6 december explantatie Anna door Dr Niessen

Deel je ervaringen en foto's
Anna

Ongelezen bericht 24 nov 2018 09:43

Bedankt voor jullie reacties
Ik word door Niessen geopereerd. Twijfelde er over zoals ik al schreef ivm kapsel .
Ik heb naderhand hier contact over gehad met Nanayakkara en hij heeft nogmaals bevestigd dat kapsel niet weg hoeft. (Terwijl hij het aanvankelijk wel stellig zei?) apart hoor
Dus ook nog een keer met Niessen gebeld.
Ervaring is dat de ‘ziektewinst’ die het zou kunnen opleveren niet opweegt tegen de schade die ze veroorzaken bij een dun kapsel en de evt complicaties.
Maar hij zou dit goed bekijken tijdens de operatie.
Verder had Nanayakkara het sterke vermoeden dat 1 borst lekte vanwege de specifieke klachten op die plaats. Waarop ik dan toch denk; kapsel eruit?
Na ja, beiden vinden het niet nodig en Niessen kan mij 6 dec al opereren.
Vwb de aanvraag; ik heb eerst aangestuurd op een snelle datum voor operatie. Dat was mijn prio. Op aanraden van Luna wel de aanvraag gedaan. Deze wordt, zonder motivatie, uiteraard afgewezen. Ik kan nu alsnog bezwaar maken waardoor ik het evr terug kan krijgen achteraf. Ik heb het nu zelf betaald
kploeg

Ongelezen bericht 05 dec 2018 18:10

Lieve Anna

Succes morgen!!!! Laat je even weten hoe het is gegaan?
Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 dec 2018 19:09

Heel veel succes lieve Anna!!!❤
❤Komt helemaal goed hoor!

Liefs, Luna❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Sol

Ongelezen bericht 06 dec 2018 07:35

Lieve Anna

Heeeeeeeeel veeeeel succes!!! :D

En al mijn liefs

Sol
kploeg

Ongelezen bericht 06 dec 2018 11:28

Lieve Anna..
Hoe is het gegaan?
Liefsx
Anna

Ongelezen bericht 07 dec 2018 11:59

Bedankt voor jullie lieve berichten!
Het gaat goed, wel pijn en inderdaad wel even wennen zo zonder borsten
Kapsel deels verwijderd en sommige delen niet omdat het te dun was. Borsten zijn
pijnlijk
En ja hoor; een scheurtje in 1 van de implantaten.
Ik heb nooit klachten gehad, tot vorig jaar oktober
Ik heb mammografie gehad in Leidsche Rijn ziekenhuis februari
2017 , en daar nadrukkelijk gemeld dat ik implantaten had.
Het antwoord was ; ‘ach mevrouw geen zorgen, de halve wereld heeft Silliconen , we zullen het apparaat iets minder druk laten geven. ‘
‘Tja, denk je dan, ze zullen het wel weten.
Nu uitrusten .
Blij dat het gebeurd is
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 dec 2018 14:33

Anna schreef:Bedankt voor jullie lieve berichten!
Het gaat goed, wel pijn en inderdaad wel even wennen zo zonder borsten
Kapsel deels verwijderd en sommige delen niet omdat het te dun was. Borsten zijn
pijnlijk
En ja hoor; een scheurtje in 1 van de implantaten.
Ik heb nooit klachten gehad, tot vorig jaar oktober
Ik heb mammografie gehad in Leidsche Rijn ziekenhuis februari
2017 , en daar nadrukkelijk gemeld dat ik implantaten had.
Het antwoord was ; ‘ach mevrouw geen zorgen, de halve wereld heeft Silliconen , we zullen het apparaat iets minder druk laten geven. ‘
‘Tja, denk je dan, ze zullen het wel weten.
Nu uitrusten .
Blij dat het gebeurd is

En zo gaat het altijd... :evil:
Dames laat je nooit tot een mammo dwingen! Jij bent de baas over jouw lijf! viewtopic.php?f=89&t=1448

Sterkte lieve Ana en vraag om het operatieverslag waarin duidelijk geschreven staat dat 1 prothese lek was. Daarmee krijg je ook vergoeding en hoefde je in principe niet op de diagnose van Nanayakkara te wachten. Maar die had je al, want je was al geweest
Het is belangrijk dat je in je bezwaar alles opnoemt dus ook je systemische klachten. En dat je bij Nanayakkara was enz.
Lees hier meer: viewtopic.php?f=186&t=669

