Welke implantaten had/heb je?
Ik heb sinds september 2011 van het merk Sebbin 435 cc high profile, getextureerde siliconen implantaten. Deze zijn in Frankrijk, waar ze gemaakt worden, inmiddels verboden.
30-09-2011 - Sebbin 435 cc siliconen
16-11-2021 - Explantatie Dr. Smulders Velthuis kliniek Rotterdam
16-11-2021 - Explantatie Dr. Smulders Velthuis kliniek Rotterdam
Dank jullie wel!
Heel veel liefs, lieve meiden!❤
Heel veel liefs, lieve meiden!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Hoi Luna,
Ik probeer alle pagina’s te vinden waar jullie informatie vragen.
Ik heb sinds 2013 Eurosilicone 200 en 250 cc implantaten.
Morgen eruit
Ik probeer alle pagina’s te vinden waar jullie informatie vragen.
Ik heb sinds 2013 Eurosilicone 200 en 250 cc implantaten.
Morgen eruit
Laatst gewijzigd door Sabine83 op 07 nov 2021 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben 38 jaar, heb 9,5 eurosilicone 200/250 cc
8 nov explantatie bij dr. Visser in Venlo. Op naar een gezonder leven!
8 nov explantatie bij dr. Visser in Venlo. Op naar een gezonder leven!
Nu ze eruit zijn, weet ik het eindelijk weer: McGhan style 410 MX. Eentje was er gescheurd. Ik heb ze 13 jaar gehad maar het in al die jaren nooit laten checken, dus ik weet niet hoelang die prothese al gescheurd was. Op zich lijkt het mee te vallen hoeveel siliconen eruit verdwenen zijn. Behalve ernstige kapselvorming (Baker IV) had ik geen klachten.
-
Eurosilicone - 280 cc - sinds 2014
-
Cristalline paragel 300 cc
Vrijdag eerste gesprek pc eruit met die zooi
Vrijdag eerste gesprek pc eruit met die zooi
Laatst gewijzigd door Christine64 op 08 jul 2022 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Cristalline paragel low profile h177g108
-
Cristalline paragel 300 cc
As dinsdag gesprek en echo hilversum bij pc saskia voeks en hopelijk snel eruit
Ben er echt ziek van
Eerst zou ik diac utecht geholpen worden maar de pc vind het geen spoed en moest maanden wachten
Via mijn zorgverzekering kan ik al as dinsdag terecht zo blij mee maar zie ook heel erg tegen de operatie op .
Ja ik ben echt bang maar die zooi moet mijn lichaam uit misschien doet mijn hele lijf niet meer pijn en kan ik stoppen met de citalopram want volgens huisarts heb ik depressie maar weet nu wel beter
Liefs erica
As dinsdag gesprek en echo hilversum bij pc saskia voeks en hopelijk snel eruit
Ben er echt ziek van
Eerst zou ik diac utecht geholpen worden maar de pc vind het geen spoed en moest maanden wachten
Via mijn zorgverzekering kan ik al as dinsdag terecht zo blij mee maar zie ook heel erg tegen de operatie op .
Ja ik ben echt bang maar die zooi moet mijn lichaam uit misschien doet mijn hele lijf niet meer pijn en kan ik stoppen met de citalopram want volgens huisarts heb ik depressie maar weet nu wel beter
Liefs erica
Ik heb de Inamed 510MX. Maar voor zover ik me kan herinneren werd deze destijds de McGhan 410 genoemd. Het certificaat staat in mijn avatar.
🎗🎗🎗 BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. 🎗🎗🎗