Niet verwijderen kapsel onder spier

Lees informatie of stel vragen.
Lexi

Ongelezen bericht 25 nov 2020 22:04

Hi,

De chirurg waar ik zonet op consultatie ben geweest heeft mij geïnformeerd dat hij het kapsel dat achter de spier zit, niet verwijdert. Te veel kans op complicaties beweert hij. Het kapsel onderaan wordt wel verwijderd.

Is dit inderdaad af te raden bij protheses achter de spier?

Grtjs,
Lexi
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 nov 2020 14:05

Ik verwijs je hiervoor naar de topics over kapsels.
😘💕💕💕

https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=229
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 nov 2020 20:06

Het antwoord was kort, maar ben dat hele kapselverhaal zat.
Een belangrijke vraag is wat een arts ' te dun' vind om te verwijderen. De meeste artsen vinden een kapsel al snel 'te dun'.
Wat echt vliesdun is en verkleefd zit, kan niet weg. Wat dikker is wel, maar daar moet de arts te tijd voor nemen. De vraag is dus wat vinden ze 'dun'? Vliesdun of dikker vanaf meer dan baker 1.
Tegen rib en spier kunnen ze wegbranden als dat dik genoeg is, vliesdun kan absoluut niet. Zelfs dokter Kappel doet dat niet.

Ga er maar van uit dat deze arts de gangbare methode gebruikt, dus wat de meeste artsen doen. De enige waarvan ik zeker weet dat ze echt zoveel mogelijk weghalen zijn Kappel en van Selms. Lichtenegger zou het ook doen geloof ik. En er zullen er vast meer zijn, maar de meeste laten een dikker kapsel zitten.

Succes!❤💋

Overigens zijn er genoeg vrouwen via de weg behandeld die de meeste artsen aanhouden en is er niets aan de hand. Toch is zoveel mogelijk verwijderen wat kan en veilig is nog altijd het beste.
Plaats reactie

Terug naar “Kapsels, onderzoek kapsels, drains”