Hoi even voorstellen...

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sian

Ongelezen bericht 10 mar 2013 12:48

Implantaten : Ik heb cohesieve implantaten.

Sinds mijn 21 jaar siliconen en nu ben ik 48 jaar en 3 keer vernieuwd. Als laatste keer 10 jaar geleden. Nu heb ik sinds een jaar ernstige klachten van mijn spieren en loop bij de reumatoloog. Daarvoor heb ik al die jaren last gehad van warrigheid en concentratieproblemen.
Als ik dit allemaal lees hier kan het heel goed daardoor komen, maar aan de andere kant heb ik ook erg veel stress gehad in mijn leven, waardoor ik geestelijk en lichamelijk klachten kan hebben, dus het is erg moeilijk te bepalen waar het door komt.
Nu denk ik erover de implantaten eruit te laten halen, maar weet niet waar ik het beste naar toe zou kunnen gaan, ik ben woonachtig in Rotterdam, misschien is er iemand op dit forum die een goed adres weet?

Groetjes,
Sian

Ik heb cohesieve implantaten, en heb erg veel lichamelijke klachten zoals fybromyalgie. Weet iemand hier wat het beste adres is om ze te laten verwijderen en dat het daarna er weer een beetje goed uitziet?????
:shock:
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mar 2013 13:43

Afbeeldingop het forum Sian!
Fijn dat je hier je verhaal vertelt!
Sian schreef:Nu heb ik sinds een jaar ernstige klachten van mijn spieren en loop bij de reumatoloog. Daarvoor heb ik al die jaren last gehad van warrigheid en concentratieproblemen.

Als ik dit allemaal lees hier kan het heel goed daardoor komen, maar aan de andere kant heb ik ook erg veel stress gehad in mijn leven, waardoor ik geestelijk en lichamelijk klachten kan hebben, dus het is erg moeilijk te bepalen waar het door komt.
Het is makkelijker om klachten op iets anders af te schuiven dan te geloven dat het door de implantaten komt, maar het komt wel degelijk door de implantaten!!! En waarom weten we dan zo zeker dat het door de implantaten komt en niet door iets anders? Hier aantal antwoorden:

1. Zoveel vrouwen met dezelfde klachten wereldwijd!
2. Vrouwen met klachten die genezen na verwijdering van implantaten!
3. 39 giftige stoffen in siliconen! Dat kan nooit gezond zijn!
4. enz.....enz....enz....................................................
Kijk maar rond op de website en je komt veel meer tegen!

Lees hier welke stappen je moet nemen bij klachten. Daar vind je ook een link met explantatie chirurgen. Je kunt naar het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam gaan. Daar worden de meeste vrouwen geopereerd. Dat is ook niet zo ver van Rotterdam.
Ik was de eerste die er naartoe ging en heb, omdat ik zelf zulke goede ervaringen had, dit op het forum gezet en nu komen ze uit het hele land en zelfs het buitenland om er geopereerd te worden.
Je kunt ook naar dr. Kappel. Zij is pc nummer 1 als het om klachten door siliconen gaat. En ook zij is TOP! Alleen zit zij voor jou verder weg. Dat was voor mij de reden dat ik niet door haar geopereerd kon worden. Mijn allereerste afspraak was bij haar. Alles voor de operatie was bijna rond, maar op het eind heb ik alles afgeblazen, omdat ik het niet zag zitten om zo ver te reizen na zo’n ingreep. Ik was ook veel te ziek en wist dat het niet goed zou gaan. Toen was ik genoodzaakt te kiezen voor het ziekenhuis waar ik het snelst aan de beurt kon komen, omdat de explantatie bij mij echt haast had. Dat bleek het Slotervaartziekenhuis. Ik was de allereerste patiënte met klachten door siliconen. Ik legde meteen mijn vertrouwen in de arts, want ze kwam heel erg betrouwbaar en integer over. Voor mij was het eindresultaat op dat moment niet eens belangrijk. Ik wilde van de lekkende gifballen af. En dr. van Loenen heeft 200% gegeven en mij verlost!! Hoop dat jij ook snel verlost zult worden.

Heel veel stekte in deze lange weg die je hebt te gaan.

Heb je vragen, stel ze gerust.

