Week voor de operatie en de lijs van ellende
Dag lieve meiden,over n kleine week en half mag ik onde t mes. Alles dooor me heen qua emoties,en twijfels van is dit het wel. Ik heb n lijstje gemaakt met mijn klachten alle jaren die ik heb en vraag me af of vrouwen zich hierin kennen:
Altijd heel moe,geen energie daardoor somber geworden bijna depressief
Duizelig
Angstig
Vaak oorsluizen
Hartoverslagen
Vaak vit d tekort
Gewrichten pijn
Maagpijn gastritis nu meer dan n jaar
Vaak ontstekingen zelf amandelen weggehaald
Septumcorrectie gehad omdat ik dacht dat dat me van hoofdpijn en vermoeidheid zou helpen ( niet geholpen )
Tintelingen gehad linker vingers
Extreme hormoonschommelingen tijdens menstruatie zo moe dat ik niet wil leven
Vergeetachtig
Concetreren lukt niet
Vaak oogontsteking jeukende ogen pussig
Vaak antibiotica gebruikt omdat de ontstekingwaarde hoog is
Nierstenen gehad
Migraine
Mistig in hoofd ( het gevoel ik ben er maar ook niet )
Bij de reumatoloog geweest die stelde fybromialgie ( hoewel ik nooit dacht dat dat t is )
Neuroloog geweest voor tintelingen nooit wat gevonden
Long foto gehad alles was normaal
Bloedwaarden altijd normaal
Hartonderzoek gehad was normaal
Maagonderzoek gehad geringe ontsteking maag was normaal
Kortom nooit komt er iets uit behalve de vit d die aantoonbaar is maar ben steeds zieker en zieker.
Groetjes
Duizelig
Angstig
Vaak oorsluizen
Hartoverslagen
Vaak vit d tekort
Gewrichten pijn
Septumcorrectie gehad omdat ik dacht dat dat me van hoofdpijn en vermoeidheid zou helpen ( niet geholpen )
Vergeetachtig
Concetreren lukt niet
Nierstenen gehad
Migraine
Bij de reumatoloog geweest die stelde fybromialgie ( hoewel ik nooit dacht dat dat t is )
Kortom nooit komt er iets uit behalve de vit d die aantoonbaar is maar ben steeds zieker en zieker.
Groetjes
Lieve Minka, ben je nog niet bij Nanayakkara of Beekman geweest? Andere internisten hebben totaal geen verstand van klachten door siliconen en onderzoeken niet op de juiste manier.
De hele waslijst zijn bekende problemen bij ASIA/BII.
Het is een multisysteem ziekte.
Blij dat je bijna wordt verlost🥳
Dikke kus en heel veel sterkte

Dikke kus en heel veel sterkte
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Nee ik heb in april spreekuur in Amserdam bij de siliconen spreekuur.. in Rijnstate voldoe ik aan de symptomem zeiden ze maar thats it. Geen advies over wat ik moet doen, of wat ik moet slikken na de operatie ( want door zoveel info zie ik door de bomen t bos niet meer )Luna MKS schreef: ↑19 feb 2022 17:54Lieve Minka, ben je nog niet bij Nanayakkara of Beekman geweest? Andere internisten hebben totaal geen verstand van klachten door siliconen en onderzoeken niet op de juiste manier.
Dikke kus en heel veel sterkte![]()
Snap dat het veel is. We kunnen er niets aan doen...
Vrouwen moeten zelf ook wat onderzoek doen en kijken wat voor hen werkt.
In ieder geval kun je dit topic lezen met wat aanwijzigen die je misschien verder helpen: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... ?t=94#p471
Kusss

Vrouwen moeten zelf ook wat onderzoek doen en kijken wat voor hen werkt.
In ieder geval kun je dit topic lezen met wat aanwijzigen die je misschien verder helpen: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... ?t=94#p471
Kusss
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Minka,Minka schreef: ↑19 feb 2022 15:23Dag lieve meiden,over n kleine week en half mag ik onde t mes. Alles dooor me heen qua emoties,en twijfels van is dit het wel. Ik heb n lijstje gemaakt met mijn klachten alle jaren die ik heb en vraag me af of vrouwen zich hierin kennen:
Duizelig
Angstig
Vaak oorsluizen
Hartoverslagen
Vaak vit d tekort
Gewrichten pijn
Vergeetachtig
Concetreren lukt niet
Nierstenen gehad
Migraine
Groetjes
Ik herken veel van jou klachten. Helaas heb ik ook vele onderzoeken gehad en ook bij mij werd er niks gevonden.
In 2004 had ik mijn eerste siliconenprotheses. Nooit echt klachten gehad. In 2017 kreeg ik de Natrelle protheses en kwam
ook zwaar in de overgang. Ik werd steeds zieker en zieker. Werken kon ik ook niet meer. Toen heb ik mij via het forum hier
goed ingelezen. Uiteindelijk ben ik naar de plastisch chirurg gegaan en heb met haar over mijn gezondheidsklachten gesproken.
