het mee doen. De pijnen zweven steeds eigenlijk naar een ander deel van mijn lichaam. Toch is er altijd een stemmetje geweest die zegt... wat als het niet fybromialgie is? Op de televisie zag ik steeds vaker het onderwerp "breast illness disease" voorbij komen en dat zette me aan het denken...

3maanden geleden had de huisarts me doorverwezen naar een plastisch chirurg in het OZG Scheemda ziekenhuis (Groningen)
Dat gesprek verliep zo fijn πŸ™ wat een fijne arts, ik werd eindelijk gehoord en serieus genomen.

Inmiddels heb ik goedkeuring van de verzekering en word ik 5 Juli geopereerd door dr. V.C van Aalst in het OZG! πŸ™πŸ₯³
Ik krijg een prothese explantatie + lift, echt spannend!
Moet zeggen dat ik een beetje nerveus ben, omdat ik nergens ervaringen kan vinden over deze chirurg πŸ˜…πŸ™ˆ

Ik zal mijn ervaringen rond en na de operatie delen met jullie πŸ€— ook bedankt voor al jullie ervaringen, dit heeft mij enorm geholpen om de stap te durven zetten.

Lieve groetjes Arwen
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jun 2022 09:51

Hé lieverd, wat fijn dat je je hebt voorgesteld.🌻

Jouw mooie nickname zag ik al een tijdje geleden voorbij zien komen bij de aanmelding.πŸ˜‰

Wat fijn dat je direct raak had bij een pc die je serieus meemt en zal helpen te verlossen van de implantaten!πŸ˜€

Ik zal je op het lijstje zetten van komende operaties.

Van Aalst heb ik volgens mij al eens eerder gehoord, maar weet niet of we op het forum een ervaring hebben staan. Maar de naam komt mij niet onbekend voor.
Wees gerust, vele pc's hebben ervaring met explantatie, dus komt helemaal goed hoorπŸ‘

Nog even en het is zover!πŸ₯³

Succes met de laatste loodjes lieverd!πŸ€πŸ˜˜πŸ’žβ€πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”