Lieve meiden, heb jullie berichtjes in het topic van Corrine gezet, zodat we daar het verdere verloop kunnen lezen.
Update explantatie
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Lieve Ilja,
Wat een verhaal...ik wil je heel veel sterkte, kalmte, rust en warmte aankomende tijd om deze proces te kunnen verwerken en doorbrengen.
Liefs,
susana
Wat een verhaal...ik wil je heel veel sterkte, kalmte, rust en warmte aankomende tijd om deze proces te kunnen verwerken en doorbrengen.
Liefs,
susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Hoi Liek,
Helaas geen verbetering na de explantatie qua gezondheid. Maar ja, geduld hebben.
De vacuümpompen zijn wel een lastig dingetje, ha ha. Ik moet echt wel even afzien. Ze zijn ook heel groot en zwaar.
Ik heb een smal postuur dus het is echt passen en meten. Ik moet ze 10 uur per dag of nacht dragen en dat 2 weken achter elkaar.
Een spannende studie maar ik ben heel blij dat ik mag meedoen.
Dank je wel voor je berichtje.
Lieve groetjes Ilja
Hi Ilja, ja zo balen voor je, ik had het gelezen dat t allemaal tegenzit en zwaar is. Daarom vroeg ik en hoopte dat t misschien iets beter zou gaan nu.
De Vacuümpompen, ik heb er werkelijk geen idee van hoe t in zijn werk gaat zeg maar. Ik dacht dan in de richting van een kolfapparaat, maar zo ik t lees is het veel groter ofzo??
Ja heel mooi dat je de mogelijkheid hebt om hieraan mee te kunnen doen...maar pittig hoor!! Respect
De Vacuümpompen, ik heb er werkelijk geen idee van hoe t in zijn werk gaat zeg maar. Ik dacht dan in de richting van een kolfapparaat, maar zo ik t lees is het veel groter ofzo??
Ja heel mooi dat je de mogelijkheid hebt om hieraan mee te kunnen doen...maar pittig hoor!! Respect
Ja, het is balen maar ik weet waar ik het allemaal voor doe. Het zijn grote cups met daarom heen dikke siliconen randen die aan deLiek schreef: ↑09 feb 2022 12:57Hi Ilja, ja zo balen voor je, ik had het gelezen dat t allemaal tegenzit en zwaar is. Daarom vroeg ik en hoopte dat t misschien iets beter zou gaan nu.
Ja heel mooi dat je de mogelijkheid hebt om hieraan mee te kunnen doen...maar pittig hoor!! Respect![]()
huid rondom de borst vast zuigen. Dmv een pomp trekken de cups vacuüm. Het voelt net als een borstvergroting.
Na de operatie moet ik ze weer 2 weken dragen en dan is de vacuüm kracht veel minder. Het is echt geen pretje en je kan
er ook niet normaal mee in je kleding. Nu voorlopig even aan huis gekluisterd. Maar goed, ik zie er naar uit dat het gauw
22 februari is en de operatie kan plaats vinden. Nu nog hopen op een betere gezondheid.
Hopelijk gaat het met jou ook goed en heel erg bedankt voor je berichtje.
Groetjes Ilja
Ah oke, dank voor je uitleg Ilja, nu heb ik een beter beeld.Ilja schreef: ↑09 feb 2022 16:57Ja, het is balen maar ik weet waar ik het allemaal voor doe. Het zijn grote cups met daarom heen dikke siliconen randen die aan deLiek schreef: ↑09 feb 2022 12:57Hi Ilja, ja zo balen voor je, ik had het gelezen dat t allemaal tegenzit en zwaar is. Daarom vroeg ik en hoopte dat t misschien iets beter zou gaan nu.
Ja heel mooi dat je de mogelijkheid hebt om hieraan mee te kunnen doen...maar pittig hoor!! Respect![]()
huid rondom de borst vast zuigen. Dmv een pomp trekken de cups vacuüm. Het voelt net als een borstvergroting.
Na de operatie moet ik ze weer 2 weken dragen en dan is de vacuüm kracht veel minder. Het is echt geen pretje en je kan
er ook niet normaal mee in je kleding. Nu voorlopig even aan huis gekluisterd. Maar goed, ik zie er naar uit dat het gauw
22 februari is en de operatie kan plaats vinden. Nu nog hopen op een betere gezondheid.
Hopelijk gaat het met jou ook goed en heel erg bedankt voor je berichtje.
Groetjes Ilja
Ik hoop heel hard met je mee dat t straks allemaal de goede kant op gaat met je gezondheid..en dat de tijd tot 22 februari een beetjes vlotjes gaat.
Met mij gaat het oke, ik update morgen weer even in mijn eigen topic, dan gaan de hechtingen eruit ipv vrijdag. Ze hebben het een dagje vervroegd ivm personeel gebrek.
Fijne avond, Groetjes Liek