Oh wat spannend,morgen is het jouw dag!!
Wat een proces is het hè?! Ook al weten we dat we de juiste keuze maken,het is niet niks.
Ik had de implantaten pas kort (jan 2018) en heb er eigenlijk nooit echt aan kunnen wennen,dus dat ik nu weer “plat” ben vind ik niet erg. Ik hoopte alleen dat het weer zou zijn zoals voor de implantaten en dat viel dus tegen

Maar ik moet het gewoon even de tijd geven..net zoals bij de vergroting is geduld het belangrijkste woord. En dat is nou net het woord dat niet zo goed bij de meeste vrouwen past..haha

Ik herken je gevoel heel goed van nog niet willen kijken. Ik had ze tot vandaag nog niet gezien..ook in de kliniek heb ik niet gekeken. Wilde het in m’n eigen tempo doen.
Ik wens je alvast heel veel succes en sterkte voor morgen!

En je man heeft helemaal gelijk,gezondheid is het allerbelangrijkste,daar kan niks tegenop!
Liefs
Lydizzles schreef: ↑08 nov 2019 15:38
Nic1978 schreef: ↑08 nov 2019 08:30
Ik heb zojuist voor het eerst naar m’n borsten gekeken en jeetje,dat was wel even slikken. Rechts was een stuk groter,links was ingedeukt,ze zijn slap..
Ik wist dat ik weinig borsten over zou houden,en ondanks dat je je erop instelt is het toch wel pittig. Ook weet ik dat ze nog gaan fluffen etc maar het is zo lastig nu te geloven dat het goedkomt.
Grappig dat je weken hier de verhalen van andere vrouwen leest en dan denkt dat je goed bent voorbereid op wat je te zien krijgt maar het is toch anders als het je eigen borsten zijn...

Zijn er nog tips om het mooier worden te bevorderen of moet ik gewoon “geduld” hebben?
Ik zal van de week ook even foto’s plaatsen maar dacht nu alleen maar aan zo snel mogelijk de bh weer aan
Liefs Nic1978
Lieve Nic1978, ik kan mij zo voorstellen dat het schrikken is.. Ik probeer mij ook voor te bereiden op het ergste morgen maar kan dat eigenlijk wel? Na meer dan 20 jaar gewend te zijn geraakt aan je borsten met protheses, kan je je er dan op voorbereiden? Ik houd mij ook vast aan de ervaringen hier op het forum en zeg steeds tegen mijzelf dat ik van het ergste uit moet gaan. Wil zelfs de badkamer spiegels af laten plakken zodat ik voorlopig niets hoef te zien
Hoop zo ontzettend dat jij over een paar weken happy zult zijn met wat je in de spiegel ziet! En zoals mijn man steeds blijft zeggen, gezondheid voor alles! Sterkte en veel liefs,
-x-