Ahw lieve Miekje, wat vervelend voor je. Ik snap dat je baalt als het resultaat niet is wat je had verwacht. Ik denk wel dat het meespeelt dat ik idd 21 jaar jonger ben. Je huid is dan toch nog wat steviger. Probeer je voor nu te focussen op je herstel en blij te zijn om het feit dat de implantaten eruit zijn. Het kost ook tijd om aan je nieuwe borsten te wennen. Misschien weet je over een tijdje niet meer beter, en als je toch een lift wil kan dat altijd nog.Miekje schreef: ↑05 mar 2019 20:58Ik heb even getwijfelt dit te posten omdat ik hier veel optimistische en positieve verhalen hoor, maar ook dit hoort erbij vind ik;
Mijn borsten worden inmiddels steeds leger en hangen meer met tepels die naar beneden wijzen. Als dat nog goed moet komen.....
Natuurlijk ben ik blij dat die protheses eruit zijn en weet ik dat het pas 2 weken geleden is, maar ik neem het petje af voor al die positieve reacties hier over de resultaten hoor!
Of ik ben de enige hier die vind dat het resultaat tegenvalt? Zal wel door mn leeftijd komen en de tijd dat de grote protheses erin hebben gezeten ook (ik ben 53 en ze zitten er 20 jaar in met 350cc per borst)
Als het zo blijft komt er eind vh jaar ook nog een borst lift......in een ziekenhuis.
Oja; en de naweeën/pijn van een liposuctie moet ook niet onderschat worden; ik begin pas nu weer normaal te lopen, na operatie op 21 febr. Ook dát verschilt dus per persoon.
Ik reageer wel weer als ik wat positiever ingesteld ben
Ik geloof ook heel goed dat een lipo niet niks, dit heeft mij ook echg meegespeeld om hier niet voor te kiezen. Ik zit op het moment ook even in een dipje. En mijn herstel zit ook tegen op het moment. Ik zal het zo posten in mijn explantatie topic. Neem lekker de tijd voor jezelf lieve Miekje en kom hier idd lekker terug als je er klaar voor bent.