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
diana1967

Ongelezen bericht 07 dec 2018 17:01

wat fijn dat het achter de rug is Anna, nu lekker uitrusten en laat je maar even goed verzorgen
dus toch een scheurtje, ik heb 2x mammo gehad, terwijl ik zei dat ik implantaten had, na de 1e keer begonnen de klachten
ik twijfel dus nu ook heel sterk en zal dit meenemen in mijn gesprek met dr Selms
dank je wel voor het delen van deze vervelende info, maar je hebt mij hier wel mee geholpen
nogmaals succes met het herstel, je komt er meid! je bent een topper1
lieve groetjes
Diana
kploeg

Ongelezen bericht 07 dec 2018 18:41

Wat fijn dat het achter de rug is Anna.. nu lekker rustig aandoen. Hoop dat je je gauw weer beter voelt.
Dus toch een scheur he..., balen zeg. Gelukkige is de troep nu hopelijk uit je lijf.

Liefs
kploeg

Ongelezen bericht 13 dec 2018 00:02

Hoe gaat het nu met je Anna?
Anna

Ongelezen bericht 13 dec 2018 16:38

Het gaat ‘redelijk ‘
Pleisters zijn sinds vanochtend weg en littekens lijken wel mooi te genezen.
Ik heb nog wel echt pijn op mijn rechterborst , in / rond mijnlong. Druk, beetje zeurend en moeite met ademhaling
Vannacht er niet van geslapen . Uurtje misschien. Wel ongesteld geworden dus verklaart veel
Vanmiddag een lange wandeling met de honden gemaakt en dat heeft de longen en het lijf goed gedaan. Nu wel moe hoor en veel meer dan dat lukt niet . Heb een conditie van een dood paard.
Ik merk dat ik mij zorgen maak over mjjn schildklier; angst dat het allemaal voor niets geweest is . In de nacht voel ik ook echt dat de schildklier gezwollen is .
De pijn op de borst rechts was vorig jaar de reden om naar huisarts te gaan . De initiële klacht . Is toen weer wat op achtergrond geraakt naast de vermoeidheid en spierpijnen.
Maar; 1 positief ding ; de spierpijn in de nek is weg. Is niet meer stijf.
Ik las dat sarcoidose ook voorkomt en als ik dat lees, dan weet ik bijna 100% zeker dat dat het geval is.
Op longfoto had ik littekenweefsel wat niet verontrustend was maar wel opmerkzaam alsmede die vergrote lymfeklieren op de CT-scan van de longen rond de luchtpijp. Ook niet reden tot zorg, maar wel opmerkelijk
Zijn er hier dames bekend met sarcoidose?
kiki

Ongelezen bericht 13 dec 2018 16:48

Hallo Anna,
Wat een vervelend gedoe dat je achter de koisten aan moet om vergoed te krijgen, wat heb ik dan mazzel, heb 3 jaar lang met kapotte protheses gelopen, na 3 jaar contact met mijn zorgverzekering vonden ze het maar raar dat ik nog steeds met kapotte protheses rond liep, heb ze mijn privé situatie uitgelegd, waarom ik zo lang ermee om liep, toen was het snel geregeld
Hoe gaat het nu met jou? Lukt het wat met de pijn,?
Groetjes kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 dec 2018 11:46

Lieve Anna, Je longfotos vragen om verder onderzoek vind ik. Wat zei dr. Nanayakkara hier eigenlijk over? Twijfel niet aan zijn kundigheid hoor.
Dat je schildklierklachten nu erger worden is heel normaal. Dat is een reactie op de explantatie. Geeft het 3 -6 maanden lieve Anna, dan horen klachten langzaam weer te verminderen. Soms duurt het langer, ik weet niet hoe dat bij jou zal gaan..
Kijk even hier naar ziekten en klachten: viewforum.php?f=161 Renee bijvoobeeld heeft sarcoidose, maar er zijn er veel meer helaas. Alleen is niet iedereen lid van het forum.
Je kunt Renee een pm sturen.

STERKTE!!!!! X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”