In 2012 meldde Jacqueline zich bij ons via Rita Kappel. Verderop in dit topic vertelt ze over de 1e amputatie en de rest dat volgde
Hieronder eerst linkjes naar andere topics die ze op het forum plaatste.
Voorsteltopic Jacqueline: viewtopic.php?f=16&t=339
Topic met vraag over dystonie: viewtopic.php?f=161&t=351&p
Topic met vraag over moeite met praten en slikken: viewtopic.php?f=161&t=340
Topic over nierproblemen: viewtopic.php?f=161&t=417
Topic over zieke kinderen door siliconen borstimplantaten: viewtopic.php?f=11&t=2399
Hieronder één van de vele lieve berichtjes aan onze vrouwen.
jacqueliinee1 schreef: ↑30 sep 2019 11:43Welkom op het forum ben enorm blij dat je de stap gezet hebt!!!!
En wees niet bang je bent mooi zoals je bent
Ook ik had deze implantaten
Veel liefs jacqueline
Trots op jou
Op de dag van haar euthanasie had ik een prachtig topic met heel veel lieve berichten van onze vrouwen, maar tijdens de verhuizing van het forum is er iets mis gegaan met dat topic. Gelukkig had ik een deel van onze berichten ook in een Word document gezet. We hebben ook alle berichten op Facebook nog. Hier heb ik alles in 1 bestandje gezet: https://docs.google.com/document/d/168Q ... ue&sd=true
Vanaf hier lees je het bericht van Jacqueline over de 1e amputatie van haar been. En de rest dat volgde....
Liefs voor jullie allen namens Jacqueline

Luna
Hallo allemaal,
De reden dat ik dit vertel is om iedereen nogmaals te laten weten hoe gevaarlijk ze zijn!!!!!!!!!
Ik zit al langere tijd op het forum en heb heel lang gewacht om dit te schrijven, op aanrade van luna doe ik het nu toch.
Na 28 jaar siliconen te hebben gehad zijn ze in sept 2011 verwijdert bij dr kappal,
Zij wees mij toen erop dat al mijn problemen met de siliconene te maken hadden en zzei eruit en nooit geen nieuwe meer en hopen dat de way to no return nog niet bereikt was.
Ze zijn (gelukkig eruit) en ik voelde me zo n 6 weken beter als ooit
Totdat er in nov dat jaar iets gebeurde met mijn voet en been!
Verschillende artsen heb ik bezocht en natuurlijk zoals het voorheen ook ging Het warenonverklaarbare klachten !!!!!
Nu is het zover gekomen dat mijn been heup en arm contracturen hebben.
En mijn been word deze maand geamputeert en kans op herstel hiet dus.
Ben bij dr nanayakara in het vu geweest die overigens erg schrok en mij vertelde dat dit 100% zeker te weten door mijn siliconen implantaten komt. En ook dat ik vele jaren te laat was om dat de siliconen door mijn hele lichaam zitten EN ER OOK NOOIT MEER UIT GAAN!!!!!!!
Zoiets extreems had hij ook nog nooit gezien...
Dus lieverds allemaal wees op je hoede en gooi eruit die handel !!!!!
Voor allemaal heel veel liefs +Liefs+ +Liefs+