Gescheurde protheses ontdekt tijdens operatie en dr. Kappel deed daarom geen directe lipo
Hallo, ik ben Plien, 58 jaar, 37 jaar getrouwd en moeder van 2 zonen van 28 en 31. Als jonge vrouw al enorm onzeker met mijn figuur, zo plat als een strijkplank. Na 2 zwangerschappen en lang twijfelen, op 32 jarige leeftijd siliconenprotheses laten plaatsen. Toen had ik een bescheiden B, waar ik erg blij mee was. Ik heb het geluk gehad geen lichamelijke of geestelijke klachten te krijgen, zoals veel van jullie en wat ik heb kan evengoed aan mijn leeftijd liggen, maar de laatste jaren kreeg ik steeds meer last van kapselvorming/ pijnlijke borsten. Bij een MRI die ik heb laten doen ( ik wilde persé geen mammografie) bleek dat 1 van de protheses intracapsulair gescheurd was.
Mede door alle publiciteit rondom borstprotheses ging het me steeds meer tegenstaan en heb ik, na regelmatig op deze site te hebben rondgekeken de beslissing genomen op consult te gaan bij dr Kappel. Ik wilde, naast explantatie, in ieder geval zoveel mogelijk kapsel verwijderd hebben. Zij stelde me ook lipofilling voor (waarvan ik nog nooit gehoord had) en dat leek mij een goede oplossing.
Afgelopen vrijdag, 7 mei, was het zo ver. Alleen liep het iets anders dan gepland. Mijn beide protheses waren zo kapot, dat dr Kappel op dat moment besloot geen lipofilling te doen. Mijn man en ik waren ook behoorlijk geschokt wat voor rommel er in mijn borsten heeft gezeten.
Ik voel me nu, na 2 dagen, eigenlijk prima en ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb. Ik zie wel wat de toekomst brengt, na 26 jaar heb ik in ieder geval meer zelfvertrouwen gekregen.
Alle lof voor dr Kappel en haar team. Professioneel, maar met een lieve persoonlijke touch.
Alle forumleden bedankt voor het delen van ervaringen.
Mede door alle publiciteit rondom borstprotheses ging het me steeds meer tegenstaan en heb ik, na regelmatig op deze site te hebben rondgekeken de beslissing genomen op consult te gaan bij dr Kappel. Ik wilde, naast explantatie, in ieder geval zoveel mogelijk kapsel verwijderd hebben. Zij stelde me ook lipofilling voor (waarvan ik nog nooit gehoord had) en dat leek mij een goede oplossing.
Afgelopen vrijdag, 7 mei, was het zo ver. Alleen liep het iets anders dan gepland. Mijn beide protheses waren zo kapot, dat dr Kappel op dat moment besloot geen lipofilling te doen. Mijn man en ik waren ook behoorlijk geschokt wat voor rommel er in mijn borsten heeft gezeten.
Ik voel me nu, na 2 dagen, eigenlijk prima en ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb. Ik zie wel wat de toekomst brengt, na 26 jaar heb ik in ieder geval meer zelfvertrouwen gekregen.
Alle lof voor dr Kappel en haar team. Professioneel, maar met een lieve persoonlijke touch.
Alle forumleden bedankt voor het delen van ervaringen.
Hoi lieve Plien,
Wat naar zeg dat ze er zo kapot uitkwamen! Zo blij voor je dat de zooi er nu uit is en dat dr. Kappel je opereerde. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is gebeurd en alles ook weg is voor zover ze het weg heeft kunnen halen.
Heel goed besluit van dr. Kappel om geen lipofilling te doen. Het heeft ook echt geen enkele zin als je borstweefsel zo toegetakeld is. De vetcellen zouden dan toch sterven.
Dr. Kappel maakt altijd de juiste overweging. Wanneer ze heel gekke dingen tegenkomt, laat ze het zo zitten en plaats ze nooit Monoblocs of doet ze ook geen lipofilling. Ze is heel goed in haar vak en de gezondheid van haar patiënten gaat altijd voor het esthetische dit i.t.t. vele andere pc's.
Over een halfjaar of een jaar kun je alsnog voor de lipofilling gaan hoor, dus maak je geen zorgen! Tot die tijd kun je je bh vullen met van die uitwendige protheses of een push-up bh kopen. Er is zoveel te koop tegenwoordig.
Ik wens je heel veel sterkte met je herstel mop!
