Monobloc hydrogel explantatie

Lees of deel ervaringen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 aug 2019 14:12

Lieve Donny, je hebt geen voorsteltopic toch?
Ik kan je eerste bericht afsplitsen zodat je een eigen voorsteltopic hebt. Wil je dat?

😘 Luna
Donny

Ongelezen bericht 09 aug 2019 14:31

Hoi luna,

Dat is goed.
Ik ben nog niet zo wegwijs met dit forum , ik dacht dat ik me wel ergens had voorgesteld.?
Zo niet , vind ik het prima dat je het doet hoor!
Liefs donny
Estelle

Ongelezen bericht 14 aug 2019 15:30

Ik las van een andere vrouw op het forum ook dat het is verkleurd het schijnt niet ongebruikelijk te zijn. Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen is natuurlijk ook een zware operatie hele goede en dappere stap die je hebt genomen! Liefs Estelle
Tina

Ongelezen bericht 15 aug 2019 09:11

Bij mij waren ze gelukkig nog helemaal blauw, maar heb idd ook eerder gelezen dat ze er soms geel uitkomen. Weet ook niet zo goed hoe dit precies komt.
Muisje

Ongelezen bericht 15 aug 2019 11:13

Volgens mij kan methyleenblauw niet verkleuren naar een andere kleur. Ik denk (hoop het niet) dat de methyleenblauw uitgezweet is als de prothese niet meer blauw is. Ben benieuwd hoe die van mij er na de explantatie uit zullen zien.

Groetjes Mieke.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Donny

Ongelezen bericht 15 aug 2019 19:56

Tf1991

Hoe is het nu met je?

Merk je nu na paar weken al verschil met je huid?
Ben zo benieuwd.

Mijn datum staat gepland op 23 oktober.....
Ga nu steeds meer zenuwen krijgen....doe ik er wel goed aan...ga ik geen spijt krijgen....
Wordt soms helemaal niet goed van mezelf...wat als ze eruit zijn en ik gewoon de huidklachten blijf houden die ik nu heb, heb ik het dan voor niets gedaan..
Aan de andere kant, ze moeten er eenmaal een keer uit of het nu is of over 8 jaar, ze zijn niet eeuwig houdbaar.

Liefs donny
Tina

Ongelezen bericht 16 aug 2019 15:44

Donny schreef:
15 aug 2019 19:56
Tf1991

Hoe is het nu met je?

Merk je nu na paar weken al verschil met je huid?
Ben zo benieuwd.

Mijn datum staat gepland op 23 oktober.....
Ga nu steeds meer zenuwen krijgen....doe ik er wel goed aan...ga ik geen spijt krijgen....
Wordt soms helemaal niet goed van mezelf...wat als ze eruit zijn en ik gewoon de huidklachten blijf houden die ik nu heb, heb ik het dan voor niets gedaan..
Aan de andere kant, ze moeten er eenmaal een keer uit of het nu is of over 8 jaar, ze zijn niet eeuwig houdbaar.

Liefs donny
Hi Donny,

Mijn huid gaat nog op en af. Het is wel echt een stuk beter dan eerst hoor, maar ik merk echt de golven van ‘ontgiften’. Heb ook nog vaak hoofdpijn, maar misschien dat dat ook mede door de chlorella kwam dus ben daar maar even mee gestopt om te kijken hoe het daarna gaat. De plaats van acne is wel echt anders en gaat nu een beetje van hot naar her. Voor mij een teken dat mn lichaam aan het herstellen is. Zo heb ik nu echt regelmatig op mijn kin puistjes en dat had ik voorheen niet, toen was het juist op mn voorhoofd en dat is nu juist weer minder. Ik denk dat mijn hormonen en alles nog van slag zijn en het tijd nodig heeft. Op mijn rug is het namelijk wel echt een stuk verminderd. Al met al dus nog niet 100 procent weg maar wel al veel beter. Mijn huid had na het stoppen met de pil ook echt lang nodig om weer tot rust te komen dus ik geef het maar gewoon tijd.

Herkenbaar hoor die twijfels! Maar ik ben er zelf echt van overtuigd dat het beter is om ze eruit te hebben en je je lijf zo een eerlijke kans geeft. Er is altijd een kans dat het niet door je implantaten komt, maar als je het niet doet weet je het ook niet. En geef je huid vooral de tijd, dat kan echt wel even duren helaas. Verwacht niet dat dat direct hersteld is maar oordeel pas na een aantal maanden. Veel succes met aftellen 😘

Liefs xx
Tina

Ongelezen bericht 04 okt 2019 19:03

Hi lieve dames! Mijn naam op het forum is gewijzigd in Tina 🤗 ik ben nog steeds dezelfde hoor hihi maar even een ander naampje.
Donny

Ongelezen bericht 04 okt 2019 20:47

Hoi Tina,

Hoe is het met je?

