Even voorstellen (Lena 38)
Lena38 schreef:YESSSSSSS!!
19 april wordt ik geopereerd.
X

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Moet even hier op reageren.dotje schreef:Ow oke. Waarom heb je een pre operatie ronde?
Over die algen in een eerdere post, dat is idd spirulina of chlorella. Het is het beste dat je ze tegelijk pakt. Bij elke natuurwinkel vind je normaal ook combi tabletten.
En ik hou je verder idd op de hoogte van de BH. Had hier ergens ook al iets gepost over de carefix bella. Die is van hetzelfde merk als de door jou voorgestelde. De Bella is eigenlijk heel fijn net na de operatie. Zit zelfs een beetje als 2de huid terwijl het in eerste instantie lijkt alsof er niet veel inzit qua ondersteuning . Ben alleen bang dat hij te weinig gaat ondersteunen tijdens werk, en ik heb ook 12 uurs dagen dus hoop dat die andere steviger is!
Veel liefs en fijn weekend!
X
Je kunt beter geen spirulina nemen omdat dit je immuunsysteem meer activeert dan chlorella en dat werkt bij ons averechts.
Het is ook heel belangrijk om te weten welke chlorella je gebruikt, want niet ieder merk is even goed. Er is veel troep in omloop vol met verontreinigingen waar je niets aan hebt. Dan betaal je voor iets wat je nog meer belast met gifstoffen. Verder is het belangrijk om altijd biologische chlorella te kopen en verder heel belangrijk om tabletten te kopen zonder siliciumdioxide.
In ons topic over het ontgiften vind je info over merken en webwinkels. De chlorella in natuurwinkels is niet altijd even ok.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Oke mooi. Das alleen maar goed. Daarna moet ik ook de arnica gel gaan gebruiken na de operatie. Maar die mag dan weer niet op de littekens gesmeerd worden. Daar moet dan weer wat anders op als ze geheeld zijn.Sol schreef:Lena
Ik heb arnica niet gebruikt. Het staat echter bekend om zijn gunstige invloed op zwellingen en blauwe plekken. Klinkt ideaal dus als je nog een operatie in moet.
Ik zou zeggen :doen
Liefs

- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
Arnica is heel goed inderdaad. Bij sommige mensen heeft het zeker wel effect en anderen merken er niks van.
Begin er wel tijdig mee ook met smeren, want er zijn mensen die allergisch reageren en het is niet prettig als je dit na je operatie ontdekt. Dus test het smeersel eerst goed uit aan de binnenkant van je elleboog. Heel klein stukje smeren en dan een paar dagen laten zitten. Meestal uit een allergie zich na 48 uur. Soms duurt het langer. Maar meestal weet je na 48 uur al best veel. De kans is klein dat de reactie later komt maar kan nog steeds.
Ja, lees je goed in over de chlorella. Dat is heel belangrijk! En vergeet niet om je inname langzaam op te bouwen.
X
Begin er wel tijdig mee ook met smeren, want er zijn mensen die allergisch reageren en het is niet prettig als je dit na je operatie ontdekt. Dus test het smeersel eerst goed uit aan de binnenkant van je elleboog. Heel klein stukje smeren en dan een paar dagen laten zitten. Meestal uit een allergie zich na 48 uur. Soms duurt het langer. Maar meestal weet je na 48 uur al best veel. De kans is klein dat de reactie later komt maar kan nog steeds.
Ja, lees je goed in over de chlorella. Dat is heel belangrijk! En vergeet niet om je inname langzaam op te bouwen.
X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Tegen de arnica gel kan ik wel. Ik heb geen enkele ervaring met de druppels. Kga ze van de week in huis halen. En dan binnenkort starten.
Oh ja. voor de dames die misselijk worden na de operatie:
Ze geven mij al standaart iets in mijn infuus voor de operatie tegen de misselijkheid. Dat helpt meestal niet zo goed voor mij. (Ik neem zoiezo altijd cola , crackers en bananen mee als ik geopereerd moet worden. Dat helpt ook wel wat trouwens .) Maar nu heb ik het advies gekregen om Primperan in huis te halen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Dit is een tabletje of zetpil wat je kunt nemen na de operatie dat moet helpen tegen de misselijkheid.
Liefs
Oh ja. voor de dames die misselijk worden na de operatie:
Ze geven mij al standaart iets in mijn infuus voor de operatie tegen de misselijkheid. Dat helpt meestal niet zo goed voor mij. (Ik neem zoiezo altijd cola , crackers en bananen mee als ik geopereerd moet worden. Dat helpt ook wel wat trouwens .) Maar nu heb ik het advies gekregen om Primperan in huis te halen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Dit is een tabletje of zetpil wat je kunt nemen na de operatie dat moet helpen tegen de misselijkheid.
Liefs
Ja, gebruik het wel eens. Het zorgt ervoor dat je maag sneller geleegd wordt en dan verminderd de misselijkheid. Het is een heel klein pilletje. Of als zetpil heb ik het ook gehad.
Primperan is alleen op recept te krijgen, dus even aan de huisarts vragen.
Primperan is alleen op recept te krijgen, dus even aan de huisarts vragen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Trouwens, na de operatie word je vooral misselijk van de morfine die ze je geven. Ik word daar altijd wel misselijk van. Ook van oxycodon als het een hogere dosis is.
Ik zou geen cola drinken als ik jou was. Zo slecht voor je lijf!
Neem gewoon spa rood i.p.v. die toep die cola heet. Heel af en toe zondigen met cola moet kunnen, maar het is gewoon echt rommel en hoor je niet na een zware operatie te drinken.
De koolzuur in spa rood helpt ook om misselijkheid wat te dempen.
Ik zou geen cola drinken als ik jou was. Zo slecht voor je lijf!

