Dr Kappel werkwijze
In februari 2022 zou ik geopereerd worden door dr. Kappel. Helaas doet zij de explantatie-operaties niet meer zelf. Ze besteedt dit vanwege drukte uit aan 2 collega's. Heel begrijpelijk van haar, maar mede daarom heb ik gekozen voor een andere chirurg. Belangrijk om dit te weten wanneer je kiest voor een operatie door dr. Kappel. Ik had veel uitgezocht en kwam niet voor niks juist bij haar uit als één van de meest deskundige explantatiechirurgen in Nederland. Zij doet nu alleen nog de andere borstoperaties.
Hoi Johanna, zoals ik je eerder had gezegd, is Rita al heel lang de pensioenleeftijd gepasseerd. Uit liefde voor de vrouwen ging ze door met het werk, maar op een gegeven moment moet ze wel stoppen, helaas..Johanna schreef: ↑21 mar 2022 17:56In februari 2022 zou ik geopereerd worden door dr. Kappel. Helaas doet zij de explantatie-operaties niet meer zelf. Ze besteedt dit vanwege drukte uit aan 2 collega's. Heel begrijpelijk van haar, maar mede daarom heb ik gekozen voor een andere chirurg. Belangrijk om dit te weten wanneer je kiest voor een operatie door dr. Kappel. Ik had veel uitgezocht en kwam niet voor niks juist bij haar uit als één van de meest deskundige explantatiechirurgen in Nederland. Zij doet nu alleen nog de andere borstoperaties.
Ze opereert nu nog steeds zelf overigens. Hierbij haar reactie:
Liefs, Luna❤Ik opereer nog steeds, heb as zaterdag gewoon een OK programma, maar heb sinds vorig jaar 2 ervaren borstchirurgen erbij en soms laat ik hen een deel van het programma doen.
Wij doen het alle 3 dus op exact dezelfde wijze en volgens dezelfde filosofie. Als dat niet zo zou zijn, dan konden ze niet eens bij mij opereren.
Ik heb niet het eeuwig leven, dus ben de voortzetting aan het voorbereiden.
Tegenwoordig zeg ik het er ook bij, de chirurgen gaan ook spreekuur doen. Staat gewoon op de website.
Ze halen ook kapsel weg en bespreken het na OK met de patient. Kortom een kopie van mij.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM