Even voorstellen, lipofilling en jonge kinderen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Plaats reactie
abc199011

18 mar 2026 15:47

Hallo allemaal,

Na het overwegen van implantaten en veel gelezen te hebben op het borstenforum ging ik op zoek naar de ervaringen met lipofilling. Die waren er daar erg weinig, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Ik ben eigenlijk heel zeker dat ik niks onnatuurlijks in mijn lichaam wil. Ik zou wel graag een wat grotere vergroting willen, dus twee lipofillings zou ik dan ook overwegen. Eerst maar eens kijken hoe ik door de eerste heen kom haha. Ik heb een afspraak gemaakt bij Boerhaave

Ik zou de operatie graag in de zomervakantie willen laten doen, dan is mijn partner ook twee weken vrij. We hebben namelijk vier kinderen tussen de 1 en 12 jaar. Ik ben vooral heel benieuwd hoe het gaat na de eerste twee weken. Lukt het mij dan om thuis te zijn met de kinderen? Ik wil voor week 2 tot 4 een dag extra opvang regelen. Als de oudste van 12 op school is, heb ik ook geen hulp met het optillen van de jongste.

Zijn er hier moeders die een lipofilling hebben gehad en hoe deden jullie dit? Ik wil het liever ook niet tegen anderen vertellen dat ik dit ga doen. Hebben jullie nog een goed smoesje ook om tegen de kinderen te vertellen

Normaal gesproken draag ik super push up bhs en ben ook best angstig dat de periode na de lipofilling het er klein uitziet omdat je geen bh mag dragen met vulling. Niet direct na de operatie maar bijvoorbeeld na vier weken wanneer een gedeelte van het vet en vocht is afgenomen. Hoe was dit voor jullie?

Hoe zien jullie littekens eruit? Ik kon hier namelijk geen foto’s of voorbeelden van vinden op internet.

Fijn dat dit forum er is :)
Luna MKS

19 mar 2026 09:33

Hoi lieve meid, goed dat je niet kiest voor onnatuurlijke borsten. Lipofilling kan een mooi alternatief zijn.

Ervaringen en foto's vind je hier: https://forum.meldpuntklachtensiliconen ... n-en-fotos

Littekens zijn na verloop van tijd amper zichtbaar. Tillen kun je wel maar liever zoveel mogelijk vermijden de eerste 4 weken.

Je kunt eventueel tegen mensen zeggen dat er goedaardige knobbels worden verwijderd omdat je daar last van hebt. Niet de waarheid maar je moet jezelf ook beschermen als je dit prive wilt houden.

Helaas heb ik geen tijd voor uitgebreide antwoorden. Maar je leest echt veel bij ervaringen. Er kwamen vaker dit soort vragen voorbij.

Veel succes, komt helemaal goed!💪🙏💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
abc199011

23 mar 2026 10:54

Ik zou het heel fijn vinden om nog meer reacties te krijgen en ervaringen van moeders die recent een lipofilling operatie hebben gehad.

Hoe is het om dit drukpak aan te hebben in juli of augustus?

Zijn jullie allemaal ook tevreden over het resultaat? Ik heb al veel oude berichten gelezen, maar zou het ook leuk vinden om met iemand te ‘spreken’ die er op dit moment mee bezig is :D
Luna MKS

01 apr 2026 11:18

abc199011 schreef:
23 mar 2026 10:54
Ik zou het heel fijn vinden om nog meer reacties te krijgen en ervaringen van moeders die recent een lipofilling operatie hebben gehad.

Hoe is het om dit drukpak aan te hebben in juli of augustus?

Zijn jullie allemaal ook tevreden over het resultaat? Ik heb al veel oude berichten gelezen, maar zou het ook leuk vinden om met iemand te ‘spreken’ die er op dit moment mee bezig is :D
Het is de laatste tijd erg rustig op het forum qua berichten, hoewel het forum nog iedere dag druk bezocht wordt. Maar je kunt ook lid worden van onze besloten Facebookgroep, daar reageren vele vrouwen.

Liefs!💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”