Hoi, ik wil me even voorstellen!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Francien

Ongelezen bericht 22 feb 2013 20:15

Dank je Meisie, het is zoals ik er nu over denk, zoals ik me nu voel en daar ben ik heel blij mee!

Nog een paar nachtjes slapen he, en dan ga jij onder het mes. Zo spannend, ik zal aan je denken hoor! Hoe voel je je nu?

Ik heb maandag een consult bij mevrouw Kappel, en daarover ben ik al zenuwachtig...
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2013 20:16

Dr. Kappel praat je zeker geen nieuwe aan. Ze zal hooguit over de monobloc beginnen, maar als je zegt “dat wil ik niet” dan heeft ze daar alle respect en begrip voor. Was bij mij ook zo.

Dat je nog geen klachten hebt zegt niets hoor. Klachten ontwikkelen zich met de jaren. Dus als je ze langer in laat, krijg je vroeg of laat klachten hoor. Siliconen laten echt wel hun sporen na in de lichamen van vrouwen.

Wat je schrijft over het overdrijven begrijp ik hoor. Als ik niet had meegemaakt wat ik heb meegemaakt, dan zou ik denk ik hetzelfde hebben gedacht. Zeker weten!! Maar ik ben echt het levende bewijs dat siliconen protheses ziekmakende bende zijn. En met mij vele andere vrouwen.

En nu nog 1 keer voor je Klappen omdat je een TOPPER bent!

Zet hem op maandag!!!!!! GOOD_LUCK

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Francien

Ongelezen bericht 22 feb 2013 20:21

Ik ben er helemaal klaar voor Luna! En ik zal jullie precies op de hoogte houden. Nu al weet ik dat het voor mij een enorme opluchting zal zijn verlost te zijn van een paar kunstdingen die mijn naakte lijf misvormen en me mijn ademhaling belemmeren.
meisie

Ongelezen bericht 22 feb 2013 20:25

Hoi Francien,
Ik voel me prima :lol: ben nog even op vakantie, morgen weer naar huis, dan de vakantiewas, ach je kent dat wel. Geen tijd voor zenuwen nog. Ben er erg relaxed onder. Zal maandag en dinsdagochtend heus nog wel even de bibbers krijgen maar ik kijk er erg naar uit dat ze er uit zijn. Het meest spannend is nog wat er overblijft. Ik had nog geen AAcup. Ach we zullen zien. Het gaat vast goed komen.
Maak jij je voor maandag maar geen zorgen, is echt niet nodig maar dat zul je dan zelf wel merken :lol: In ieder geval succes. Komt goed!
Groetjes
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2013 20:25

Je ademhaling belemmeren is een zeer ernstige klacht hoor. Je hebt dus wel degelijk klachten!!! Ben je hier ook mee naar de huisarts geweest?
Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk bewijzen zwart op wit hebt staan mocht je gedoe krijgen met de verzekering! Je operatie moet vergoed worden! Het is echt absurd dat verzekeringen vrouwen blijven afwijzen voor iets dat belangrijk is voor hun gezondheid.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Francien

Ongelezen bericht 22 feb 2013 20:32

Ik ga mijn best doen Luna. Voor maandag heb ik geen gelegenheid meer om een verwijsbrief op te halen, maar dat mag ook achteraf, dus ik zal duidelijk aangeven wat mijn klachten zijn. Als de dokter ze ziet zal ze zelf ook wel denken: "Jeeemig..."

En Meisie: ik blijf je volgen, ik ben ontzettend benieuwd wat jij gaat ervaren!!
Francien

Ongelezen bericht 24 feb 2013 16:03

Morgenochtend vroeg, voor ik naar Zwolle rijd, zal ik mijn huisarts even bellen om een verwijskaart voor een consult te krijgen, ze zal wel een afspraak met me willen maken eerst. Maar dan ga ik naar mevrouw Kappel in Zwolle, ik ben heel, heel erg benieuwd wat zij voor mij zou kunnen doen. De verwijzing mag ik haar ook later toezenden, want toen ik haar vrijdag belde had ze meteen maandagochtend plaats voor me, en het lukte niet meer om voor die tijd mijn huisarts te pakken te krijgen....
Ook wil ik goed doorspreken op wat voor manier ik verdoofd ga worden, want ik heb erg nare ervaringen met de gewone narcose, ik bleef daar heel lang restverschijnselen van houden.
Op de slaaproes met verdoving reageerde ik wel weer heel goed, dus ik ben erg benieuwd of zij ook op die manier verdooft!