Heel veel liefs, Luna

Lees je dit, onze forumregels, ook nog even? Bedankt!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mar 2013 14:22

Nog even een aanvulling op bovenstaand bericht:
Meld je aan voor het onderzoek in het VU Dit is om verschillende redenen erg belangrijk:
1. Je wordt volledig gescreend!
2. Juiste diagnose en behandeling!
2. Je helpt met het verzamelen van bewijzen siliconen schadelijk zijn!
3. Kan wellicht helpen bij de vergoeding van je explantatie!
Een explantatie wordt niet zomaar vergoed, daarom kan het handig zijn om zo snel mogelijk bij het VU langs te gaan en je te laten onderzoeken door het team van dr. Nanayakkara. Hij zou je dan een verklaring kunnen geven waarin staat dat je klachten hebt door siliconen. Dit kun je dan opsturen naar je verzekering!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Francien

Ongelezen bericht 10 mar 2013 16:38

Hoi Sian, welkom hier! Jee, jij hebt al lang prothesen zeg! Goed dat je deze site hebt gevonden, je vindt hier heel veel ervaringsdeskundigheid!

Zelf ben ik niet ziek, maar ik laat mijn prothesen verwijderen door dr. Kappel in Heerenveen. Er zijn hier veel vrouwen die door haar geopereerd zijn, dus er zijn veel ervaringsverhalen over haar!
Ik wil beslist geen siliconen meer, dan maar kleine tietjes!
Door het lezen op deze site veranderde mijn houding t.a.v. borstprothesen, en nu zal ik blij zijn wanneer ik weer helemaal besta uit eigen weefsel!
vanda

Ongelezen bericht 11 mar 2013 15:43

Hoi Sian,

weer een slachtoffer! Ik zou je aanraden rustig de tijd te nemen al deze informatie die hier zo geweldig staat omschreven te lezen. Raak niet in paniek (wat ik en vele anderen in eerste instantie deden..) , neem de tijd en een beslissing. Er komt enorm veel op je af, maar beslis uiteindelijk wel je siliconen te verwijderen. De mijne zijn afgelopen dinsdag verwijderd door dr. Kappel, wiens naam je heel vaak hier terug zal vinden. Sterkte met het nemen van je beslissing! Je bent hier op dit forum aan het juiste adres, echt!
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 mar 2013 13:38

meisie schreef:Hallo Sian,
Welkom hier op het forum.
Je kunt hier veel lezen over de gevolgen van siliconen implantaten. Er is ook een topic over PC's die veel ervaring hebben met explantaties bij vrouwen die klachten hebben én die ook erkennen dat die klachten van de siliconen (kunnen) komen.

Ik zou zeggen: spit het forum eens flink door ;) en vergeet ook niet om verder te lezen op https://sites.google.com/site/klachtensiliconen/

En vul je dan ook de vragenlijst klachten in?
https://sites.google.com/site/klachtens ... genlijsten (Update 2020: pagina bestaat niet meer, omdat het meldpunt geen vragenlijsten meer verzameld)

Je wilt graag weten welke PC voor een mooi resultaat kan zorgen na explantatie. Natuurlijk hangt dat heel erg af van jouw situatie. Sommige PC's willen je weer nieuwe protheses aanpraten maar trap daar niet in (verkooppraatje). Misschien kan explantatie alleen al best een goed resultaat geven, soms is een borstlift aangewezen, soms is lipofilling een optie... Dat zijn vooral dingen die moet bespreken met een eerlijke PC.

Succes is je zoektocht!

groetjes
Meisie
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Keira

Ongelezen bericht 13 mar 2013 21:08

Hai Sian, welkom hier!
Net als Francien heb ik zelf geen klachten die lijken te duiden dat er een implantaat lekt of iets. Maar ik heb er wel andere problemen mee. Daarom laat ik ze verwijderen, ik heb het 2 jaar geprobeerd maar het lukt me gewoon niet. En zeker nu ik alle risico's leer kennen die mij niet zijn uitgelegd wil ik die troep er helemaal uit hebben. Ik word volgende week door dr. Kappel geopereerd. Je zult haar naam hier wel veel tegenkomen. Zij verwijdert de kapsels ook, en ook al lekken ze niet bij mij is wil geen risico nemen. Ik vind haar een goede arts ondat ze je echt van alle mogelijkheden en risico's op de hoogte wilt brengen, met uitgebreide uitleg en zonder dat ze jein een richting wilt duwen. Bovendien lees ik alleen goede dingen qua resultaten van operaties, dat was voor mij een makkelijke optelsom.