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Inderdaad de morfine is verschrikkelijk. Die krijg ik ook niet deze keer. Wat is oxycodon? Is dat het anti misselijkheid medicijn die ze gebruiken?Luna schreef:Trouwens, na de operatie word je vooral misselijk van de morfine die ze je geven. Ik word daar altijd wel misselijk van. Ook van oxycodon als het een hogere dosis is.
Ik zou geen cola drinken als ik jou was. Zo slecht voor je lijf!Neem gewoon spa rood i.p.v. die toep die cola heet. Heel af en toe zondigen met cola moet kunnen, maar het is gewoon echt rommel en hoor je niet na een zware operatie te drinken.
Ik gebruik alleen cola als ik echt goed misselijk ben en verder gebruik ik het ook niet. Het is een wonder in combinatie met bananen als ik bijv. buikgriep hebt ofzo.
Maar spa rood kan ik ook wel eens proberen.
Liefs
Ocycodon is net als morfine een opiaat. Een zeer sterke pijnstiller die net als morfine werkt. Komt uit dezelfde groep.
Ik slik ze wel eens als het echt niet gaat.
De kortwerkende morfine en oxycodon maken misselijk, de langwerkende minder is mijn eigen ervaring.
In het ziekenhuis geven ze meestel de kortwerkende morfine in de eerste paar uur na de operatie. Daarna kijg je dit niet meer, want dat is bij explantatie ook echt niet nodig.
De werking van cola berust op de koolzuur, dus dan kun je net zo goed spa rood nemen wat minder schadelijk is door alle suiker (of zoetstof), kleurstof en andere zooi die ze in cola stopen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt lieverd. Het is inderdaad wel belangrijk om te letten op wat je eet na de operatie. En je moet wel eten, anders mag je ook niet weg.
Toastjes (of beschuit) zijn in dat geval het beste. Banaan heb ik zelf wel veel gegeten bij een maagzweer en ik weet wel dat het je maag kalmeerd inderdaad. Hoe het bij misselijkheid is weet ik niet. Maar als jij er iets aan hebt, dan moet je dat zeker doen hoor. Wat dacht je van een toastje (of beschuitje) belegd met banaan, heerlijk!
Ik snap je zorgen over de misselijkheid. Misselijkheid is vreselijk! Zo naar!
Word al misselijk als ik eraan denk hahahaha
Suces moppie!!!!
X Luna
Ik slik ze wel eens als het echt niet gaat.
De kortwerkende morfine en oxycodon maken misselijk, de langwerkende minder is mijn eigen ervaring.
In het ziekenhuis geven ze meestel de kortwerkende morfine in de eerste paar uur na de operatie. Daarna kijg je dit niet meer, want dat is bij explantatie ook echt niet nodig.
De werking van cola berust op de koolzuur, dus dan kun je net zo goed spa rood nemen wat minder schadelijk is door alle suiker (of zoetstof), kleurstof en andere zooi die ze in cola stopen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt lieverd. Het is inderdaad wel belangrijk om te letten op wat je eet na de operatie. En je moet wel eten, anders mag je ook niet weg.
Toastjes (of beschuit) zijn in dat geval het beste. Banaan heb ik zelf wel veel gegeten bij een maagzweer en ik weet wel dat het je maag kalmeerd inderdaad. Hoe het bij misselijkheid is weet ik niet. Maar als jij er iets aan hebt, dan moet je dat zeker doen hoor. Wat dacht je van een toastje (of beschuitje) belegd met banaan, heerlijk!

Ik snap je zorgen over de misselijkheid. Misselijkheid is vreselijk! Zo naar!
Word al misselijk als ik eraan denk hahahaha
Suces moppie!!!!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~