Het is klaar! Done! Eruit! Hé Hé (explantatie door Mooijen Zaal)

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 mei 2020 17:07

Lieve meiden,
Laat ik even uitleggen wat ik bedoelde met 'echte expert' voordat er weer angst onstaat om naar andere artsen te gaan.
Alle artsen hebben het beste met je voor en zullen hun werk naar al hun mogelijkheden doen. De goede ervaringen van vele vrouwen bewijzen dat.
Artsen staan niet ongevoelig voor jullie klachten. Wat ik bedoel is dat alle chirurgen die lid zijn van de NVPC niet geloven in de onveiligheid van siliconen borstimplantaten. Ze geloven wel dat er een groep vrouwen ziek van kan worden omdat ze overgevoelig reageren, maar het probleem ligt bij de vrouw en niet het product. Daarin verschillen ze dus met dr. Rita Kappel. Die vind siliconen borstimplantaten en immidels ook monoblocc hydrogel implantaten (zie deel monobloc waarom) niet veilig en weet wat siliconen belasting in een lichaam kan aanrichten. En verricht al zo'n 25 jaar explantaties.
Dat neemt niet weg dat andere artsen jou niet goed en kundig zullen behandelen!!! Alle artsen op ons lijstje zijn de moeite waard te bezoeken.

Hoop dat de boodschap begrepen is.

🥰😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Joanna

Ongelezen bericht 21 mei 2020 22:40

Hey Luna,
Dankje voor je berichtje.
Dat je zegt dat littekenweefsel stelt me wel een klein beetje gerust.
Ik vraag me wel af, als het lichaam toch alles zelf afbreekt bij dun kapsel, waarom je dan niet beter dun kapsel laat zitten in plaats van extra gesnij als het toch op een veel zachtere manier door je lichaam zelf verdwijnt :/ Vind dat echt tegenstrijdig. Niessen beschadigd inderdaad expres het dunne kapsel een klein beetje zodat de holte goed kan hechten en dichtgroeien.

Toch vind ik het allemaal wat tegenstrijdig en vraag ik me af of ik er in mijn geval dan wel het juiste aan doe om zoveel mogelijk te laten weghalen in tegenstelling tot beetje meer te laten zitten dat later toch opgeruimd word. Misschien is dat wel zachter voor mijn genezingsproces.

Achja..

Bedankt voor je berichtje

Liefs joanna
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 mei 2020 14:11

Lieve schat, voor antwoord op die vraag verwijs ik je toch weer naar de informatie in het eerste bericht dit topic: viewtopic.php?t=475

Hier uitleg:
Zoveel mogelijk verwijderen is nodig om de siliconen belasting in je lichaam zoveel mogelijk te verminderen (hoe dikker een kapsel, hoe meer siliconen daar in zitten) én de reacties van je immuunsysteem te verkleinen (kapselweefsel is weefsel vol ontstekingsreacties het is jouw immuunsysteem die werkzaam is in dat gebied en die reacties roepen ook weer een systemische reactie op, jouw immuunsysteem raakt van slag op meerdere niveaus en niet enkel in het kapselweefsel in de borsten) én om van jouw lichaam niet teveel energie te vragen (het opruimen van kapsel kost veel energie) én de kans op het ontstaan van alcl te verkleinen én omdat hoe dikker een kapsel, hoe langer het lichaam erover doet om dit op te ruimen en in enkele gevallen gaat deze opruimactie mis en ontstaan er ontstekingen of ALCL

Hoop dat het nu echt duidelijk is. Ik snap dat het allemaal tegenstrijdig is, maar dat lijkt maar zo. Als je het plaatje ziet, begrijp je het.

Toch is er altijd een keuze. De vrouw bepaalt zelf welke weg ze wil bewandelen. Je verkleint bij het verwijderen van zoveel mogelijk kapsel bovenstaande dingen, maar blijft er toch meer zitten, dan is herstel nog steeds mogelijk.

Wees niet bang, de keuze is in jouw geval de beste, ik weet waarom. Ik heb dezelfde dingen die jij hebt ook de hypermobiliteit enz. Dit was 1 van mijn velen diagnosen. Ook mijn bindweefsel is slap door genetische afwijking.
De rest van jouw klachten lijken ook op de mijne. Jij bent zeer zeer overgevoelig!

Verder ga ik niet schrijven ok moppie. Heb vertrouwen, het weefsel vanbinnen is anders dan het weefsel in de huid.
Om je implantaten te verwijderen moet de arts helaas een snee maken / opening maken in de borstplooi. Ze gebruikt je oude litteken. Er zijn altijd oplossingen voor problemen met littekenweefsel. De arts heeft veel ervaring en gaat je helpen.

Zorg voor goede eiwitinname. Dit is zeer zeer zeer belangrijk voor de vorming van bindweefsel. Eet je plantaardig? Neem alsjeblieft eiwitpoeders of aminozuren. Jouw bindweefsel is zwak en kan alle hulp gebruiken. Ook als je wel dierlijke producten eet kan het helpen.

Ik zal kijken of ik een keer een apart topic kan maken hierover. Dus de opbouw en onderhoud van je bindweefsel door voeding. Kan niet beloven dat snel te kunnen mop.
Ik merk dat ik alweer VER over mijn grenzen heen ben 😢

😘💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Vervolg / update na explantatie Livia: viewtopic.php?t=3000
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”