vrijdag ochtend op naar Utrecht, het duurde even voordat ik naar boven kon, maar ik had een boek bij me dus heb me prima vermaakt

Eenmaal boven mocht ik meteen het hippe blauwe jurkje aan en kreeg een infuus aangelegd. Vervolgens op naar de OK, heerlijk in een warm "bedje" gestapt en binnen no time zei ik "tot zo" en sliep ik. Voor mijn gevoel was het ook zo klaar, en was ik in eens wakker en fit.
De protheses zijn nog heel, maar wel leger dan dat ze er in zijn gegaan, naar mijn berekening ca. 6 á 7 gram minder per prothese... dus er is nog al niet wat verdwenen in 7 jaar tijd

Weinig kapsel vorming gelukkig, dr. Kappel was tevreden, dus ik mocht naar huis.
Wat een heerlijk team, leuke gesprekken, ontzettend gelachen ook nog op de ok, een wereld van verschil met mijn 1e operatie.
Helaas ging het om 20:00 uur even mis, werd ik heel misselijk en viel ik flauw, drainpot was binnen no-time helemaal vol. Contact met dr kappel gehad en die adviseerde om drukverband aan te leggen met hieronder 2 washandjes, dus manlief heeft mij ingezwachteld en toen ging het beter.
Weinig geslapen die nacht, en in de middag naar zwolle gereden voor controle en een nieuwe drainpot.
Ik voel me eigenlijk redelijk fit, irriteer me mateloos aan die drains

Net weer contact gehad met dr kappel, en als er morgen ochtend minder dan 30 cc in de pot is gelekt mogen de drains er uit, dus daar bidden we voor

Doordat gisteren de pot verwisseld moest worden, kon ik even spieken, en het zag er netjes uit, net zoals voor de plaatsing van de implantaten, dus het kan straks alleen maar mee vallen denk ik maar zo