Ik ben Roosje, 29 jaar en heb in 2018 ruwe implantaten laten zetten bij Velthuis Kliniek. Mijn operatie was 'medisch' en toen volledig vergoed door de zorgverzekering. Vorig jaar begonnen bij mij de eerste klachten. Op een middag kon ik ineens niet meer recht blijven staan en kreeg ik last van draaiduizelingen. Helaas kwamen deze vanaf toen regelmatig voor. Rond november kreeg ik last van (wat ik toen nog niet wist) migraine aanvallen. Er ontstond een behoorlijk ondragelijke druk op mijn ogen tot dat ik echt een aanval kreeg en dagen in bed lag met ondragelijke hoofdpijn. In december was de druk op mijn ogen constant aanwezig en ben ik voor het eerst naar de huisarts geweest, hoofdpijn dagboek drie maanden lang bijgehouden en daarna doorverwezen naar de neuroloog en oogarts. Oogarts kon niets vinden en ook de MRI scan wees (gelukkig) op niets uit. Verder kreeg ik last van gewrichtsklachten in mijn vingers, polsen en knieën en sinds een paar maanden haper ik op woorden en krijg ik veel woorden niet uit mijn mond. In mijn hoofd weet ik wat ik wil zeggen maar ik krijg het er niet uit alsof ik vast loop. Heb voor de zoveelste keer bloedarmoede en ben daar behoorlijk moe van. Ook heb ik weken lang therapie gehad bij de psycholoog omdat je natuurlijk veel van deze klachten kan gooien op stres. Maar wederom geen verklaring voor de klachten die steeds erger werden. Pas nadat een familielid mij wees op klachten bij implantaten ben ik mij erin gaan inlezen en las ik zoveel herkenbare verhalen.. echt schrikken!
Nou het was een lang berichtje, bedankt als je zo ver hebt doorgelezen
Ik lees jullie verhalen verder in het forum, haal er veel nuttige informatie uit tot nu toe.. heel fijn!