Explantatie Christine64 (met foto's)
-
Christine64
Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=4333
Angst: viewtopic.php?f=37&t=4345
Gisteren operatie explantatie gehad yes ze zijn er uit .
De kapsels woorden opgestuurd de gif bommen liggen voor me op tafel .
Ben nu ingepakt is een soort corset maar die mag morgen weg stiekem heb ik al gekeken het is een kleine aa maakt niet uit en ze voelen zo warm aan .
Nog wel pijn en zeer emotioneel en erg moe ook .
Maar wat ben ik blij
Ik had geen drains nodig dus fijn .
Wat droegen jullie toen het verband er afging iets zonder beugel he .
1 augustus moet ik terugkomen
Dank je wel jullie hebben mij erdoor heen gepraat ik was zo bang .
Liefs Christine
Angst: viewtopic.php?f=37&t=4345
Gisteren operatie explantatie gehad yes ze zijn er uit .
Ben nu ingepakt is een soort corset maar die mag morgen weg stiekem heb ik al gekeken het is een kleine aa maakt niet uit en ze voelen zo warm aan .
Maar wat ben ik blij
Liefs Christine
Hoi lieve Christine, wat fijn dat het zo goed is gegaan! En dan nu gaan genezen.
Ik draag zelf vanaf het moment dat het drukverband eraf ging een strakke compressie BH. En 's nachts zelfs twee over elkaar heen. Zodat de borsten in vorm gehouden worden tijdens het genezen en het vocht beter afgevoerd wordt. Ik heb zelf gemerkt dat het resultaat dan echt mooier is, de huid trekt ook makkelijker terug als er geen gewicht aan hangt. Ik ben 4 weken geleden geopereerd en doe dit nog zeker 2 weken zo, misschien wel langer.
Liefs, Inge
Ik draag zelf vanaf het moment dat het drukverband eraf ging een strakke compressie BH. En 's nachts zelfs twee over elkaar heen. Zodat de borsten in vorm gehouden worden tijdens het genezen en het vocht beter afgevoerd wordt. Ik heb zelf gemerkt dat het resultaat dan echt mooier is, de huid trekt ook makkelijker terug als er geen gewicht aan hangt. Ik ben 4 weken geleden geopereerd en doe dit nog zeker 2 weken zo, misschien wel langer.
Liefs, Inge
HΓ© lieverd,Christine64 schreef: β24 jul 2022 08:44Gisteren operatie explantatie gehad yes ze zijn er uit .
Maar wat ben ik blij
Liefs Christine
Zoals ik al in het komende operaties topic aangaf had /heb ik niet zoveel tijd nu. Maar wilde je laten weten dat ik blij ben dat alles goed is gegaan en jij je zo sterk houdt.
TROTS OP JOU!
Kusss <3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Christine64
,lieve dames .
Dag 4 na de explantatie ben nog erg moe zeg maar doodmoe , lig veel op bed en slik nog wel pcm de wonden doe n niet zoveel pijn mijn eigen borsten wel maar dat geef niet .branderig gevoel
Wel merk ik dat ik wat helderder ben en niet meer zo huilerig . Gisteren stond ik voor de spiegel wat was ik trots het is nu een kleine a en er zit nog wat verschil en wat deukjes in maar daar zit ik helemaal niet mee ik ben weer ik .
Maandag moet ik weer voor controle dus dat is fijn .
Ik zit nu een uurtje beneden maar ben alweer zo moe dat ik weer moet gaan liggen herkennen jullie dit .
Liefs Christine
Dag 4 na de explantatie ben nog erg moe zeg maar doodmoe , lig veel op bed en slik nog wel pcm de wonden doe n niet zoveel pijn mijn eigen borsten wel maar dat geef niet .branderig gevoel
Wel merk ik dat ik wat helderder ben en niet meer zo huilerig . Gisteren stond ik voor de spiegel wat was ik trots het is nu een kleine a en er zit nog wat verschil en wat deukjes in maar daar zit ik helemaal niet mee ik ben weer ik .
Ik zit nu een uurtje beneden maar ben alweer zo moe dat ik weer moet gaan liggen herkennen jullie dit .
Liefs Christine
Haha ja dat herken ik en ik ben niet geopereerd.Christine64 schreef: β26 jul 2022 13:51,lieve dames .
Liefs Christine
Op dit moment ook weer echt extreem moe. Drukke dag gehad. Voor mij gewoon zwaar gezien ik minder belastbaar ben.
Aan de buitenkant is niks te zien en dat maakt het moeilijk.. Als je tegen mensen zegt: ik ben moe. Dan beseffen ze niet eens wat je bedoeld. Op het moment dat ik zeg: ik ben moe. Ben ik niet gewoon moe, maar extreem moe. Soms zelfs tegen uitputting aan. Dat handen boven je hoofd tillen om je haren te kammen al teveel is. Het is mijn onbreekbare geest die mijn lichaam trekt en draagt. Ik ben een doorzetter en een vechter. In alles in mijn leven. En de mensen die mij kennen, weten dit.
Nou moppie, doe rustig aan. Ik ben echt trots op jou. Jij bent ook een vechter!!! Wat jij in korte tijd te verwerken hebt gehad, is niet niks. En ik bewonder je kracht.
Ik heb nu geen hartjes op de laptop. Heb sinds vorige week een nieuwe gekregen de de stichting. Heel fijn lekker op de bank liggend werken.
Dikke kussss moppie!!! <3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi lieve Christine, iedereen reageert anders op narcose, zelf kan ik er erg goed tegen. Ik was vier weken voor de explantatie ook al geopereerd aan mijn voet met een roesje en ruggenprik en daar was ik echt uitgeput door door de pijn, terwijl ik na de -zo goed als pijnloze- explantatie vol energie zat.