Heel veel liefs,
Luna
Wat naar zeg dat ze er zo kapot uitkwamen! Zo blij voor je dat de zooi er nu uit is en dat dr. Kappel je opereerde. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is gebeurd en alles ook weg is voor zover ze het weg heeft kunnen halen.
Heel goed besluit van dr. Kappel om geen lipofilling te doen. Het heeft ook echt geen enkele zin als je borstweefsel zo toegetakeld is. De vetcellen zouden dan toch sterven.
Dr. Kappel maakt altijd de juiste overweging. Wanneer ze heel gekke dingen tegenkomt, laat ze het zo zitten en plaats ze nooit Monoblocs of doet ze ook geen lipofilling. Ze is heel goed in haar vak en de gezondheid van haar patiënten gaat altijd voor het esthetische dit i.t.t. vele andere pc's.
Over een halfjaar of een jaar kun je alsnog voor de lipofilling gaan hoor, dus maak je geen zorgen! Tot die tijd kun je je bh vullen met van die uitwendige protheses of een push-up bh kopen. Er is zoveel te koop tegenwoordig.
Ik wens je heel veel sterkte met je herstel mop!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je wel voor je lieve reactie Luna. Misschien is het wel goed zo, zonder lipofilling. Ik ben gewoon erg blij dat ik die rommel kwijt ben en vind eigenlijk dat ik mijn lijf inmiddels maar eens moet accepteren zoals het is, er zijn veel ergere dingen. Als ik het zo heb gezien, zou ik tegen iedereen willen zeggen : begin er niet aan of laat ze verwijderen!
Vandaag de drains er uit, fluitje van een cent en erg prettig als je weer wat bewegingsvrijheid hebt.
Op een later tijdstip zal ik nog wat foto's sturen.
Liefs, Plien
Vandaag de drains er uit, fluitje van een cent en erg prettig als je weer wat bewegingsvrijheid hebt.
Op een later tijdstip zal ik nog wat foto's sturen.
Liefs, Plien
Lieve Plien,
Wat fijn dat de drains er uit zijn. Dat zijn rotdingen.
Bij mij deed het verwijderen echt zo'n pijn!
Begin steeds meer te denken dat het aan de verpleegkundige lag. Misschien zat het vacuüm er nog op???
Zo mooi je woorden over het accepteren. Ik vind je heel erg dapper!!!!
We wachten je foto's af. ben zeer benieuwd!
Heel veel kusjes,
Luna
Wat fijn dat de drains er uit zijn. Dat zijn rotdingen.
Bij mij deed het verwijderen echt zo'n pijn!

Zo mooi je woorden over het accepteren. Ik vind je heel erg dapper!!!!
We wachten je foto's af. ben zeer benieuwd!
Heel veel kusjes,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve meiden,
Hierboven een oud bericht van 1 van onze leden waarin duidelijk wordt dat meteen lipo doen soms ook nadelen heeft. Ook al zitten er ook veel positieve kanten aan zoals niet nogmaals onder narcose en het prijskaartje.
Hier nog een goede reden: viewtopic.php?f=146&t=1672
Succes met het beslissen voor alle dames die voor deze keuze staan!
Moeilijk he? En ik maak het er niet makkelijker op, dat weet ik, maar ik wil alle kanten laten zien.
X
Hierboven een oud bericht van 1 van onze leden waarin duidelijk wordt dat meteen lipo doen soms ook nadelen heeft. Ook al zitten er ook veel positieve kanten aan zoals niet nogmaals onder narcose en het prijskaartje.
Hier nog een goede reden: viewtopic.php?f=146&t=1672
Succes met het beslissen voor alle dames die voor deze keuze staan!
Moeilijk he? En ik maak het er niet makkelijker op, dat weet ik, maar ik wil alle kanten laten zien.
X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve meiden die wel direct lipo deden, vertrouw er gewoon op dat je voor jezelf de juiste keuze maakte hoor.
Dit is meer bedoeld voor de vrouwen die nu nog voor deze keuze staan. Deze topics stonden niet in het lipofilling deel.
Jullie hebben allen vast genoeg onderzoek gedaan en goed nagedacht over de beslissing!!!
KUSSS Luna
Dit is meer bedoeld voor de vrouwen die nu nog voor deze keuze staan. Deze topics stonden niet in het lipofilling deel.
Jullie hebben allen vast genoeg onderzoek gedaan en goed nagedacht over de beslissing!!!
KUSSS Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~