Beauchamp schreef: β21 jun 2024 13:14
Hi lieverd,
Dankjewel. Super lief.

Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Protocol al gestuurd naar hem. En de week er na heb ik een gesprek met mijn arts die ze gezet heeft. Ik wil sowieso een gesprek met hem omdat ik hele nare complicaties had en hij dat zo goed heeft begeleid en opgelost.
Heb nu sinds een week weer die pijn in mβn schouder maar gelukkig iets minder heftig dan voorgaande keren.
Ik hou je op de hoogte en dankjewel weer lieve Luna.
Veel liefs

Wat zielig dat je zoveel pijn hebt weer. Deze pijnen zijn zo naar!

Gelukkig is het wel iets minder, maar toch.
Heb je ook al eens gekeken naar je matras en hoofdkussen? Dit kan een enorm verschil maken met de pijnen. Ik lig sinds 2014 alleen op de rug en alleen op speciaal matras en hoofdkussen met daarbij een benenkussen, anders heb ik ook heel veel pijnen.
Ik heb er echt heel lang over gedaan om het juiste matras te vinden. Ik heb nu sinds 2017 eindelijk het goede matras. Ik heb matrassen versleten voordat ik deze vond. Zo blij en dankbaar voor, want ik ik kon niet meer. Ik was de wanhoop nabij. Ik had extreme pijn met liggen en sliep daardoor niet meer. Niet slapen is afschuwelijk! Ik kreeg ook een soort angst om te gaan liggen, omdat ik dan meer pijn had. Door instabiliteit van de gewrichten en subluxaties. Het was echt naar. Zo dankbaar dat het voorbij is. Hoewel ik s nachts nog wel last heb in de knieΓ«n, want mijn knieschijven hebben een eigen leven. Zelfs in bed, echt bizar.
Hopelijk kun je snel naar dokter Beekman en kan ze je verder helpen.

Mocht je willen weten welk matras ik heb en welke kussens, dan laat ik dat weten. Als je op je rug ligt, belast je de gewrichten minder dan wanneer je op de zij ligt. Je moet dan wel met de benen iets hoger liggen, anders ga je je onderrug en bekken belasten. Ik heb zelf uitgedokterd hoe ik heb beste kon gaan liggen. Wat het minst belastend is voor mijn gewrichten en wervelkolom. Het heeft even geduurd, waar is gelukt. Heel wat matrassen en kussens gekocht of uitgeprobeerd. Bij Tempur kun je kussens lenen en uitproberen. Heel fijn! Maar een goed kussen is niet alleen. Het kussen en matras werken samen. Ook je bedbodem.
Dikke kus en heel fijn weekend!