Voorstellen Jade

Protheses vanwege cosmetische reden.
Jadej

Ongelezen bericht 06 nov 2022 21:06

Hoi Sanne 🌸

Jeetje wat een verhaal :( ik ben heel blij voor je dat ze eruit zijn! Ik ben er echt van overtuigd dat ze mensen ziek maken, en dat ze dat bij jou ook hebben gedaan is wel duidelijk! Dat je al 2 keer bent afgewezen vind ik best wel een shock, het is toch wel overduidelijk wat het met je lichaam heeft gedaan 😣 had je ook een internist via jvg? En met Luna’s hulp heb ik er veel vertrouwen in dat dat alsnog wel goed komt! Ze heeft mij ook zo goed geholpen met de aanvraag van de verzekering. Belangrijkste is in ieder geval dat de tikkende tijdbommen uit je lijf zijn en je weer gezonder mag gaan worden♥️ Zo fijn dat je nu al merkt dat er meer energie door je lichaam stroomt! Zoals het hoort😊

Ik word ook door van Selms geopereerd, de operatie vind ik spannend maar kijk er zo naar uit! Zaten jou implantaten voor of achter de spier? En ben je blij met hoe de operatie is verlopen?

Ik wens je heel veel beterschap en kracht toe ✨🌸💜
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 nov 2022 16:05

Jadej schreef:
06 nov 2022 20:53
Lieve Luna 💜

Ik heb je inderdaad geen appje meer gedaan omdat ik jou niet tot last wil zijn en ook omdat ik zoveel aan m’n hoofd heb de laatste tijd.

Ja m’n waardes zijn allemaal goed, maar ik ga er nog wel eventjes over nadenken of ik ermee ga beginnen vóór de operatie. Misschien met een lage dosering idd.

Ik ben trouwens ook begonnen met L-glutamine voor m’n darmen omdat ik al 4 keer in een jaar tijd ontzettend heftige buikkrampen heb gehad die binnen enkele uren niet meer te houden zijn, en na 6 uurtjes ongeveer weer minder worden na een wc bezoek, huisarts denkt aan prikkelbare darm maargoed ik heb nooit eerder darmproblemen gehad hiervoor maar ik las hier op het forum dat l-glutamine je darmen helpen herstellen dus ik gebruik het als ondersteuning. Kan ik daar wel mee doorgaan ivm operatie?

Bedankt in ieder geval voor het uitzoeken en je reactie🤗 ik zal je nog wel eens appen voor m’n operatie en ik hou je zeker op de hoogte! ♥️♥️
Hoi llieverd,

L-Glutamine kan prima wanneer je wordt geopereerd en is juist heel goed voor de wondgenezing. Hierbij wordt juist meer glutamine verbruikt. Dat geldt voor meer aminozuren.

Ik snap goed dat je twijfelt over het andere supplement. Je moet echt zo laag mogelijk beginnen. Ik ben ook bang dat jij wat last van je darmen zult hebben bij dat middel. Kijk even wat je doet. Sowieso is alles wat je onderneemt vóór explantatie vaak dweilen met de kraan open. Gelukkig ben je al vrij snel aan de beurt.

Sterkte en heel heel veel liefs,

Luna

Denk aan jou!!!! <3 <3 <3
Sanne1983 schreef:
05 nov 2022 18:08
Hai Jade,

Ik heb jouw verhaal gelezen en is echt veel herkenbaar! Ik ben 2-11 geopereerd door van Selms. Ik heb 2 auto immuun ziekte ontwikkeld (Lupus / Sjogren/ Artrithis, brain fog, mega moe, herstel niet, lympadenapathie, kan geen woorden vinden, mega haaruitval, hele moeie onderbenen, last van mijn gewrichten en nog scala……)
Ik weet hoe het voor je voelt. Ik heb i. 2017 mijn borstimplantaten (Mentor) ingezet en na paar maanden begin het bij mij al met opgezwollen lymfeklieren tot afgelopen Januari met meerdere autoimmuunziektes.
Mijn Reumatologen gaven aan dat het niet door de borstimplantaten te maken had kunnen hebben. Ik zou aanleg voor auto immuun hebben, maar de borstimplantaten zouden het verergeren. Ik weet diep van binnen als ik de implantaten niet zou hebben, mijn lichamelijke situatie niet zo zou zijn! En bijna zeker dat ik geen auto immuunziekte zou hebben.
Maar ik slikte ADD medicatie, ik dacht dat het eerst daardoor kwam, het maakte het erger, omdat ze stimulans waren en extra stress aan het lichaam geven. Maar als het lupus kwam door medicatie had de ziektesymptomen moeten verminderen.
Ik ben toen veel gaan lezen over ASIA en toen wist ik het! Het heeft een jaar geduurd tor mijn reumatologen/ internisten mij geloofden en dat de kans groot is! Maar nu heeft al 2x verzekering afgekeurd! Ik wou ze ook eruit hebben opgegeven moment, ik ben ook operatie gaan plannen en ik kreeg dus geen akkoord, wat stress gaf! Uiteindelijk zelf voorgeschoten en met behulp van Luna een mooie bezwaarschrift gemaakt🙏🏻 Nu hopelijk dat het goed gekeurd wordt! Anders dankbaar dat de sluipmoordenaars mijn lichaam uit zijn!
Maar het is dus paar dagen geleden eruit en ik voel mijn energie stromen in mijn lichaam!

