Explantatie 22 feb ilse1972 , Dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
ilse1972

Ongelezen bericht 26 feb 2020 06:45

LynnFree schreef:
25 feb 2020 14:59
Hoi Ilse,

Jeetje, dat jouw man de drains heeft verwijderd! :shock:
Mijn huisarts wilde het ook niet doen dus ik ben gisterochtend naar Zwolle geweest.

Het gaat dus op en af met je. Ben je moe? Veel pijn?

Veel beterschap in ieder geval.

Trouwens......hoe voegen jullie de plaatjes toe? De hartjes en klavertjes enz? Ik zie alleen 18 smilies rechts van het typeveld. :?:
Ik voelde me gewoon echt te slecht om ruim 3 uur in de auto te zitten.
Vermoeidheid en pijn gaat heel erg op en af.
Mijn man heeft al wel 30 jaar EHBO maar hij vond dat wel spannend , zeker omdat ik ook zo gestressed was. Maar dr Kappel is super! Ze heeft alle tijd en stap voor stap genomen. Links zat wel wat vaster dus moest hij wat langer masseren en toen kwam ook deze goed los. Wat een opluchting.
Ik ga het nog wel met mijn eigen huisarts opnemen volgende week want als zij niet vrij was geweest, had ze dit wel gedaan. Dat hadden we ook besproken gehad. Er is toch een zorgplicht? en ver reizen zat er niet in. Ook kon ik niet naar het naastgelegen ziekenhuis door volgens de assistente.
Maar ik ben trots op mijn man en blij met de oplossing van dr Kappel.
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏
ilse1972

Ongelezen bericht 27 feb 2020 17:05

LynnFree schreef:
Hoi Ilse,

Mijn huisarts wilde het ook niet doen dus ik ben gisterochtend naar Zwolle geweest.

Trouwens......hoe voegen jullie de plaatjes toe? De hartjes en klavertjes enz? Ik zie alleen 18 smilies rechts van het typeveld. :?:
Lynnfree

ik denk dat die andere plaatjes toegevoegd worden als iemand met zijn mobiel reageert hier op het meldpunt. Dan heb je dezelfde keuze als dat je via Whatsapp iets zou sturen naar iemand.
Op naar herstel🍀❤️🙏
Chika

Ongelezen bericht 27 feb 2020 17:47

Hoi Ilse!
Wat goed dat 't achter de rug is. Balen dat je je zo voelt en dat het met die drains zo is gegaan.
Superman heb je! Gelukkig dat het zo is gelukt. Raar van je huisarts...

Even een vraag, je verteld dat je borstspieren gerepareerd moesten. Kwam dat toch door de kapsels die eraan vastzaten? Omdat je verteld dat ze wel wat heeft moeten laten zitten vanwege vastzitten aan de spier

Ik hoop dat je je snel beter voelt!!
Sterkte en doe rustig aan. Goed naar je lijf luisteren!
Liefs Chika
ilse1972

Ongelezen bericht 27 feb 2020 18:02

Chika schreef:
27 feb 2020 17:47
Hoi Ilse!
Wat goed dat 't achter de rug is. Balen dat je je zo voelt en dat het met die drains zo is gegaan.
Superman heb je! Gelukkig dat het zo is gelukt. Raar van je huisarts...

Even een vraag, je verteld dat je borstspieren gerepareerd moesten. Kwam dat toch door de kapsels die eraan vastzaten? Omdat je verteld dat ze wel wat heeft moeten laten zitten vanwege vastzitten aan de spier

Ik hoop dat je je snel beter voelt!!
Sterkte en doe rustig aan. Goed naar je lijf luisteren!
Liefs Chika
Eigenlijk weet ik dat niet van de borstspieren waardoor ze gerepareerd moesten. Ik ben eigenlijk nu alleen maar blij dat ze dat gedaan heeft en dat niet zo heeft laten zitten.
Verder weet ik niet echt of dit invloed heeft op wat ik wel of niet mag maar voorlopig 'hoef' ik nog niet echt iets dus ik kan de tijd nemen gelukkig.

De vermoeidheid die over me heen raast voelt wel anders dan voorheen. Het komt ook met fases. Ik denk dat dat wel gaat verdwijnen.
Op naar herstel🍀❤️🙏
LynnFree

Ongelezen bericht 29 feb 2020 13:45

ilse1972 schreef:
27 feb 2020 17:05
LynnFree schreef:
Hoi Ilse,

Lynnfree

ik denk dat die andere plaatjes toegevoegd worden als iemand met zijn mobiel reageert hier op het meldpunt. Dan heb je dezelfde keuze als dat je via Whatsapp iets zou sturen naar iemand.
Bedankt voor de tip Ilse. Nu met de telefoon kan ik inderdaad ook alles toevoegen.

Hoe gaat het nu met jou?
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! 🍀
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”