Bij mij is het oorlog met mijn huid. Overal puistjes , voorhoofd, kin.
Begin nu af te tellen, iets van 19 dagen dan is het zover.....
Hoe is het nu met jouw huid, je bent nu wat maanden verder.
Gaat het al wat beter?

Liefs donny
Tina

Ongelezen bericht 07 okt 2019 18:09

Donny schreef:
04 okt 2019 20:47
Hoi Tina,

Hoe is het met je?

Bij mij is het oorlog met mijn huid. Overal puistjes , voorhoofd, kin.
Begin nu af te tellen, iets van 19 dagen dan is het zover.....
Hoe is het nu met jouw huid, je bent nu wat maanden verder.
Gaat het al wat beter?

Liefs donny
Hi Donny,

Spannend!! Begint dichtbij te komen, wat fijn dat het straks achter de rug is en je kunt gaan herstellen 🙏

Bij mij gaat het goed. Mijn rug en borst zijn bijgetrokken en daar heb ik weinig last meer. Mijn gezicht schommelt nog een beetje, maar dat heeft momenteel ook andere redenen. Er zit wel echt grote verbetering in!

Succes nog even met deze laatste loodjes! 🤗
Donny

Ongelezen bericht 10 okt 2019 21:32

Dank je....nog dertien dagen.
Gaat van alles door mijn hoofd, ene dag gaat beter dan de andere.
Wat als er nu ineens een familielid overlijd etc dan moet de hele boel afgeblazen worden, of wat als ik ineens heel verkouden wordt of griep krijg?

Al met al, grote tijd dat het achter de rug is.......
djr1985

Ongelezen bericht 10 okt 2019 22:27

Donny schreef:
10 okt 2019 21:32
Dank je....nog dertien dagen.
Gaat van alles door mijn hoofd, ene dag gaat beter dan de andere.
Wat als er nu ineens een familielid overlijd etc dan moet de hele boel afgeblazen worden, of wat als ik ineens heel verkouden wordt of griep krijg?

Al met al, grote tijd dat het achter de rug is.......
OH zo herkenbaar! Dat heb jij dus ook.. Ik heb dat al bij m'n consult over 11 dgn.. :oops: Of dat de chirurg ziek is.. Alles geregeld met oppas enz. Waar ga jij heen? Kan het zo ff niet vinden..
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Donny

Ongelezen bericht 11 okt 2019 09:35

Ik ga naar parkkliniek Rotterdam
Tina

Ongelezen bericht 04 nov 2019 21:41

Hi lieve dames,

Alweer even geleden maar tijd voor een update.
Helaas heb ik de laatste weken last van vermoeidheid, en weer een zeer onrustige huid. Maar ook last van misselijkheid, een steeds boller buikje en trek in van alles en nog wat.. ik ben namelijk zwanger!! Nog allemaal erg spannend en heb het moeilijk met de misselijkheid en eten. Hierdoor eet ik ook niet altijd zoals hiervoor en eet ik vaker zuivel, waar mijn huid wellicht ook weer op reageert. Ik ben echter al blij als ik iets kan eten zonder te kokhalzen, eet echt vaak tegen mn zin dus het is lastig hier nog strenger op te zijn voor mezelf. Voordat ik zwanger werd ging het gelukkig een stuk beter en heb ik echt wel verbetering gemerkt in mn huid. Ik weet natuurlijk ook niet hoe mijn huid gereageerd zou hebben als ik geen implantaten had gehad, maar er is nu in ieder geval wel een zinnige reden voor de klachten die ik heb. Ik ben in ieder geval blij dat ze eruit zijn en ik nu zonder gifzakken (hopelijk gezond) zwanger mag zijn. En ik hoop dat wat betreft mijn klachten alles beter wordt in het tweede trimester! 😅

Liefs en veel sterkte voor alle lieve vrouwen hier!
Estelle

Ongelezen bericht 04 nov 2019 21:47

Hoi Tina
Gefeliciteerd en tweede trimester wordt echt beter. Ik heb ook mijn monobloc hydrogel laten verwijderen 2 maanden geleden. Ook ups en downs maar wat een heerlijk vooruitzicht dat je kan genieten van je zwangerschap zonder die toxic bags. Ik zit er soms nog mee dat ik bv gaf met die implantaten maar wist toen nog niet beter. Door hormonen wordt je huid sowieso onrustig hoor trekt wel weer weg na de zwangerschap 😊 liefs Estelle
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die explantatie deden”