Ervaringen en of foto's liposuctie benen en buik
Hi allemaal
Binnenkort heb ik een eerste afspraak bij dr. Niessen
Van mezelf heb ik hele kleine borsten (nog net niet plat) en ik heb nu 295 cc implantaten
Omdat ik bang ben dat het resultaat bij verwijderen echt heel erg tegen valt ivm huid opgerekt en vrij weinig eigen borst overweeg ik lipofilling
Ik had nooit gedacht hier aan te hoeven beginnen. Ik dacht na 20 of 30 jaar zien we wel weer verder en moeten de implantaten misschien eenmalig vervangen worden maar nu blijkt de situatie heel anders te zijn (groot deel scheurt en lekt en hoe langer het in je lichaam blijft hoe groter de kans hierop, advies om elke 2-3 jaar een MRI te laten maken enz. Dit wist ik allemaal niet toen ik voor een borstvergroting koos 6 jaar geleden)
Ik vraag me af hoe de bijwerkingen / resultaten van lipo op buik en benen zijn. Ik heb juist wel een hele mooie buik van mezelf en het zou zuur zijn als dat nu verpest zou worden met allerlei onregelmatigheden en oneffenheden. Ik wil ook eigenlijk alleen lipo bij benen en onderrug omdat ik het risico met buik gewoon niet wil lopen. Al weet ik niet of dr. Niessen dan genoeg vet kan weghalen (ik weeg 57 kg bij 1.67 m en ben vrij sportief).
Daarom mijn vraag aan jullie - wat zijn jullie ervaringen met lipo bij buik, benen en onderrug. Is er iemand die misschien foto's wil delen?
Bedankt alvast
Groetjes,
Sarah
Van mezelf heb ik hele kleine borsten (nog net niet plat) en ik heb nu 295 cc implantaten
Omdat ik bang ben dat het resultaat bij verwijderen echt heel erg tegen valt ivm huid opgerekt en vrij weinig eigen borst overweeg ik lipofilling
Ik had nooit gedacht hier aan te hoeven beginnen. Ik dacht na 20 of 30 jaar zien we wel weer verder en moeten de implantaten misschien eenmalig vervangen worden maar nu blijkt de situatie heel anders te zijn (groot deel scheurt en lekt en hoe langer het in je lichaam blijft hoe groter de kans hierop, advies om elke 2-3 jaar een MRI te laten maken enz. Dit wist ik allemaal niet toen ik voor een borstvergroting koos 6 jaar geleden)
Ik vraag me af hoe de bijwerkingen / resultaten van lipo op buik en benen zijn. Ik heb juist wel een hele mooie buik van mezelf en het zou zuur zijn als dat nu verpest zou worden met allerlei onregelmatigheden en oneffenheden. Ik wil ook eigenlijk alleen lipo bij benen en onderrug omdat ik het risico met buik gewoon niet wil lopen. Al weet ik niet of dr. Niessen dan genoeg vet kan weghalen (ik weeg 57 kg bij 1.67 m en ben vrij sportief).
Daarom mijn vraag aan jullie - wat zijn jullie ervaringen met lipo bij buik, benen en onderrug. Is er iemand die misschien foto's wil delen?
Bedankt alvast
Groetjes,
Sarah
Laatst gewijzigd door Alina35 op 01 dec 2022 21:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Lieve Sarah,
In het afgeschermde deel staan heel veel foto's in de ervarings topics. In het openbare deel staan er ook een paar
Wees erop gerust dat dokter Niessen heel goed weet waar hij het beste vet kan verwijderen om de contouren in balans te houden. En hij is heel goed met lipofilling en liposuctie. Maak je daar geen zorgen over.
Snap wel heel goed dat je hoopt op reacties, maar in de ervaringsverhalen lees je echt veel en staan foto's.
Hoop dat er vrouwen zullen antwoorden.
Op zich is buikvet wel ideaal vet. Het is bewezen dat daar de meeste stamcellen zitten. Dit komt de overleving van het vetweefsel ten goede, want die zorgen voor de vaatvorming.
Hoop dat het jou geruststelt.
Heel veel liefs, Luna
In het afgeschermde deel staan heel veel foto's in de ervarings topics. In het openbare deel staan er ook een paar
Wees erop gerust dat dokter Niessen heel goed weet waar hij het beste vet kan verwijderen om de contouren in balans te houden. En hij is heel goed met lipofilling en liposuctie. Maak je daar geen zorgen over.
Snap wel heel goed dat je hoopt op reacties, maar in de ervaringsverhalen lees je echt veel en staan foto's.
Hoop dat er vrouwen zullen antwoorden.