Heel veel succes met de operatie en uitzoeken❤️ Is een hele dappere process waar we allemaal doorheen gaan.

Als je iets wilt weten en vragen hebt, schroom niet❤️ Ik weet dat dit proces heel lastig is omdat er niet veel over te vinden is
Lief berichtje aan Jade, lieve Sanne. Dikke kus en ik denk ook nog steeds aan jou!
Hoop dat je snel wat van de verzekeraar hoort!

Kussss! Luna
Jadej

Ongelezen bericht 08 nov 2022 21:15

Lieve Luna 🌸

Oke goed om te weten dan blijf ik dat sowieso innemen! En met het andere ga ik dan toch maar wachten tot na de operatie, de twijfel is te groot en vind de operatie op het moment het belangrijkst omdat dat al over enkele weken is. Zeker na wat jij zegt dat t dweilen met de kraan open is.

Dankjewel en dikke knuffel 🤗🥰
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 nov 2022 09:57

Jadej schreef:
08 nov 2022 21:15
Lieve Luna 🌸

Oke goed om te weten dan blijf ik dat sowieso innemen! En met het andere ga ik dan toch maar wachten tot na de operatie, de twijfel is te groot en vind de operatie op het moment het belangrijkst omdat dat al over enkele weken is. Zeker na wat jij zegt dat t dweilen met de kraan open is.

Dankjewel en dikke knuffel 🤗🥰
Graag gedaan, lieve Jade!🥰

Ik wil je nog wel op iets wijzen. Hoewel dat in jouw situatie niet ter sprake is, omdat er nog geen kanker is.
Er bestaan onderzoeken die laten zien dat glutamine als een soort brandstof voor kankercellen werkt zoals suiker dat doet en je hen juist moet 'uithongeren'. Aan de andere kant zijn er ook onderzoeken die laten zien dat glutamine juist heel goed is bij kanker, omdat het het immuunsysteem versterkt en via die weg kanker bestrijdt. Ook wordt het ingezet om de schade door kankerbehandelingen te verminderen.

Vele orthomoleculaire artsen en therapeuten raden het juist aan in situaties als de jouwe. Misschien is het een idee om een orthomoleculair arts te bezoeken die je kan begeleiden, ook wat betreft voeding. Bij darmproblemen is het belangrijk dat je verzuring tegengaat. Dat is vaak de oorzaak van deze problemen. En in onze situatie natuurlijk ook het constant 'aan' staan van het immuunsysteem. Immuuncellen verbruiken veel glutamine en dit gaat altijd ten koste van de glutamine in onze darmwand die hierdoor verzwakt. En dit zorgt ervoor dat de spijsvertering verandert/niet goed verloopt en tevens het balans in je darmflora, ook zorgt het voor een lekkende darm met alle gevolgen van dien. Dit allemaal zorgt weer voor nieuwe problemen en zo kom je in een vicieuze cirkel.

Ik zal je wat adressen van orthomoleculaire artsen appen mocht je er iets aan hebben.

Alles komt goed hoor! Jij wordt beter!🙏

😘♥️♥️♥️
Jadej

Ongelezen bericht 09 nov 2022 20:15

Vrouw🥹 je bent echt fantastisch!! Ik bekijk zo even je appje en dan reageer ik💜

10 keer dank en een dikke knuffel🙏🏼🥰
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 nov 2022 20:03

Lieve Jade,

Hopelijk gaat het nog goed daar🙏
Je bent gelukkig bijna aan de beurt.

Dikke kusss😘💕💖💞
Jadej

Ongelezen bericht 23 nov 2022 20:56

Luna MKS schreef:
22 nov 2022 20:03
Lieve Jade,

Hopelijk gaat het nog goed daar🙏
Je bent gelukkig bijna aan de beurt.

Dikke kusss😘💕💖💞
Hoi lieve Luna,

Bedankt voor je berichtje✨
Het gaat z’n gangetje wel, soms wat dagen dat het minder gaat en veel in m’n hoofd zit maar ook genoeg dagen dat ik goed kan relativeren en accepteer dat alles komt zoals het komt. Stapje voor stapje. Its all about balance haha💫

Jaa ik ben de dagen echt aan het aftellen, zo blij als ik straks bevrijd ben van mn implantaten! Dat is al zo’n grote stap in de goede richting! Ze zitten me ook steeds meer in de weg, met bepaalde yoga oefeningen of überhaupt sommige bewegingen in het dagelijkse leven.

Moet wel zeggen dat hoe dichter de datum in de buurt komt hoe vaker mijn hoofd ook gedachtes toe laat van; ja wat als er iets tussen komt, of je C krijgt en de operatie moet worden uitgesteld of dit of dat. Dat is een beetje hoe mijn brein ook werkt in het algemeen. Maar ik ben me ervan bewust dat het totaal zinloos is en het gewoon mijn angst is die spreekt 🥲

Voor nu zit ik in ieder geval best goed in m’n vel en ben helemaal klaar voor 8 december💜

Hopelijk gaat met jou ook alles goed🫶🏼

Dikke knuffel 🌸🌺🌷
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 nov 2022 15:56

Blij dat het een beetje gaat naar omstandigheden! Houd vol!🙏

Heel veel kusjes 😘💕💖
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”