Explantatie + lipofilling Miekje - Dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Bieberd

Ongelezen bericht 07 mar 2019 10:07

Miekje schreef:
05 mar 2019 20:58
Ik heb even getwijfelt dit te posten omdat ik hier veel optimistische en positieve verhalen hoor, maar ook dit hoort erbij vind ik;
Mijn borsten worden inmiddels steeds leger en hangen meer met tepels die naar beneden wijzen. Als dat nog goed moet komen.....
Natuurlijk ben ik blij dat die protheses eruit zijn en weet ik dat het pas 2 weken geleden is, maar ik neem het petje af voor al die positieve reacties hier over de resultaten hoor!
Of ik ben de enige hier die vind dat het resultaat tegenvalt? Zal wel door mn leeftijd komen en de tijd dat de grote protheses erin hebben gezeten ook (ik ben 53 en ze zitten er 20 jaar in met 350cc per borst)
Als het zo blijft komt er eind vh jaar ook nog een borst lift......in een ziekenhuis.
Oja; en de naweeën/pijn van een liposuctie moet ook niet onderschat worden; ik begin pas nu weer normaal te lopen, na operatie op 21 febr. Ook dát verschilt dus per persoon.
Ik reageer wel weer als ik wat positiever ingesteld ben
Ahw lieve Miekje, wat vervelend voor je. Ik snap dat je baalt als het resultaat niet is wat je had verwacht. Ik denk wel dat het meespeelt dat ik idd 21 jaar jonger ben. Je huid is dan toch nog wat steviger. Probeer je voor nu te focussen op je herstel en blij te zijn om het feit dat de implantaten eruit zijn. Het kost ook tijd om aan je nieuwe borsten te wennen. Misschien weet je over een tijdje niet meer beter, en als je toch een lift wil kan dat altijd nog.
Ik geloof ook heel goed dat een lipo niet niks, dit heeft mij ook echg meegespeeld om hier niet voor te kiezen. Ik zit op het moment ook even in een dipje. En mijn herstel zit ook tegen op het moment. Ik zal het zo posten in mijn explantatie topic. Neem lekker de tijd voor jezelf lieve Miekje en kom hier idd lekker terug als je er klaar voor bent.😘
Sol

Ongelezen bericht 07 mar 2019 12:26

Miekje schreef:
05 mar 2019 20:58
Ik heb even getwijfelt dit te posten omdat ik hier veel optimistische en positieve verhalen hoor, maar ook dit hoort erbij vind ik;
Mijn borsten worden inmiddels steeds leger en hangen meer met tepels die naar beneden wijzen. Als dat nog goed moet komen.....
Natuurlijk ben ik blij dat die protheses eruit zijn en weet ik dat het pas 2 weken geleden is, maar ik neem het petje af voor al die positieve reacties hier over de resultaten hoor!
Of ik ben de enige hier die vind dat het resultaat tegenvalt? Zal wel door mn leeftijd komen en de tijd dat de grote protheses erin hebben gezeten ook (ik ben 53 en ze zitten er 20 jaar in met 350cc per borst)
Als het zo blijft komt er eind vh jaar ook nog een borst lift......in een ziekenhuis.
Oja; en de naweeën/pijn van een liposuctie moet ook niet onderschat worden; ik begin pas nu weer normaal te lopen, na operatie op 21 febr. Ook dát verschilt dus per persoon.
Ik reageer wel weer als ik wat positiever ingesteld ben
Lieve Miekje

Ik begrijp je heel goed. Ik heb dit ook gehad. Het is nog niet veel anders dan na de operatie. Maar bij mij was er ook niets verandert qua gewicht of hormonen. En inderdaad, je leeftijd speelt inderdaad mee. Dat is opzich niet vreemd en gebeurt bij natuurlijke borsten en geimplanteerde borsten. Het is dan vooral een zaak van de huid. Wel zeg ik erbij dat je toch nog heel kort geopereerd bent en het echt nog wel bijtrekt. Geloof me.

Ik kan je ook viscollageen aanraden. Dit verstevigt het bindweefsel (zit ook in je borsten) en de elasticiteit van je huid. Zie het als een 'boost'. Voor de rest: sterkte ermee en ja, ook deze verhalen moeten we hebben. Zodat we ook hierin elkaar steunen.

