Ik ben Saar, begin 30, moeder van een kleuter en heb al 10,5 jaar (veel te grote) implantaten, namelijk 475 cc high profile van Sebbin, extra geruwd, het type wat nu verboden is. Dit terwijl 350 cc was besproken tijdens het consult
Ze hebben ook altijd wel een beetje pijn gedaan, logisch dacht ik, met 'die meloenen' en het gewicht. Maar de laatste tijd (misschien al wel jaren, het sluipt erin) heb ik echt regelmatig steken plus nog een waslijst aan vage klachten die hier veelvuldig besproken worden. Altijd doodmoe, slap, zwak, snel keelpijn, wazig zien, zweterig, gigantisch snel uitgeput en continue tussendoor moeten rusten, wazig zien/ afwezig, uitslag hoofdhuid etc. etc. Lekker vaag dus allemaal, maar zo samen bij elkaar wel een flinke impact.
Nu oriënteer ik me al een tijdje op explantatie, maar ben ondanks dat de signalen van mn lijf helder zijn, doodsbang voor het resultaat.
Ik lees hier genoeg vrouwen die (redelijk) tevreden zijn (helaas ook genoeg niet echt), maar niemand die van een A cup met 475 cc high profile 10,5 jaar lang naar een 70 F is gegaan! Ik kan me niet voorstellen dat dit goedkomt en overweeg om die reden om wel ook direct lipofilling te laten doen. Ben ook doodsbang dat de arts een lift / correctie ivm overschot huid oppert. Dan is de verminking denk ik helemaal compleet..
Misschien iemand die wel bij mijn situatie in de buurt komt..
Nou, dat klonk lekker dramatisch, maar zo voelt het ook wel een beetje... ben ik straks dáár weer onzeker over.. eerst plat, nu te groot, straks verminkt..
Qua artsen neig ik naar van Selms of Niessen, maar dat is denk ik puur omdat ik daar het meeste over terugvindt.. dus ook daar ben ik nog super onzeker over.
Dus, dat ben ik voor nu
Liefs