Zij was geen tegenstander van siliconenprotheses en gaf aan dat er ook vrouwen zijn die na explantatie niet beter worden.
Ik heb toch besloten dat ze eruit moesten. Of ik nou wel of niet beter ga worden dat moet nog blijken.
Ik ben in ieder geval blij dat ze eruit zijn. Wordt je in het Rijnstate geopereerd?
Groetjes Ilja
Hai IljaIlja schreef: ↑19 feb 2022 22:15Hoi Minka,Minka schreef: ↑19 feb 2022 15:23Dag lieve meiden,over n kleine week en half mag ik onde t mes. Alles dooor me heen qua emoties,en twijfels van is dit het wel. Ik heb n lijstje gemaakt met mijn klachten alle jaren die ik heb en vraag me af of vrouwen zich hierin kennen:
Duizelig
Angstig
Vaak oorsluizen
Hartoverslagen
Vaak vit d tekort
Gewrichten pijn
Vergeetachtig
Concetreren lukt niet
Nierstenen gehad
Migraine
Groetjes
Ik herken veel van jou klachten. Helaas heb ik ook vele onderzoeken gehad en ook bij mij werd er niks gevonden.
In 2004 had ik mijn eerste siliconenprotheses. Nooit echt klachten gehad. In 2017 kreeg ik de Natrelle protheses en kwam
ook zwaar in de overgang. Ik werd steeds zieker en zieker. Werken kon ik ook niet meer. Toen heb ik mij via het forum hier
goed ingelezen. Uiteindelijk ben ik naar de plastisch chirurg gegaan en heb met haar over mijn gezondheidsklachten gesproken.
Zij was geen tegenstander van siliconenprotheses en gaf aan dat er ook vrouwen zijn die na explantatie niet beter worden.
Ik heb toch besloten dat ze eruit moesten. Of ik nou wel of niet beter ga worden dat moet nog blijken.
Ik ben in ieder geval blij dat ze eruit zijn. Wordt je in het Rijnstate geopereerd?
Groetjes Ilja
Ja ik denk net als bij jou, na zoveel onderzoeken en dat er telkens niks uitkomt dat t wel aan de protheses moet liggen. Mijn arts is ook wel nuchter hij is net tegen en niet voor maar dat maakt verder niks uit, ik haal ze eruit en dan zien we wel en ik hoop zo dat dit de oorzaak zal zijn van jaren ellende. Ik word in Zevenaar Rijnstate geopereerd de 28 ste. Voel jij je wel wat verlichter of enige kleine verbeteringen?
Hai ilja
Ik word geopereerd door dr Lier. Word je weer geopereerd??
Zit je aan de detox kuren?
Oké. Dr. Van Lier ken ik niet maar wel van naam. Ik heb wel geprobeerd om te detoxen maar ik voelde mij daar niet goed bij.
Ik drink wel veel hibiscus thee met verse gember en veel water. Gebruik vitamine D3 met K2 en gebruik Magnesium.
Ik heb 2x borstkanker gehad dus ik heb geamputeerde borsten. Nu de siliconen eruit zijn ben ik plat en krijg ik
dmv een studie nieuwe borsten met eigen vet.
Ik drink wel veel hibiscus thee met verse gember en veel water. Gebruik vitamine D3 met K2 en gebruik Magnesium.
Ik heb 2x borstkanker gehad dus ik heb geamputeerde borsten. Nu de siliconen eruit zijn ben ik plat en krijg ik
Goh wat heftig wat je mee hebt gemaakt!! Heel veel beterschap en ik hoop zo dat je snel verbetering gaat voelen! Wat betreft de Lier heb ik wel mooie dingen gehoord, hij was ook echt mega lief naar me toe en snel wat betreft handelen. Ik ga wel in april naar amsterdam naar siliconen poli om daar toch meer info en advies te verkrijgen, want in rijnstate zijn se daar echt lang niet op de hoogte inhoudelijk als daar. Ik heb via de internist hier wel verklaring van dat ik voldoe aan asia maar thats it verder wordt er niks me gedaan of zo.. t is ja je kan t hebben maar meer dan dat is er niet. Had je veel pijn na je operatie? Of kon je t goed verdragen?Ilja schreef: ↑19 feb 2022 22:36Oké. Dr. Van Lier ken ik niet maar wel van naam. Ik heb wel geprobeerd om te detoxen maar ik voelde mij daar niet goed bij.
