Hoi, ik wil me even voorstellen!

Protheses vanwege cosmetische reden.
vanda

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:32

zeker weten! en jij, meissie, jij laat je explantatieverhaal toch als eerste horen? dan weten wij ongeveer hoe het moet gaan...echt, de narcose gaat zeker meevallen!
Francien

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:34

Hahahaha, Meisie, dat wordt feest in de auto, ik zie het helemaal voor me! :D Denk ook even aan een tandenborstel en tandpasta, anders hou je zo'n vieze smaak in je mond!!
meisie

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:48

Yep, wordt ook ingepakt! Poetsen met speciale aandacht voor de tanderosie na zo'n zuuraanval... LOL
De meligheid slaat toe zo pre-operatief. Ook een bepaald coping-mechanisme zullen we maar denken. :lol:
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Francien

Ongelezen bericht 25 feb 2013 15:03

Ach, je kunt beter melig zijn dan loei-nerveus!!
Maar ik leef met je mee hoor!
Keira

Ongelezen bericht 25 feb 2013 18:52

Haha, wat een discussies hier! Prachtig! :cool:
Keira

Ongelezen bericht 25 feb 2013 19:40

Was trouwens vergeten te reageren maar je hebt een hele geschiedenis achter de rug. Of in ieder geval je borsten. Super dat het consult je goed bevallen is en dat je al een datum hebt! We kunnen samen aftellen, ik ben een weekje eerder!
Liefs,
Keira
Francien

Ongelezen bericht 26 feb 2013 18:35

Ow meeennn, nog niks van Meisie en Ikke, hoe zou het met ze gaan?
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig!!
Francien

Ongelezen bericht 26 feb 2013 18:37

Keira schreef:Was trouwens vergeten te reageren maar je hebt een hele geschiedenis achter de rug. Of in ieder geval je borsten. Super dat het consult je goed bevallen is en dat je al een datum hebt! We kunnen samen aftellen, ik ben een weekje eerder!
Liefs,
Keira
Er gaat hier iedere week wel iemand onder het mes geloof ik Keira, ik vind dat ZO spannend! Het is maar goed dat ik gewoon aan het werk ben, en afleiding heb van mijn eigen pubers thuis, anders zou ik er de hele dag mee bezig zijn. En voor ons duurt het nog wel even he...
Van mij had het ook vandaag gemogen!
vanda

Ongelezen bericht 26 feb 2013 18:55

ik heb ook de hele dag aan ze gedacht..oh, nu gaat ze onder het mes...nou, nu zal het wel klaar zijn...gek idee dat ik volgende week het ook al gehad heb. kan me niet snel genoeg gaan, moet al om 9.15, dus ik blijf bij mijn vader, die 10 minuten van heerenveen woont overnachten. kan mijn man me de volgende dag weer rustig oppikken...ben zo benieuwd allemaal!
slaap er al niet al te best door, wilde dat ik het al achter de rug had...
Keira

Ongelezen bericht 26 feb 2013 19:22

Ja, ik heb dat gevoel precies zo! Van mij mag het gisteren al voorbij zijn.
Ik heb mijn tas al ingepakt haha. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe en wat. Nu gaat er inderdaad elke week wel iemand onder het mes, toen ik net op het forum zat waren er helemaal geen gegadigden. Maar kort daarna ineens aanmeldingen en zij zijn nu eerder dan ik. Ik kon trouwens eerst eerder (5 maart) maar dat was niet te doen vanwege mijn planning thuis dus nu wachten en een paar weekjes later. Ik heb zooo weinig geduld nu! Wel fijn dat er zoveel dames nu zijn, kunnen we veel ervaringen delen. Ik vind het fijn om te lezen hoe iedereen het beleeft en of ze nog tips hebben enzo. Ht forum heeft mij al enorm geholpen!

Ik ben ook zooo benieuwd hoe het is gegaan met meissie en ikke! Vandaag vaak aan ze gedacht.
vanda

Ongelezen bericht 26 feb 2013 19:30

ja, hahahaha, die 5 maart is van mij! en die laat ik niet meer afpakken....
Keira

Ongelezen bericht 26 feb 2013 19:43

En zo is het maar net! Het is je gegund! :D
sassiedepassie

Ongelezen bericht 26 feb 2013 20:20

Ik kan ook niet wachten tot 8 maart, ben al weken aan het aftellen!
Meisie en Ikke hebben het heel goed gedaan, echt super hoe het gegaan is. Ze zaten ook bij mij de hele dag in mn hoofd. Geeft mij een enorme positieve spirit om er minder bang voor te zijn. Zowel voor de operatie als de tijd erna.

liefs Sas =liefs=
Keira

Ongelezen bericht 26 feb 2013 20:36

Ja, fijn he! Kun je er met goede moed aan beginnen. Zonder dit forum was ik er misschien wel veel (te) laat aan begonnen!
Francien

Ongelezen bericht 26 feb 2013 22:09

O, dat is zeker zo, bij mij ook: zonder dit forum had ik waarschijnlijk toch weer implantaten genomen, wel kleinere, maar toch! Ik ging aanvankelijk toch vooral voor "mooi" , en nu doe ik dat nog, maar op een andere manier.
Ik kwam hier op het spoor van mevrouw Kappel, en binnen een dag was alles geregeld. Hier ben ik wel gaan beseffen dat ik, als het enigszins kan, geen prothesen meer wil. Met "kan" bedoel ik: als het voor mij acceptabel is.
Iedereen "kan" zonder implantaten, maar ik zou me met lege zakjes echt erg ongelukkig gaan voelen. Met kleine borsten kan ik heel goed leven, leve de lift!!

Ik zit ook nog op twee andere borstenfora, op een daarvan zijn veel vrouwen die hun borsten het liefst zo groot mogelijk hebben. Dat was bij mij al niet zo, maar nu ben ik helemaal van het idee van " grote borsten" afgestapt, ook omdat ze bij nader inzien raar staan bij mij. Ik ben redelijk petite, niet overdreven, maar wel klein en vrij dun.
Toch kan ik ook heel erg genieten van al die mooie grote borsten, en de blijdschap ermee van de vrouwen daar. Ik wil ze best waarschuwen, maar ik weet van mezelf dat wanneer je een droombeeld hebt een enkele waarschuwing geen zin heeft, het irriteert alleen maar. Dat had ik ook bij mannen...meeeennn...iedereen zag dat het fout zat, maar ik wilde HEM, en ik ging er, zelfs tegen beter voelen in, volledig voor...

En bij veel vrouwen gaat het ook goed, maar je weet nooit voor hoe lang, op den duur krijgen de meeste mensen toch klachten.

Hoe zou het nu met Ikke en Meisie zijn? zouden ze al lekker liggen te pitten?
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”