Hoi hoi, ik zat ook heel erg met het wel of niet laten liften. Net wat jij zegt; ik was ook bang voor het theezakjes tot op mn knieën. Ik heb nu ook een E. Voorheen ook een B. Ik word geopereerd door Dr Niessen. Hij zei dat bij een lift niet nodig is omdat mijn huid nog stevig is. Ik zou bij wat verschillende artsen op consult gaan om te kijken wat hun mening is. Succes!AmbervdV schreef: ↑16 jan 2019 15:02Ik heb inmiddels een verwijzing gekregen van mijn huisarts voor een second opinion, mijn dossier opgevraagd en een afspraak staan bij Dr van Selms
De eerste PC zei zou de explantaie vergoed zou worden ivm kapselvoming. Ik hoop dat Dr van Selms hier ook wat van kan maken. Ik kan er alleen niet goed achterkomen waarom iedereen dat kapsel er perse uit wil hebben en waarom artsen hier moeilijk over doen?
Kan iemand mij dat vertellen?
Verder twijfel ik of ik een lift wil van mijn borsten. De eerste pc zei dat ik niets over zou houden en dat er niets te liften viel. Voor de BV had ik een B cup, nu een E cup. Ik kan mij niet voorstellen dat er niets overblijft. Ik zou er mee kunnen leven als het wat gaat hangen, maar platte lege theezakjes zou ik verschrikkelijk vinden. Ik heb hard gespaard voor een lift, dus het geld is er maar ik zou het zonde vinden van de littekens. Ik heb van mijzelf mooie kleine tepels en wil liever geen littekens daar. Gelukkig allemaal 'luxeproblemen' maar toch...
Zijn er mensen die bewust voor een lift kozen?
Nieuw hier!
Ik was ook erg bang voor theezakjes!!!! Toch voor alleen explantatie gekozen (ook ivm littekens) ...
Ben nu heel blij deze keuze gemaakt te hebben!!! De eerste paar dagen is het echt even slikken....maar de weken erna zie je ze per dag opknappen!!
Ben nu heel blij deze keuze gemaakt te hebben!!! De eerste paar dagen is het echt even slikken....maar de weken erna zie je ze per dag opknappen!!

Hoi Esthertje,
Dat is ook een idee, ik heb nu explantatie en lift en lipo afgesproken, lift moet sowieso maar misschien kan ik nog zeggen dat als lipo niet nodig is, hij dit kan laten? Ik heb al wel betaald maar dat krijg ik vast wel terug dan
Dank voor delen
lieve groetjes
Diana
Dat is ook een idee, ik heb nu explantatie en lift en lipo afgesproken, lift moet sowieso maar misschien kan ik nog zeggen dat als lipo niet nodig is, hij dit kan laten? Ik heb al wel betaald maar dat krijg ik vast wel terug dan
Dank voor delen
lieve groetjes
Diana
Hoi dames,
Helaas ben ik nog steeds niet voor mijn consult bij Dr van Selms geweest. 4 maanden geleden heb ik een afspraak gemaakt. De eerste keer (na 2,5 maand wachten) was hij ziek. Ik kon pas 6 weken later terecht. Vandaag hoorde ik dat mijn afspraak op 22 april niet dooorgaat omdat Dr van Selms gaat stoppen. 4 maanden voor niets gewacht
Ze hebben nu Dr van de Kar (vrouw), Dr Florissen of Dr Moerman aangeraden. Ik kan weinig vinden over deze artsen. Iemand enige ervaring met deze pc’s ?
Ik ben zo teleurgesteld in het OlVG en zeker in Dr van Selms. Ze hadden al 3 x verwijderd kunnen zijn
Helaas ben ik nog steeds niet voor mijn consult bij Dr van Selms geweest. 4 maanden geleden heb ik een afspraak gemaakt. De eerste keer (na 2,5 maand wachten) was hij ziek. Ik kon pas 6 weken later terecht. Vandaag hoorde ik dat mijn afspraak op 22 april niet dooorgaat omdat Dr van Selms gaat stoppen. 4 maanden voor niets gewacht

Ze hebben nu Dr van de Kar (vrouw), Dr Florissen of Dr Moerman aangeraden. Ik kan weinig vinden over deze artsen. Iemand enige ervaring met deze pc’s ?
Ik ben zo teleurgesteld in het OlVG en zeker in Dr van Selms. Ze hadden al 3 x verwijderd kunnen zijn
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Gaat dr Van Selms stoppen? Dat zou echt een gemis zijn.
Wat vervelend dat het nu zo lang duurt.
Ik geloof dat dr Buncamper van OLVG ook goed is, maar dat weet ik niet.
Ik ben door Dr Niessen geopereerd: explantatie, en lift en lipofilling
De lift met bijbehorende littekens vallen mij enorm mee, na 7,5 week.
Misschien kan je met hem een afspraak maken?