Ja, ik heb mijn portie wel gehad. Ik heb nu geluk dat ik mee mocht doen met deze studie. Ik krijg dmv vacuümpomp en lipofillingMinka schreef: ↑19 feb 2022 22:42Goh wat heftig wat je mee hebt gemaakt!! Heel veel beterschap en ik hoop zo dat je snel verbetering gaat voelen! Wat betreft de Lier heb ik wel mooie dingen gehoord, hij was ook echt mega lief naar me toe en snel wat betreft handelen. Ik ga wel in april naar amsterdam naar siliconen poli om daar toch meer info en advies te verkrijgen, want in rijnstate zijn se daar echt lang niet op de hoogte inhoudelijk als daar. Ik heb via de internist hier wel verklaring van dat ik voldoe aan asia maar thats it verder wordt er niks me gedaan of zo.. t is ja je kan t hebben maar meer dan dat is er niet. Had je veel pijn na je operatie? Of kon je t goed verdragen?Ilja schreef: ↑19 feb 2022 22:36Oké. Dr. Van Lier ken ik niet maar wel van naam. Ik heb wel geprobeerd om te detoxen maar ik voelde mij daar niet goed bij.
weer borsten. Voor mij echt een cadeautje. Ik ben heel postitief en ga ervoor. Effe doorbijten. Ik moet je eerlijk zeggen
dat ik echt geen pijn heb gehad na mijn operatie. De eerste paar dagen had ik voor de zekerheid een spiegel opgebouwd
met ieder 4 uur 1000 mg paracetamol. Ook na de narcose niet ziek geweest en was direct mobiel.
Het is echt een kleine ingreep. Bij mij is trouwens wel het kapsel weggehaald. Gaat bij jou ook goed komen hoor.
Goed dat je ook naar de poli in Amsterdam gaat. Als ik niet opknap ga ik dat ook doen. Ik geef het eerst even de tijd.
Oh dat is wel fijn dat je die ingreep kan doen!! En hopelijk gaan we allebi in der loop van tijd opknappen. Ik heb een grote kinderwens en ik word dit jaar 39 mijn klok tikt door en ik hoop zo erg dat ik binnen paar maanden wel op ga knappen. Al die frustraties en boosheid en alles Pff vreselijk. Bij mij is parac om de dag wel in me lijf dat zit in ieder geval wel goed danIlja schreef: ↑19 feb 2022 22:53Ja, ik heb mijn portie wel gehad. Ik heb nu geluk dat ik mee mocht doen met deze studie. Ik krijg dmv vacuümpomp en lipofillingMinka schreef: ↑19 feb 2022 22:42Goh wat heftig wat je mee hebt gemaakt!! Heel veel beterschap en ik hoop zo dat je snel verbetering gaat voelen! Wat betreft de Lier heb ik wel mooie dingen gehoord, hij was ook echt mega lief naar me toe en snel wat betreft handelen. Ik ga wel in april naar amsterdam naar siliconen poli om daar toch meer info en advies te verkrijgen, want in rijnstate zijn se daar echt lang niet op de hoogte inhoudelijk als daar. Ik heb via de internist hier wel verklaring van dat ik voldoe aan asia maar thats it verder wordt er niks me gedaan of zo.. t is ja je kan t hebben maar meer dan dat is er niet. Had je veel pijn na je operatie? Of kon je t goed verdragen?Ilja schreef: ↑19 feb 2022 22:36Oké. Dr. Van Lier ken ik niet maar wel van naam. Ik heb wel geprobeerd om te detoxen maar ik voelde mij daar niet goed bij.
weer borsten. Voor mij echt een cadeautje. Ik ben heel postitief en ga ervoor. Effe doorbijten. Ik moet je eerlijk zeggen
dat ik echt geen pijn heb gehad na mijn operatie. De eerste paar dagen had ik voor de zekerheid een spiegel opgebouwd
met ieder 4 uur 1000 mg paracetamol. Ook na de narcose niet ziek geweest en was direct mobiel.
Het is echt een kleine ingreep. Bij mij is trouwens wel het kapsel weggehaald. Gaat bij jou ook goed komen hoor.
Goed dat je ook naar de poli in Amsterdam gaat. Als ik niet opknap ga ik dat ook doen. Ik geef het eerst even de tijd.
Lieve Minka, ik begrijp je volkomen dat je vindt dat je klok tikt en je angst. Pfff hoe ik je snap!!!
Weet dat 39 gelukkig nog een redelijke leeftijd is. De hoeveelheid eicellen is op die leeftijd nog redelijk groot. Minder klein dan men denkt. Passeer je de 43 dan is de voorraad inmiddels echt geslonken, tot bijna op, want de cellen die overblijven hebben dan al vaak genetische afwijkingen.
Je kunt je eicelvoorrraad laten meten via het Anti Muller Hormoon.
Alles komt goed met jou!

Weet dat 39 gelukkig nog een redelijke leeftijd is. De hoeveelheid eicellen is op die leeftijd nog redelijk groot. Minder klein dan men denkt. Passeer je de 43 dan is de voorraad inmiddels echt geslonken, tot bijna op, want de cellen die overblijven hebben dan al vaak genetische afwijkingen.
Je kunt je eicelvoorrraad laten meten via het Anti Muller Hormoon.
Alles komt goed met jou!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op