Explantatie Pilaam door dr. Rakhorst
Nou dames ik ven al terug op de afdeling.
Het valt me niet tegen op het moment.
Ik ben ontzettend blij met mijn keuze, want totaal niet verwacht heeft links blijkbaar gelekt. Hij wordt door de arts opgestuurd.
Ik mag nu iets eten en zie dan wel verder. Pijn valt op het moment mee
Het valt me niet tegen op het moment.
Ik ben ontzettend blij met mijn keuze, want totaal niet verwacht heeft links blijkbaar gelekt. Hij wordt door de arts opgestuurd.
Ik mag nu iets eten en zie dan wel verder. Pijn valt op het moment mee
Ik was inderdaad geschokt en de arts ook. We hadden beide niet verwacht dat ze kapot waren. Ik ga in ieder geval ook de Velthuis kliniek een bericht doen, want hier was ik afgewimpeld.
Ik hoop op vergoeding en anders betaal ik graag voor mijn gezondheid
Ik hoop op vergoeding en anders betaal ik graag voor mijn gezondheid
Nee, in bezwaar gaan! Jij hoort dit vergoed te krijgen en laat je niet gekmaken door de verzekering!!! Stuur het operatieverslag mee!
Sterkte lieverd, blij dat die troep er uit is!!!!
❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Gisteren heb ik mij de hele dag redelijk gevoeld. Beetje wiebelig, maar verder oke.
Vannacht heb ik ontzettend veel last van mijn rug gekregen. Ik denk dat het mijn rugspieren zijn. Ik heb verschillende houdingen geprobeerd, maar weet het nu even niet meer
. Doordat de rug zo’n pijn doet adem ik niet altijd goed waardoor ik af en toe “benauwd” en misselijk van de pijn ben.
Ik lig nu met mijn benen over een leuning. Dit hielp heel even, maar is ook al niet meer prettig. Ik heb paracetamol tegen de pijn, maar volgens mij krijg ik het hier van in de maag. Neem het straks wel in ieder geval voor de rug. (Pijn aan mijn borsten heb ik praktisch niet)
Het verband mag er straks af. Vindt ik ook wel weer even een dingetje, maar zal blij zijn als ik een bh aan kan. Iets meer lucht
Ik zou graag de lijst met de supplementen ontvangen, maar de aanvraag lukt mij niet. Kan iemand mij hier mee helpen?
Vannacht heb ik ontzettend veel last van mijn rug gekregen. Ik denk dat het mijn rugspieren zijn. Ik heb verschillende houdingen geprobeerd, maar weet het nu even niet meer
Ik lig nu met mijn benen over een leuning. Dit hielp heel even, maar is ook al niet meer prettig. Ik heb paracetamol tegen de pijn, maar volgens mij krijg ik het hier van in de maag. Neem het straks wel in ieder geval voor de rug. (Pijn aan mijn borsten heb ik praktisch niet)
Het verband mag er straks af. Vindt ik ook wel weer even een dingetje, maar zal blij zijn als ik een bh aan kan. Iets meer lucht
Ik zou graag de lijst met de supplementen ontvangen, maar de aanvraag lukt mij niet. Kan iemand mij hier mee helpen?
De lijst staat op het forum onder ontgiften. Op de website staat dat je die kunt opvragen, maar ik had besloten ze gewoon online te zetten. We hadden na het hele gedoe met de claimwetgeving besloten om geen verwijzingen naar websites en supplementen meer online te zetten, maar het is gewoon onzin. Wij zijn zelf geen webwinkel. En hoe moeten we vrouwen anders adviseren ? Irritante regels die nergens op slaan. Krom allemaal, laat ze regels en een wet maken voor die troep!
Sterkte!!!
Liefs Luna
Sterkte!!!
Liefs Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Luna,
Het is misschien heel dom, maar ik kan de lijst niet vinden
Is het mogelijk dat je mij tagt oid in het bericht?
En een nieuwtje!
Ik wordt net door de pc gebeld dat hij zelf contact heeft opgenomen met de zorgverzekeraar. Hij vondt het medisch noodzakelijk dat het vergoed zou worden en dit is goed gekeurd. Hij wilde mij dat even persoonlijk melden. Top arts!
Het is misschien heel dom, maar ik kan de lijst niet vinden
En een nieuwtje!
Ik wordt net door de pc gebeld dat hij zelf contact heeft opgenomen met de zorgverzekeraar. Hij vondt het medisch noodzakelijk dat het vergoed zou worden en dit is goed gekeurd. Hij wilde mij dat even persoonlijk melden. Top arts!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
- Daniëlle Slingerland
top zeg! Niessen heeft nog niets aangevraagd volgens mijn verzekeraar dus heb maar even gevraagd hoe of wat ... Ben benieuwd!pilaam schreef: ↑22 mei 2019 13:44Hoi Luna,
Het is misschien heel dom, maar ik kan de lijst niet vindenIs het mogelijk dat je mij tagt oid in het bericht?
En een nieuwtje!
Wanneer is je datum?
grts, Danielle
Hoi Danielle,Hartje schreef: ↑22 mei 2019 23:05top zeg! Niessen heeft nog niets aangevraagd volgens mijn verzekeraar dus heb maar even gevraagd hoe of wat ... Ben benieuwd!pilaam schreef: ↑22 mei 2019 13:44Hoi Luna,
Het is misschien heel dom, maar ik kan de lijst niet vindenIs het mogelijk dat je mij tagt oid in het bericht?
En een nieuwtje!
Wanneer is je datum?
grts, Danielle
Ik ben afgelopen dinsdag geholpen.
Groetjes Linda
Ik heb vandaag voor het eerst goed durven kijken. Het valt me mee. Mijn borsten zijn nu een stuk platter, maar er zit nog vorm aan. Ze “hangen” wel iets meer omdat ze leeg zijn, maar misschien trekt dit nog bij.
Omdat ik zelf snel flauwval heb ik net gedoucht met mijn bh aan. Het voelt niet prettig als er niets om zit. Zou dit een probleem zijn? Ik heb zeep zoveel mogelijk vermeden en het daarna wel goed drooggedept en een nieuwe bh aangedaan.
Ik heb vrij weinig pijn, maar mijn ribben vlak onder de incisie doen echt pijn. Hier zit ook de bh band op. Kan ik iets doen omdat iets te verlichten? Ik heb nu voor de nacht een sporthesje aan (sport bh van de action) en overdag een gewone sportbh aan.
Groetjes Linda
Omdat ik zelf snel flauwval heb ik net gedoucht met mijn bh aan. Het voelt niet prettig als er niets om zit. Zou dit een probleem zijn? Ik heb zeep zoveel mogelijk vermeden en het daarna wel goed drooggedept en een nieuwe bh aangedaan.
Ik heb vrij weinig pijn, maar mijn ribben vlak onder de incisie doen echt pijn. Hier zit ook de bh band op. Kan ik iets doen omdat iets te verlichten? Ik heb nu voor de nacht een sporthesje aan (sport bh van de action) en overdag een gewone sportbh aan.
Groetjes Linda
- Daniëlle Slingerland
Mijn eerste excursie naar de douche werd hier abrupt afgebroken. Ben ook een flauwvaller, 2e poging duurde net lang genoeg om het eea af te spoelen. Toen nat her bed in met 3 handoekken haha want ik kreeg weer een wegtrekker. Dus snap je helemaal en had ook overwogen om bv aan te laten. Zal vast ok zijn tot je "normaal" kan douchen 
Liefs Danielle
Liefs Danielle