En anders dr Kingma, zij opereerde in slotervaart en nu ergens anders
Sterkte met je zoektocht, koppie niet laten hangen hoor,
lieve groetjes
Diana
Wat vervelend dat het nu zo lang duurt.
Ik geloof dat dr Buncamper van OLVG ook goed is, maar dat weet ik niet.
Ik ben door Dr Niessen geopereerd: explantatie, en lift en lipofilling
De lift met bijbehorende littekens vallen mij enorm mee, na 7,5 week.
Misschien kan je met hem een afspraak maken?
En anders dr Kingma, zij opereerde in slotervaart en nu ergens anders
Sterkte met je zoektocht, koppie niet laten hangen hoor,
lieve groetjes
Diana
Dank je voor je bericht. Dr van Selms gaat stoppen in het OLVG en gaat particulier verder. Ik denk in de Jan v Goyen kliniek. Volgens mij moet je dan alles helemaal zelf betalen? Geen idee eigenlijk. De artsen die ik hierboven noemde, zijn de artsen die daar beschikbaar zijn. Mocht iemand er ervaring mee hebben, dan hoor ik het graag
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Diana, mijn huisarts gaf aan dat het gezien de tia die ik heb gehad en de bloedverdunners die ik nu moet gebruiken beter bij een zh kan worden geopereerd dan in een privé kliniek. Maar wat jammer zal het zijn als hij niet meer in het OLVG zal werken.
ja, dat zou inderdaad een medische operatie zijn in olvg
misschien kan je dan dr buncamper proberen? er is ook iemand door hem geopereerd; en volgens mij is hij de directe collega van dr Van Selms, en volgens mij opereert hij ook in olvg
ik zou zeker in een ziekenhuis gaan
misschien kan je dan dr buncamper proberen? er is ook iemand door hem geopereerd; en volgens mij is hij de directe collega van dr Van Selms, en volgens mij opereert hij ook in olvg
ik zou zeker in een ziekenhuis gaan
Hee Amber,AmbervdV schreef: ↑10 apr 2019 21:44Hoi dames,
Helaas ben ik nog steeds niet voor mijn consult bij Dr van Selms geweest. 4 maanden geleden heb ik een afspraak gemaakt. De eerste keer (na 2,5 maand wachten) was hij ziek. Ik kon pas 6 weken later terecht. Vandaag hoorde ik dat mijn afspraak op 22 april niet dooorgaat omdat Dr van Selms gaat stoppen. 4 maanden voor niets gewacht![]()
Ik ben zo teleurgesteld in het OlVG en zeker in Dr van Selms. Ze hadden al 3 x verwijderd kunnen zijn![]()
Wat vervelend voor je dat je door omstandigheden nog steeds niet op consult bent geweest. In geval van Baker 4( weet niet zeker of3 er ook onder valt) wordt de explantatie vergoed door de zorgverzekeraar. Jan van Goyen heeft samenwerkingsverband met OLVG, dus volgens mij zou je daar gewoon geopereerd kunnen worden. Toevallig heb ik zo afspraak met van Selms, als ik er aan denk zal ik het even navragen.
Fijne dag,
Lin
Hallo allemaal,
Zoveel gebeurt de afgelopen weken hier op het gebied van de explantatie De ene na de andere fout stapelde zich op. Afspraak Dr vd Kar, aardige vrouw maar leek mij niet heel ervaren. Stelde een borstlift voor. Operatie gepland, lift besproken. En toen gebeurde er precies.... Niets. Bellen, bleek mijn datum helemaal niet ingepland te staan en kon ik pas na augustus terecht. Iemand van de Jan van Goyen vond het allemaal zo vervelend gelopen dat ze zich hard heeft gemaakt voor mij.
Inmiddels zijn we weken verder en word ik over 3 weken geopereerd door Dr v Selms, zonder lift. Kapsels eruit. Zo spannend! Super service van het Jan van Goyen tot nu toe! Helaas was het bij het OLVG drama. Hoop dat het vanaf nu allemaal spoedig verloopt. Aftellen...
Zoveel gebeurt de afgelopen weken hier op het gebied van de explantatie De ene na de andere fout stapelde zich op. Afspraak Dr vd Kar, aardige vrouw maar leek mij niet heel ervaren. Stelde een borstlift voor. Operatie gepland, lift besproken. En toen gebeurde er precies.... Niets. Bellen, bleek mijn datum helemaal niet ingepland te staan en kon ik pas na augustus terecht. Iemand van de Jan van Goyen vond het allemaal zo vervelend gelopen dat ze zich hard heeft gemaakt voor mij.
Inmiddels zijn we weken verder en word ik over 3 weken geopereerd door Dr v Selms, zonder lift. Kapsels eruit. Zo spannend! Super service van het Jan van Goyen tot nu toe! Helaas was het bij het OLVG drama. Hoop dat het vanaf nu allemaal spoedig verloopt. Aftellen...
Laatst gewijzigd door AmbervdV op 01 jun 2019 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019