ff voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
sassiedepassie

Ongelezen bericht 06 feb 2013 22:19

Dank je wel, lief van je!
Ik heb er ook alle vertrouwen in ;)
Heb je misschien nog tips?

IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Wendy

Ongelezen bericht 07 feb 2013 08:16

Zo te lezen heb je je al goed voorbereid en van alles in huis! :D +Thumbs+Up+

Niet echt tips eigenlijk...ik had de avond ervoor een half kalmeringstabletje gebruikt (mocht van anestesist) dus ik had de nacht ervoor goed geslapen. Oh ja, trek makkelijke kleding aan zoals trainingsbroek, platte schoenen, trui met knopen aan voorkant (niet zoals ik op mn laarzen met hakken en met mn skinny jeans :oops: ).

Succes!!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
meisie

Ongelezen bericht 07 feb 2013 09:14

Hoi Sas,
Wat gaaf dat het vergoed wordt! Echt heel fijn! We are HAPPY!

groetjes,
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
sassiedepassie

Ongelezen bericht 07 feb 2013 16:17

Hoi Wendy
dank voor je reactie. Ik moest in mezelf lachen toen ik las dat je 'gewone' kleding aan had gedaan :lol:
Ik doe een joggingbroek en vest aan met rits en mn Uggies ;) komt helemaal goed :D

Hoi meisie
Ja ik ben blij joh, betekend ook een stukje erkenning voor mij. Ik neem aan dat ze steeds vaker zulk soort aanvragen krijgen. Er wordt ook meer en meer bekend en openbaar over siliconenimplantaten. En daarbij 'siliconen is zóóóóó 2004!!' :lol: Als ze dit soort ingrepen nu niet vergoeden, zijn ze straks nog veel meer geld kwijt door de ziektes en klachten van de vrouwen met implantaten.
Ben je al zenuwachtig? Hoor t wel,

Liefs Sas _Omhelzing
meisie

Ongelezen bericht 07 feb 2013 17:01

Hoi Sas,
Die drains is standaard procedure bij mijn PC. In ieder geval bij plaatsing onder spier. En wetende hoe ik gelekt heb bij de BV :lol: ben ik daar maar wat blij mee. Destijds moesten ze ook langer blijven zitten dan gebruikelijk. Hoop dat het nu toch wat minder zijn. We wachten het maar rustig af.

Ennuh... Zenuwen? Nee, helemaal nog geen last van. Gaat vast nog wel komen maar tot nog toe kijk ik er erg naar uit.

Groetjes
meisie

Ongelezen bericht 07 feb 2013 17:04

Haha... samengesteld bericht op 2 reactie van jou :oops: Maak er een rommeltje van. Sorry dames.
Ikke

Ongelezen bericht 04 mar 2013 19:31

Hoi Sassiedepassie,

ik lees net dat je aankomende vrijdag dezelfde arts hebt die je gaat opereren als ik heb gehad! Ik herstel heel vlot, werd wakker zonder drains en het gaat heel goed. Ik moet echt telkens tegen mezelf zeggen: rustig aan, je bent net geopereerd want ik heb gewoon geen pijn. Het enige wat ik voel is als ik de plaats van de littekentjes aanraak maar dan moet ik er ook echt aanzitten. Hij kwam voor de ok nog even langs om met me te praten, vond dat erg prettig. Ik heb geen lift gehad maar toch heb ik het gevoel dat ie iets meer heeft gedaan dan een explantatie. Ze zijn gewoon zoveel mooier dan ik had verwacht. (ze hangen minder en staan meer ;-) Ik zal voor je duimen as vrijdag. Lieve groet, Ikke.
Laatst gewijzigd door Ikke op 04 mar 2013 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Keira

Ongelezen bericht 04 mar 2013 20:21

Hee Sassie,
Heeeel veel succes he meid!! Ik duim voor je vrijdag.
Liefs,
Keira
sassiedepassie

Ongelezen bericht 04 mar 2013 21:12

@Ikke: oh ja joh, ben jij dan in het Radboud geholpen, want daar werkt hij ook. Nou dat is goed te horen dat het mede daardoor goed is gegaan :D alweer een steuntje ;) en ik voelde mij ook al zo gesteund door jouw en meisie's verhaal :D kan gewoon niet meer stuk :lol:
@Keira: dank je meid, zo fijn dat we allemaal met elkaar meeleven :D
Ikke

Ongelezen bericht 04 mar 2013 21:23

Ja ik ben inderdaad in het Radboud geholpen! Vandaar dat hij er vrijdag niet is als ik de hechtingen eruit moet laten halen! Hij is dan vast met jou bezig! wat me vanavond nog opviel trouwens was dat voor de BV tepels op ongelijke hoogte zaten en nu na de explantatie op gelijke hoogte zitten! Echt die chirurg is helemaal super! Ben hem zo dankbaar! Komt allemaal goed met jou Sassepassie!
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 mar 2013 13:07

Lieve Sas, ik wil je alvast heel veel succes wensen voor aankomende vrijdag!

Afbeelding
Ik zal aan je denken!
Hug *LOVE* Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
sassiedepassie

Ongelezen bericht 06 mar 2013 13:21

@ikke: oooh dat stelt mij helemaal gerust, dank je!!

@luna: dank je wel meid, ik ben zoooo blij dat ik deze site gevonden heb! Dank je wel (iedereen trouwens!!) voor alle info, steun en belangstelling. Ik ga vol goede moed vrijdag de explantatie aan. En wát zal ik BLIJ zijn als ik mn eigen kleine zachte maar vooral gezonde borstjes weer terug heb Yeah!

Zodra ik vrijdagavond terug ben en me goed genoeg voel, schrijf ik mijn ervaring. Heb er nu al zin in om het allemaal met jullie te delen ;)

Liefs Sas FLOWER
sassiedepassie

Ongelezen bericht 07 mar 2013 10:37

Ik heb zojuist een sms binnen gekregen dat ik morgenvroeg om 8 uur op de ok tafel lig! Dat wil dus zeggen dat ik en mn man om half zeven weg moeten rijden :shock: maar dan ben ik er wel lekker snel vanaf zullen we maar zeggen :D Anders zit ik toch maar de hele tijd te stressen als het later zou zijn ;)
Begin nu toch wel zenuwachtig te worden! Je gaat toch wel ff onder gehele narcose.... en ik ben heeeeeeeeeeeel benieuwd naar de staat van de implantaten enz enz enz :?

vandaag nog zoveel mogelijk doen in huis, komt er de eerste dagen niet van straks ;)
Ikke

Ongelezen bericht 07 mar 2013 12:42

Wat fijn dat je zo vroeg aan de beurt bent. Ik kan goed begrijpen dat je nerveus bent maar ik kan je zeggen: ik zou het zo weer doen! Ik ga voor je duimen en hoop dat je morgen snel weer wakker bent en je net zoals meissie en ik goed zal voelen! Sterkte en lieve groet, Ikke. +beterschap+
meisie

Ongelezen bericht 07 mar 2013 14:20

GOOD_LUCK

KUS+
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”