Succes met het nemen van je beslissing en als je vragen hebt, pm me of vraag ze op het forum.
Liefs,
Keira
Wendy

Ongelezen bericht 14 mar 2013 22:24

Hoi Sian! Pfoe 21 jaar al implantaten en 3x geopeerd dat lijkt met behoorlijk heftig. En meerdere operaties in de toekomst is ook geen fijn vooruitzicht! Fybromialgie is herkenbaar...daar had ik ook heel erg last van, het begon bij mij zo'n 8 jaar na implantatie. Heb mijn siliconen 11 jaar gehad en vorig jaar laten verwijderen. Sindsdien zijn mijn fybromialgie klachten stukken verminderd en heb ik meer energie! Sterkte met je beslissing, ik weet zeker dat het met jou ook goed komt!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
esart88

Ongelezen bericht 15 mar 2013 09:05

Hai Sian!

Ik ben ook nieuw hier en heb ook 10 jaar geleden een bv gehad,ik zei altijd dat ik geen klachten had maar als ik hier zo lees en terugkijk dan zijn er zeker wel herkenbare klachten die ik ook ervaar.
Ik zit pas 2 dagen op dit forum maar heb nu al een mail naar dr Kappel gestuurd wil het liefst zo gauw mogelijk op concult!
Heb gelezen dat zij een goede arts is en dat vind ik heel belangerijk.
sucses met je zoektocht,ik zoek ook nog even verder!

groetjes Es
Angelique

Ongelezen bericht 24 mar 2013 19:10

Hoi Sian, welkom op het forum.

Zoals al werd gemeld, neem de tijd om rustig alle informatie op de site door te lezen en je komt vanzelf tot een goed besluit om te explanteren.
Ik word 8 april geopereerd in het ziekenhuis in Harderwijk, ik heb 8 jaar cohesieve protheses en inmiddels al 5 jaar klachten. Tot december had ik nooit gedacht dat de klachten door mijn siliconen zouden kunnen komen maar inmiddels weet ik wel beter.

Heel veel succes
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
esart88

Ongelezen bericht 24 mar 2013 19:54

Hoi Angelique even kennismaken had jou nog niet gesproken volgens mij..
Ik zie dat jij ook gauw aan de beurt bent,spannend he!
Zie dat je in H'wijk gaat in het st Jansdal dus,heb je alleen explantatie of ook lift erbij?

groetjes Es
Angelique

Ongelezen bericht 24 mar 2013 22:06

Hoi Es,

Wij hadden elkaar inderdaad nog niet gesproken. Ik mag 8 april. Super spannend! ! Ik had vanacht gedroomd dat de narcose niet werkte ( misschien moet ik hier maar iets minder lezen, zodat ik er minder mee bezig ben haha ). Ik ben heb alleen een explantatie en verwijdering kapsels. Ik heb besloten om eerst alles maar eens te laten genezen voordat ik verdere stappen onderneem.

Jij hebt je consult al gehad toch? Hoe is het gegaan? Wat ga je laten doen en heb je al een datum?
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
esart88

Ongelezen bericht 25 mar 2013 08:46

Hi,ik heb idd een consult gehad bij dr Kappel,ik ga ook een explantatieverwijdering doen en een kapselverwijdering en doe ook maar gelijk een tepelhofverkleining die zijn nu best wel groot en als mijn borsten straks een stuk kleiner zijn dan vind ik dat mooier.. ze zijn toch bezig dus dat kan dan mooi gelijk.Dr Kappel stelde voor om na de explantatie eerst maar eens een half jaar te wachten en dan verder te kijken of ik dan nog een lift of filling wil.Volgens haar zat er nog wel genoeg borstweefsel zodat er nog borst overblijft.. zal mij benieuwen voor mijn gevoel houd ik straks twee slappe zakjes over!
Het staat in de planning voor mei,wacht nu op de zorgverzekeraar of die gaat vergoeden.
Het liefst ben ik liever vandaag dan morgen nog aan de beurt en gaat die zooi eruit maar ik heb nog een vakantie staan in de meivakantie..

groetjes Es FLOWER
superman7

Ongelezen bericht 01 jan 2014 09:21

A explantation is not just compensated, so it can be useful to go as fast as possible to the VU along and you to be examined by the team of Dr. Nanayakkara. He would then give stating that any complaint by silicone a statement. This can then send it to your insurance!
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jan 2014 13:25

superman7 schreef:A explantation is not just compensated, so it can be useful to go as fast as possible to the VU along and you to be examined by the team of Dr. Nanayakkara. He would then give stating that any complaint by silicone a statement. This can then send it to your insurance!
Ok, dit is de tweede keer dat een berichtje van mij wordt herhaald ditmaal vertaald in het Engels.
Het IP adres is volgens mij hetzelfde als de vorige keer dus dit is gewoon met OPZET!

OPHOUDEN A.U.B!

Zal het IP adres per direct blokkeren!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”