Op zich is buikvet wel ideaal vet. Het is bewezen dat daar de meeste stamcellen zitten. Dit komt de overleving van het vetweefsel ten goede, want die zorgen voor de vaatvorming.
Hoop dat het jou geruststelt.
Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Ik word over precies 2 weken geopereerd door dokter Niessen. Ik zal mijn resultaten dan ook hier delen op het forum. Bij mij haalt hij vet uit mijn benen, onderrug en buik.
Groetjes Patricia
Groetjes Patricia
Hoi Alina,Alina35 schreef: ↑01 dec 2022 08:38Hi allemaal
Bedankt alvast
Groetjes,
Alina
Ik snap je onzekerheid. Daarom is het fijn dat je hier op het forum veel ervaringen kunt vinden.
Ik heb veel ervaring met liposuctie en lipofilling. Ik zal je in het kort mijn verhaal vertellen. Ik ben 55 jaar en heb
vanaf 2008 siliconenprotheses gedragen. Ik heb 2x borstkanker gehad en ben geamputeerd.
Voor mij waren de siliconenprotheses de beste optie om weer borsten te krijgen. Vorig jaar heb ik ze laten verwijderen
vanwege veel gezondheidsklachten. Een heftige beslissing maar wel de juiste. Inmiddels heb ik 3x lipofilling
gehad met behulp van de vacuümpomp. Ik ben 1.78 lang en weeg 65 kg. Ik ben tenger van boven en wat breder vanaf
de heupen. Het vet is uit mijn buik, flanken, rug lende en bovenbenen gehaald. Helaas is mijn huid vooral
op de bovenbenen erg hobbelig en putterig geworden. Dat ligt aan mijn huid en niet aan de chirurg.
Voor de rest is de huid goed gebleven op de geoogste plaatsen. Ik heb wel 6 weken goede druk broeken gedragen.
Overleg dus goed met dr. Niessen hoe de kwaliteit van je huid is. Hij is een super arts en weet wat hij doet.
Ieder lichaam is anders dus ga niet af op anderen. Heel veel succes en het komt goed hoor
Hi Ilja
Wow wat een heftig verhaal en lief bericht. Bedankt dat je dit wilde delen. Hier heb ik wat aan, inderdaad goed voor mij om in gedachten te houden dat ieder lichaam anders is en dat ik gewoon goed moet overleggen met dr. Niessen wat hij denkt dat de mogelijkheden bij mij zijn. Het blijft onzeker en spannend maar de berichten op dit forum geven me wel veel hoop en steun
Liefs
Alina
Wow wat een heftig verhaal en lief bericht. Bedankt dat je dit wilde delen. Hier heb ik wat aan, inderdaad goed voor mij om in gedachten te houden dat ieder lichaam anders is en dat ik gewoon goed moet overleggen met dr. Niessen wat hij denkt dat de mogelijkheden bij mij zijn. Het blijft onzeker en spannend maar de berichten op dit forum geven me wel veel hoop en steun
Liefs
Alina
Graag gedaan Alina. Ik snap heel goed dat het heel spannend is. Het komt goed hoor.Alina35 schreef: ↑02 dec 2022 14:46Hi Ilja
Liefs
Alina
Fijn dat jullie reageren, meiden! Bedankt!
Dikke kus!!!!
Dikke kus!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hou Sarah,
Ik reageer hier ook even op jouw bericht.
Onze verhalen komen best wel overeen!
Ik heb mijn implantaten nu drie jaar en heb 280cc. Ook ik sport heel veel en heb veel spiermassa en weinig vet.
Dokter Niessen denkt bij mij 125cc per borst in te kunnen spuiten waar dan dus ongeveer de helft van blijft zitten.. ik hoop stiekem toch op ietsjes meer
Ik heb nog een maandje om te twijfelen en wil dan de knoop doorhakken.
Ga je ook op consult bij Niessen? En zo ja, heb je al een datum?
Mocht je het fijn vinden mag je me een berichtje doen hoor! Dan kan ik misschien vast wat vertellen over het consult die ik gehad heb. Dat was echt mega mega fijn. Hij is zo'n lieve en begripvolle man.
Liefs!!
Ik reageer hier ook even op jouw bericht.
Onze verhalen komen best wel overeen!
Ik heb mijn implantaten nu drie jaar en heb 280cc. Ook ik sport heel veel en heb veel spiermassa en weinig vet.
Dokter Niessen denkt bij mij 125cc per borst in te kunnen spuiten waar dan dus ongeveer de helft van blijft zitten.. ik hoop stiekem toch op ietsjes meer
Ik heb nog een maandje om te twijfelen en wil dan de knoop doorhakken.