Nou ga ik alleen nog maar voor een consult, maar naarmate de maandagochtend dichter nadert voel ik steeds meer vlinders in mijn buik...
Als ik me veilig voel bij haar en ze kan mij op termijn al helpen dan zeg ik het consult bij dokter de Blecourt af. Ik heb het gevoel uit wat ik hier lees dat dokter Kappel weleens de beste keus kan zijn die je maar maken kunt..
Francien

Ongelezen bericht 25 feb 2013 12:18

Zo, ik ben weer terug en mevrouw Kappel heeft me helemaal overtuigd. De explantatiedatum is 26 maart!!
Ik heb het meteen met haar geregeld, want ik heb het volste vertrouwen in haar en ik heb het het liefst zo snel mogelijk gedaan. Zij vond ook dat ik erg duidelijk was in wat, waarom en hoe ik het wilde en volgens haar is dat allemaal goed mogelijk.
Over de verdoving kon ze mij niets zeggen, daarvoor moet ik bij de anesthesisten zijn.
Maar ik heb er het volste vertrouwen in, en ik ben blij dat het nu vast staat. Ik zie er heel erg naar uit!!!
meisie

Ongelezen bericht 25 feb 2013 12:40

Hoi Francien,
Kijk, dat is leuk nieuws! Jij hebt dus nu ook iets om naar uit te kijken! +Thumbs+Up+
Wat betreft de narcose... Is het een idee om na te vragen (dossier) wat voor narcose(s) je ooit hebt gehad waar je niet goed op gereageerd hebt? Kun je dat specifiek aangeven dat je op een bepaalde manier op die narcoses gereageerd hebt. Kan daar rekening mee gehouden worden...

groetjes
Meisie
FLOWER
Francien

Ongelezen bericht 25 feb 2013 12:46

Dat ga ik zeker doen Meisie, en ik vertrouw er ook op dat ze daar wel rekening mee zullen houden, ze hebben ook niets aan een kotsend wrak na afloop van de operatie.. ;)

Hoe voel jij je nu.. Jeeee...nog maar heel even, en dan is het bij jou achter de rug!!!
vanda

Ongelezen bericht 25 feb 2013 12:58

hey Francien!

welkom bij de explantatieclub! ik ga volgende week bij Kappel onder het mes, lijkt wel een lange rij wachtenden voor u....over de narcose. 14 jaar terug toen ik de bv liet doen, ben ik ook erg ziek geweest van de narcose. Onlangs ben ik in december nog even onder narcose geweest met het middel proporfol....totaal geen misselijkheid of ziek zijn , was ook zo weer bij. Ik krijg dit middel (en jij wschlijk ook) nu weer toegediend, dus maak je maar geen zorgen. het is niet te vergelijken met het middel van toen. Bovendien geeft de anesthesioloog het wel aan hoor, dan krijg je nog wat extra vocht toegediend. Ik maak me zelf meer zorgen over de pijn na de explantatie, maar ja, we zullen zien...nog 7 nachtjes...

jij alvast heel veel sterkte en we lezen graag elkaar explantatieverhalen!
meisie

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:13

Ik laat me ophalen met een emmertje in de auto ;)
Ik ben ook zo'n kotsend geval :lol:
Heb dat ook aangegeven bij het voorgesprek. We gaan het meemaken. Misschien valt het deze keer wel reuze mee.
Francien

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:21

Ooo, ik ben heel erg benieuwd!!
Als ik even niets lees van je kan ik dus aannemen dat je nog even aan het kotsen bent?? ;)

Dat kotsen daar zie ik wel tegenop hoor!!
Laat dat wel weten he, dat je zo misselijk kunt worden, ze hebben daar misschien wel wat voor!

O, ik zie het al, je had het al aangegeven...wat zeiden ze daarover?
Francien

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:24

Ah, Vanda, daar heb ik wat aan, ik zal het daar ook met ze over hebben, dank je wel!!!

Ja, het loopt storm bij mevrouw Kappel, jij dus volgende week al, zo spannend!!

Nog even een troost voor jou: ik mail met twee mensen die een explantatie plus ook nog een lift hebben gehad, en die hebben niet heel veel pijn gehad, de borstvergroting was veel pijnlijker! Dat is ook logisch, dan staat werkelijk je hele bovenkant onder spanning.
Ik denk dat je voor veel pijn niet erg bang hoeft te zijn. Heb je het er al met mevrouw Kappel over gehad?
meisie

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:29

De anesthesist heeft daar uitgebreid aantekeningen over gemaakt. Ik neem aan dat ze alles zullen doen om het binnen de perken te laten blijven.
En ach, dan heb ik op de terugweg altijd m'n emmertje nog (+ grote fles water om emmer schoon te spoelen, mond te spoelen, handen te spoelen, what ever :lol: ).
Nee joh, gaat goed komen!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”