Explantatie Irene door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Irene

Ongelezen bericht 04 feb 2014 17:35

Hallo Mousje en de anderen,

Ik heb er geen gras over laten groeien en ben al geweest! Omdat het bij Dr. Kappel (in Zwolle) snel kon en zij net als Kingma ook de kapsels verwijdert, heb ik het door haar laten doen. Een kundige arts die eerlijk voorlichting geeft en heel attent is (ze belt je regelmatig in de dagen na de operatie bijv.).
De opertie ging echt prima. Het is nu een week geleden en ik heb nergens meer last van (ja, de littekens 'schrijnen' een beetje). Ik heb alleen de eerste dag na de operatie wat pijn gehad. Maar het was minder dan na de borstvergroting en na 2 dagen voelde ik me al prima en had ik helemaal geen pijn meer.

Uiteraard weet ik nog niet of het gaat helpen met mijn SLE, ik zal me over een maand of drie weer melden op het forum om dat te laten weten.

Er was trouwens geen lekkage bij mij. Ik heb de prothesen gewogen en ze wogen precies zoveel als ze moesten wegen (ook precies evenveel). Ze zagen er tiptop uit (merk Cereform trouwens). Maar goed, er kunnen wel microdeeltjes met zweten uitgekomen zijn en met een allergische reactie bijv. heb je ook maar héél weinig allergeen nodig. Wie weet is alleen de aanwezigheid van de prothesen zelfs genoeg om het immuunsysteem van iemand die daar gevoel voor is te prikkelen (bij mij zitten auto-imuunproblemen ook in de familie),

Hoe dan ook, mijn borsten zien er nu net zo uit als voor de borstvergroting, ze zijn helemaal niet 'gehavend'. Het viel me alleen niet mee dat ze zo klein zijn (AA-cup)... Dat is wel even wennen nadat ik 7 jaar de (voor mij) ideale maat gehad heb. Op zich was ik heel blij met m'n borstvergroting, maar niet blij genoeg om niet de kans te grijpen om mijn ziekte te verbeteren of zelfs op te lossen.

Succes en sterkte met je operatie! Als het net zo meevalt als bij mij, hoef je je in elk geval over napijn en ongemak geen zorgen te maken.

Veel liefs,

Irene.
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 feb 2014 18:48

Superblij dat ze er uit zijn! :D

Sterkte met je herstel!!!

ps. Zelfs een heel klein beetje siliconen is genoeg om gevoelige vrouwen ziek te maken..
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”