Ga je ook op consult bij Niessen? En zo ja, heb je al een datum?
Mocht je het fijn vinden mag je me een berichtje doen hoor! Dan kan ik misschien vast wat vertellen over het consult die ik gehad heb. Dat was echt mega mega fijn. Hij is zo'n lieve en begripvolle man.
Liefs!!
Hi hi
Jaaa gelukkig ben ik niet de enige en echt super fijn om te kunnen praten met mensen die hetzelfde meemaken
Ik heb implantaten van 295 cc en Niessen gaf aan 150 cc te kunnen oogsten. Ik heb later nog gevraagd of hij voldoende vet weg kan halen bij benen en onderrug want buik heb ik liever niet. Daar ben ik super tevreden mee en ik wil niet het risico lopen dat de huid daar minder mooi wordt.. (ik wil dat er toch nog iets ‘van mij’ blijft). Dus misschien kan hij dan wel iets minder dan 150 weg halen.
Omdat ik anders eet en leef dan de gemiddelde Nederlander ben ik ook bang dat het vet misschien minder goed blijft zitten. Ik eet bijvoorbeeld heel veel blauwe bessen, blauwe druiven, dadels, sojaproducten, cacao. Dit zijn allemaal producten met vrij veel resveratrol. Als je in zijn ‘plus’ plan kijkt staat dat resveratrol net als kurkuma pas later aangeraden wordt. Dus overweeg ik nu ook om dit soort producten net als kurkuma de eerste weken / maanden niet te eten..
Heel verhaal haha sorry misschien heb je er wat aan
Ben benieuwd wat jouw uiteindelijke beslissing is. Je mag mij ook berichten. 21 feb is mijn datum
Liefs
Jaaa gelukkig ben ik niet de enige en echt super fijn om te kunnen praten met mensen die hetzelfde meemaken
Ik heb implantaten van 295 cc en Niessen gaf aan 150 cc te kunnen oogsten. Ik heb later nog gevraagd of hij voldoende vet weg kan halen bij benen en onderrug want buik heb ik liever niet. Daar ben ik super tevreden mee en ik wil niet het risico lopen dat de huid daar minder mooi wordt.. (ik wil dat er toch nog iets ‘van mij’ blijft). Dus misschien kan hij dan wel iets minder dan 150 weg halen.
Omdat ik anders eet en leef dan de gemiddelde Nederlander ben ik ook bang dat het vet misschien minder goed blijft zitten. Ik eet bijvoorbeeld heel veel blauwe bessen, blauwe druiven, dadels, sojaproducten, cacao. Dit zijn allemaal producten met vrij veel resveratrol. Als je in zijn ‘plus’ plan kijkt staat dat resveratrol net als kurkuma pas later aangeraden wordt. Dus overweeg ik nu ook om dit soort producten net als kurkuma de eerste weken / maanden niet te eten..
Ben benieuwd wat jouw uiteindelijke beslissing is. Je mag mij ook berichten. 21 feb is mijn datum

Liefs
Hoi Alina,Alina35 schreef: ↑17 jan 2023 22:16Hi hi
Ben benieuwd wat jouw uiteindelijke beslissing is. Je mag mij ook berichten. 21 feb is mijn datum![]()
Liefs
Zooo benieuwd naar jouw ervaring straks aangezien onze verhalen zo overeen komen!
Ben je van plan foto's te gaan delen?
Ik heb de knoop doorgehakt en ben 16 mei aan de beurt
Ik wil wel foto's delen denk ik maar misschien maak ik even een nieuw mail adres aan, zonder mijn eigen naam. Ben altijd een beetje huiverig voor hackers enz die gegevens verkopen en dat ik combi met foto's van mijn borsten lijkt me niet zo'n goed idee
Heb je de bh's en lipokleding al aangeschaft?
Heeel veel succes alvast !!
Mocht Alina niet reageren op je pb, laat het dan even weten, dan mail ik haar.
Soms duurt het even voor ze reageren. Vrouwen komen in het begin dagelijks op het forum, maar zodra het explantatie is geweest en alles gaat goed, komen ze minder vaak en soms helemaal niet meer. Wat natuurlijk helemaal begrijpelijk is en goed is. Ze gaan lekker door met hun leven en dat is wat wij alle vrouwen zo ontzettend gunnen!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Hoi , ik ben ook wel erg benieuwd hoe je resultaat is geworden en of je tevreden bent.
Ik twijfel zelf enorm om of niks meer te nemen na explantatie of ook.voor lipofilling te gaan.
Ik twijfel zelf enorm om of niks meer te nemen na explantatie of ook.voor lipofilling te gaan.