Explantatie Moon1997 bij van Selms

Deel je ervaringen en foto's
Moon1997

Ongelezen bericht 26 jul 2022 09:08

Goeiemorgen lieve allemaal,

Ik ben jullie helemaal vergeten te melden dat mijn operatie naar 2 dagen eerder was verplaatst. Wat dus betekent dat mijn explantatie bij van Selms gister heeft plaats gevonden!

Wauw, wauw, wauw! Is echt het eerste en bijna enige wat alles goed beschrijft. Ik ben vanochtend huilend van geluk wakker worden. Ik voel me zo goed en ben zo blij dat die gifbommen uit mijn lichaam. Het resultaat is PRACHTIG. Echt ik had nooit durven dromen dat het zo mooi zou worden, maar ik vind het eigenlijk nog zo veel mooier dan mét de silliconen!!

Gister was ik heeeel moe van de narcose, ik was om 3 uur weer thuis en heb toen tot 6 geslapen en vannacht ook heerlijk 9 uur geslapen. Ik heb bijna helemaal geen pijn, de wonden steken en branden een heel klein beetje maar echt bijna geen last van. Ik heb gisteravond alleen nog 2 paracetamol genomen en voor de rest helemaal geen pijnstilling!

Het personeel bij Jan van Goyen zijn GEWELDIG! Wat een lieve mensen. Ik keek heel erg op tegen de narcose, was daar zo bang voor! Toen ik naar de OK liep moest ik heel hard huilen, alle spanning kwam er even uit. Ik weet even niet meer de naam van de anesthesist, het was een vrouw en ze was super lief. Ze gaf me gelijk iets om een beetje te kalmeren en ik heb daardoor ook niks meer door gehad van dat de narcose werd ingespoten. Na de operatie kwam van Selms nog even langs, zo een lieve man ook! Hij zei tegen me dat hij contact met me wilde houden de komende maanden, om te kijken of mijn klachten minder zullen worden. Ik vond het heel fijn om te horen, omdat hij dus wel echt wilt kijken/weten of het aan de silliconen lag.

Ik ga nog lekker even uitrusten en focussen op mijn herstel. Mijn klachten zijn er natuurlijk nog steeds, maar voel me echt al een stuk lichter en ik kijk heel erg uit naar het hele detoxen en weer helemaal gezond worden. Ik heb er alle vetrouwen in.

Nogmaals dankjewel voor dit geweldige forum, ik heb er zo veel aan gehad! Ik zal over een tijdje nog even terugkomen om te vertellen hoe het met me gaat en alles is verlopen!

Heel veel liefde, gezondheid en geluk voor jullie allemaal♥️
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2022 11:57

Hé lieve schat, wat fijn dat het achter de rug is! Gefeliciteerd!🥳

Ik heb even een eigen topic voor je gemaakt met in de titel dat je bij van Selms was, dan is jouw ervaring sneller te vinden. Hij staat bij het deel 'Explantatie ervaringen'

Ik ben heel blij voor je dat alles goed ging. En jij je naar omstandigheden goed voelt. En je fijne ervaring bij de JvG. Ik ken die kliniek ook goed. Heel fijne artsen en verpleegkundigen😇

Mensen in de zorg doen sowieso vaak echt heel goed hun werk. Ben nu toevallig in het AMC met iemand die een ernstige ziekte heeft. En ze zijn hier ook echt heel vriendelijk voor patiënten.

Dankbaar voor de zorgtoppers!🙏

Nou ik moet nu verder. Ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd. En laat snel horen hoe het verder gaat. Dat kan dan in dit topic.

Heel veel kusjes en liefs van ons!💕💞💕

Luna
Christine64

Ongelezen bericht 26 jul 2022 13:23

Wow super fijn ik weet hoe je je eigen voelt ik heb afgelopen vrijdag mijn explantatie gehad wat een opluchting he ze zijn er echt uit .joepie

Ben nog wel erg moe en slik ook nog wel pcm voor de pijn in mijn borsten en littekens wat ik ook merk is dat ik wat helderder ben heel jij ook veel sterkte en rust goed uit .

Wij zijn toppers

Liefs Christine
Essi

Ongelezen bericht 07 aug 2022 21:51

Yeahhhh👍
Je hebt het achter de rug.
Wat fijn dat het zo goed is gegaan en wat zijn ze lief bij het Jan van Gooyen hè!
Rustig aan en verder gaan herstellen nu.
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”