Sanne1983 schreef: ↑05 nov 2022 18:08
Hai Jade,
Ik heb jouw verhaal gelezen en is echt veel herkenbaar! Ik ben 2-11 geopereerd door van Selms. Ik heb 2 auto immuun ziekte ontwikkeld (Lupus / Sjogren/ Artrithis, brain fog, mega moe, herstel niet, lympadenapathie, kan geen woorden vinden, mega haaruitval, hele moeie onderbenen, last van mijn gewrichten en nog scala……)
Ik weet hoe het voor je voelt. Ik heb i. 2017 mijn borstimplantaten (Mentor) ingezet en na paar maanden begin het bij mij al met opgezwollen lymfeklieren tot afgelopen Januari met meerdere autoimmuunziektes.
Mijn Reumatologen gaven aan dat het niet door de borstimplantaten te maken had kunnen hebben. Ik zou aanleg voor auto immuun hebben, maar de borstimplantaten zouden het verergeren. Ik weet diep van binnen als ik de implantaten niet zou hebben, mijn lichamelijke situatie niet zo zou zijn! En bijna zeker dat ik geen auto immuunziekte zou hebben.
Maar ik slikte ADD medicatie, ik dacht dat het eerst daardoor kwam, het maakte het erger, omdat ze stimulans waren en extra stress aan het lichaam geven. Maar als het lupus kwam door medicatie had de ziektesymptomen moeten verminderen.
Ik ben toen veel gaan lezen over ASIA en toen wist ik het! Het heeft een jaar geduurd tor mijn reumatologen/ internisten mij geloofden en dat de kans groot is! Maar nu heeft al 2x verzekering afgekeurd! Ik wou ze ook eruit hebben opgegeven moment, ik ben ook operatie gaan plannen en ik kreeg dus geen akkoord, wat stress gaf! Uiteindelijk zelf voorgeschoten en met behulp van Luna een mooie bezwaarschrift gemaakt

Nu hopelijk dat het goed gekeurd wordt! Anders dankbaar dat de sluipmoordenaars mijn lichaam uit zijn!
Maar het is dus paar dagen geleden eruit en ik voel mijn energie stromen in mijn lichaam!
Heel veel succes met de operatie en uitzoeken

Is een hele dappere process waar we allemaal doorheen gaan.
Als je iets wilt weten en vragen hebt, schroom niet

Ik weet dat dit proces heel lastig is omdat er niet veel over te vinden is