Heel veel liefs

Sol
steffieL

Ongelezen bericht 07 mar 2019 13:16

Hoi Miekje,

Dat is zo mooi van dit Forum. Dat je alles kwijt kunt wat je wilt/voelt.
Het is allemaal ook niet niks.
Van 20 jaar protheses hebben naar wennen aan het nieuwe oude en herstellen van een pittige ingreep.
Ook ik twijfel wel eens over mijn basic formaat. Het gaat allemaal wat slinken en het blijft niet zoals net na de operatie.
Ik probeer positieve punten te bedenken.
Bij mij vind ik het dus heel fijn dat als ik op mijn zij ga liggen, dat ik niet meer dat gevoel heb van dat de protheses over elkaar schuiven.
In de spiegel probeer ik dagelijks iets goeds over de nieuwe borsten te zeggen.
Klinkt gek eigenlijk als ik het zo lees :)
Hou moed en komt tijd komt raad. Je kan altijd nog besluiten voor een lift maar eerst goed genezen.
Sterkte en toegeven aan dat het even niet lekker gaat is ook een onderdeel van je herstel!

Liefs Stefanie
Miekje

Ongelezen bericht 07 mar 2019 16:15

Dank jullie allemaal!
Eerst de 13e nog dat opgehoopte bloed/vocht eruit laten zuigen aan 1 kant.
En hopen dat het daar bij blijft.....
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mar 2019 15:27

Ach Miekje, wat naar!☹
Wens je veel sterkte toe en succes voor de 13e😳
💋
Sol

Ongelezen bericht 12 mar 2019 12:19

@Sofia, het is viscollageen in poedervorm. Je moet dagelijks 1 tot 2 eetlepels door een drank naar keuze roeren. (geen koffie of melk)
Esthertje

Ongelezen bericht 13 mar 2019 09:44

Succes vandaag Miekje!!
Miekje

Ongelezen bericht 13 mar 2019 10:16

Thnx! 18.45 Ben ik aan de beurt
Essi

Ongelezen bericht 13 mar 2019 10:20

Succes Miekje!!
Groetjes Essi
Cactusmuis

Ongelezen bericht 13 mar 2019 16:26

Sterkte!!! X
Muisje

Ongelezen bericht 13 mar 2019 17:59

Heel veel succes dadelijk Miekje.

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Miekje

Ongelezen bericht 13 mar 2019 19:30

Tis weer achter de rug. 100cc oud bloed eruit gehaald aan 1 kant. Wel gevoelig. Over 4 weken weer controle.
Nou maar hopen dat het de goede kant op gaat.
Bedankt voor alle lieve berichtjes allemaal!
Muisje

Ongelezen bericht 13 mar 2019 19:53

Gelukkig, hopelijk komt het nu helemaal goed.

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 08 apr 2019 22:08

Thanks voor het delen van je verhaal, dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is....
Hoe gaat het nu Miekje?
Ik heb 1 mei een afsrpaak bij Niessen dus fijn om de ervaringen van jou en estertje over de lipofiling te lezen!
Miekje

Ongelezen bericht 09 apr 2019 09:49

Nou het gaat eigenlijk wel goed. De blauwe plekken zijn zga verdwenen. De borsten zijn qua grootte zo goed als gelijk. 80B. Qua vorm is de rechter, waar de nabloeding zat, minder mooi; de tepel wijst meer naar beneden en onderin borst zitten nog wat harde stukken van waarschijnlijk bloed. Dus dat is even afwachten wat dat doet voor het eindresultaat. De linker vind ik inmiddels wel mooi natuurlijk van vorm! Jaja....😉🤣 En we zijn 7 weken na operatie. Wat ik héél erg fijn vind is dat ze zo fijn voelen nu! Ik vind het zelfs prettig als mijn man er aan zit. En dat was voor de tijd beslist niet zo.🤗 overdag heb ik nu mijn drukpak uit. Alleen snachts draag ik m nog. Mijn lichaam houd steeds minder vocht vast, alleen nog een beetje op onderbuik en benen aan het eind vd dag. En ik zie een deuk in mijn heupen die er voor de tijd volgens mij nog niet zat. Denk dat daar vet weggehaald is, maar wellicht zat het er ook wel en was dat we nooit opgevallen omdat de focua op mijn borsten lag..😊Morgen nog een keer controle, dan hoor ik het wel van niessen. Even afwachten hoe het er over maand of 3 uit ziet, maar het trekt wel goed bij merk ik. Zelfs mijn verfrommelde décolleté is een stuk minder/bijna weg. Lang verhaal, maar korte versie is dat ik een stuk posotiever ben over het resultaat. (En mijn man vind het ook veel fijner voelen dan voor de tijd overigens. Niet het belangrijkste maar toch leuk vind ik) Succes in mei! Oja: tip: maak ook foto van je hele lijf voor de operatie. Dan zie je het verschil beter naderhand.🍀🍀
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”