Hoi allemaal
Ik ben Marijse, 41 jaar.
In 2011 heb ik de volgende implantaten laten plaatsen:
Arion Monobloc silicone / GS-HP-275-T
Ik lees dat deze inmiddels uit de handel zijn gehaald?
Ik heb ze laten plaatsen na de zwangerschap om cosmetische redenen.
Ik ben al heel mijn leven migraine patiënt. Maar sinds november 2020 heb ik aanhoudende extreme hoofdpijn en aanvallen. Zo erg dat ik inmiddels soms hoop dat ik geen 80 zal worden..
Ik heb veel pech gehad met een waardeloze huisarts en neuroloog waardoor ik nog niet echt goed geholpen ben. Ik mag nu begin december naar het LUMC. Ik ben zelf ‘out of the box’ aan het denken en twijfel daarom ook aan mijn implantaten.
Mede omdat ik al een paar jaar een bult in mijn oksel heb die soms opspeelt een zeer doet. Lijkt een ontstoken klier. Mammografie heeft niks ernstigs uitgewezen toen. Toch zit het me niet lekker.
Tevens ben ik in 2014 ineens heel ziek geworden. Onstoken lever, alvleesklier en geelzucht. Daarna nog 4 jaar lopen tobben met PDS. Maar dat is inmiddels wel aardig over allemaal.
Er komt extreem veel borstkanker voor in mijn familie. Dit kwam aan het licht nadat mijn borstvergroting al gebeurd was..
Ik denk nu aan verwijderen. Echter kan ik niet zo makkelijk even 3000,- betalen. Ik ga donderdag naar de huisarts en vragen om een echo. Stiekem hoop ik dat er een scheurtje te zien is en het vergoed zal worden, en ik eindelijk een antwoord heb op mijn klachten..
Even voorstellen. Ik ben Marijse
Lieve Marijsje,
Wat een nare klachten heb je. Zulke zware hoofdpijnen kunnen echt je dagelijkse leven ernstig verstoren. Zeer triest dat jij dit moet meemaken..
Ik wil je even wijzen op het topic over vergoeding https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 186&t=1952
Volg de stappen die er staan. Zorg ervoor dat je met jouw verhaal bij een internist komt die voor jou een brief kan samenstellen om de explantatie vergoed te krijgen. Het is namelijk zo dat allerlei bestaande klachten door implantaten altijd verergeren.
Dokter Rita Kappel is een zeer goede chirurg die je kan helpen aan de erkenning van het verband tussen de verergering van deze neurologische klacht en de implantaten. Ik had zelf ook vele klachten als tiener en ook bij mij heeft ze erkend dat mijn klachten verergerden door de implantaten.
Helaas zit Rita Kappel helemaal vol en heeft een tijdelijke patiëntenstop. Ze heeft ook al lang de pensioenleeftijd bereikt en zal daarom ook niet lang meer blijven werken helaas. Maar je kunt wel naar een andere pc. Helaas "erkennen" ze wel iets, maar zeker niet zoals Rita Kappel. Toch moet je naar een pc. Misschien is van Selms ook een goede optie.
Ik wens je heel veel succes in je weg. Mocht je ergens tegenaanlopen met de vergoeding, laat het dan weten. Reageer ik niet op een vraag hierover op het forum, dan mag je mij mailen (zie onderschrift). Dat geldt ook voor de rest van jullie meiden. We zijn nog steeds bezig met verzekeraars en ik wil nog steeds zoveel mogelijk afwijsbrieven of situatie beschrijvingen over afwijzingen, want dit nemen we allemaal mee in onze gesprekken met de verzekeraars.
Heel veel succes en liefs,
Luna <3 <3 <3
Wat een nare klachten heb je. Zulke zware hoofdpijnen kunnen echt je dagelijkse leven ernstig verstoren. Zeer triest dat jij dit moet meemaken..
Ik wil je even wijzen op het topic over vergoeding https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 186&t=1952
Volg de stappen die er staan. Zorg ervoor dat je met jouw verhaal bij een internist komt die voor jou een brief kan samenstellen om de explantatie vergoed te krijgen. Het is namelijk zo dat allerlei bestaande klachten door implantaten altijd verergeren.
Dokter Rita Kappel is een zeer goede chirurg die je kan helpen aan de erkenning van het verband tussen de verergering van deze neurologische klacht en de implantaten. Ik had zelf ook vele klachten als tiener en ook bij mij heeft ze erkend dat mijn klachten verergerden door de implantaten.
Helaas zit Rita Kappel helemaal vol en heeft een tijdelijke patiëntenstop. Ze heeft ook al lang de pensioenleeftijd bereikt en zal daarom ook niet lang meer blijven werken helaas. Maar je kunt wel naar een andere pc. Helaas "erkennen" ze wel iets, maar zeker niet zoals Rita Kappel. Toch moet je naar een pc. Misschien is van Selms ook een goede optie.
Ik wens je heel veel succes in je weg. Mocht je ergens tegenaanlopen met de vergoeding, laat het dan weten. Reageer ik niet op een vraag hierover op het forum, dan mag je mij mailen (zie onderschrift). Dat geldt ook voor de rest van jullie meiden. We zijn nog steeds bezig met verzekeraars en ik wil nog steeds zoveel mogelijk afwijsbrieven of situatie beschrijvingen over afwijzingen, want dit nemen we allemaal mee in onze gesprekken met de verzekeraars.
Heel veel succes en liefs,
Luna <3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"