Sommigen voelen de "klap" van de narcose pas een paar weken later, en sommigen niet of juist vlak na de narcose. Elk lichaam is anders en jij was natuurlijk ook al erg ziek voor de explantatie dus je lichaam heeft het extra moeilijk.
Geef vooral toe aan de behoefte aan rust, je lichaam vertelt je precies wat het nodig heeft. Alleen luisteren we vaak niet omdat het niet altijd uitkomt
Fijn dat je er zo gelukkig mee bent, dat bevordert ook een snelle genezing.
Take care xxxxx Inge
Sommigen voelen de "klap" van de narcose pas een paar weken later, en sommigen niet of juist vlak na de narcose. Elk lichaam is anders en jij was natuurlijk ook al erg ziek voor de explantatie dus je lichaam heeft het extra moeilijk.
Geef vooral toe aan de behoefte aan rust, je lichaam vertelt je precies wat het nodig heeft. Alleen luisteren we vaak niet omdat het niet altijd uitkomt
Take care xxxxx Inge
Narcose is voor ons echt vreselijk idd. Als je ASIA hebt, is het niet te doen. Zelfs gezonde mensen krijgen een dreun door narcose, laat staan als je al klachten hebt.
Maar iedereen reageert weer anders. Sommige vrouwen zijn dagen misselijk. Dat is ook echt niet fijn.
Daarom ben ik echt trots op onze vrouwen. Krachtige wezens zijn het.
Helaas worden ze juist gezien als zwakke, zeurende vrouwen die klagen over pijntjes en ziekte. Het is echt de omgekeerde wereld
Maar iedereen reageert weer anders. Sommige vrouwen zijn dagen misselijk. Dat is ook echt niet fijn.
Vaak moeten we ook overleven. De meeste vrouwen moeten overleven. De luxe om echt te rusten is er vaak niet eens. Alles gaat door.
Daarom ben ik echt trots op onze vrouwen. Krachtige wezens zijn het.
Helaas worden ze juist gezien als zwakke, zeurende vrouwen die klagen over pijntjes en ziekte. Het is echt de omgekeerde wereld
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve meiden, hierbij de mooie nieuwe borsten van onze dappere Christine die heel erg bang was maar het toch geflikt heeft! 
Voor explantatie Na explantatie Trots op jou!!!
En ze worden alleen maar mooier
Herstel maar goed lieverd

Heb je explantatie ervaring en foto's nog even in een apart topic gezet met verwijzing naar je andere topics
Voor explantatie Na explantatie Trots op jou!!!
En ze worden alleen maar mooier
Herstel maar goed lieverd
Heb je explantatie ervaring en foto's nog even in een apart topic gezet met verwijzing naar je andere topics
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Muchacha-p
Wat mooi!! Waren ze ervoor ook zo groot
? En dat zinder lipofilling
-
Christine64
Lieve allemaal
Even wat van me afschrijven ik ben helemaal niet blij vandaag ben moe nergens zin in , me borsten doen zeer en huilerig mis me mannetje . Het ging zo goed na de operatie zo positief vandaag niet .
Ik hoor blij en opgelucht te zijn maar nu even niet herken nu en jullie dat.
Liefs Christine
Even wat van me afschrijven ik ben helemaal niet blij vandaag ben moe nergens zin in , me borsten doen zeer en huilerig mis me mannetje . Het ging zo goed na de operatie zo positief vandaag niet .
Liefs Christine
Ach lieve schat, het is heel begrijpelijk dat je een dip hebt. Het is niet niks wat je allemaal ondergaat. We kunnen niet 24/7 sterk zijn.Christine64 schreef: β02 aug 2022 16:37Lieve allemaal
Liefs Christine
Het verlies van je man is afschuwelijk. Ik weet wat verlies betekent en de pijn is ondragelijk. Ik wou dat ik je pijn weg kon nemen
Ik weet niet wat ik tegen je kan zeggen, want niets is genoeg en staat in verhouding met deze pijn. Ik kan je alleen zeggen dat ik op afstand heel veel aan je denk en jou mijn liefde stuur
De warmte helpt nu niet met de pijn en vermoeidheid. En dat je borsten nu weer wat meer pijn doen is niet uitzonderlijk. Je zult merken dat de pijn soms wat toeneemt en soms juist weer afneemt. Je kunt ook opeens heel gemene steken voelen, maar schrik daar niet van, dit hoort bij het herstel.
Ik ben zelf ook heel erg moe nu en moet helaas stoppen
Ik denk aan je!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Christine64
Lieve allemaal
Nu 2 weken na de explantatie controle pc was prima maar ik niet
Met topjes aan doet zeer zonder topje / bh doet zeer ik slik nog steeds pijnstillers volgens pc komt het ook doordat het k zal wel moesten wegsnijden .
Ik ben moe sagerijnig kan niemand om mij heen verdagen pffffffen zere borstjes maar o zo blij hoor met mijn nieuwe ik
Mag ik jullie vragen of jullie dat ook nog hadden na 2 weken misschien moet ik geduld hebben hoop dat jullie dit ook hebben ervaren en ik niet de enigste ben met zere nieuwe borsten help

Nu 2 weken na de explantatie controle pc was prima maar ik niet
Met topjes aan doet zeer zonder topje / bh doet zeer ik slik nog steeds pijnstillers volgens pc komt het ook doordat het k zal wel moesten wegsnijden .
Ik ben moe sagerijnig kan niemand om mij heen verdagen pffffffen zere borstjes maar o zo blij hoor met mijn nieuwe ik
Mag ik jullie vragen of jullie dat ook nog hadden na 2 weken misschien moet ik geduld hebben hoop dat jullie dit ook hebben ervaren en ik niet de enigste ben met zere nieuwe borsten help