Helemaal van mijn pad door verschillende meningen van Artsen

Een lijst met goede chirurgen.
Minka

Ongelezen bericht 20 jan 2022 14:38

Ilja schreef:
11 nov 2021 20:56
Hoi Josine,

Ik zal je het e.e.a. over mijn klachten vertellen. Pijn in gewrichten, nekpijn, duizelig, zweten, kou aanvallen, niet slapen,
hartkloppingen, maag/darmen, concentratie verlies, slecht geheugen, ademhalingsproblemen, hyperventilatie, en vooral
de laatste tijd ineens angst/paniek aanvallen. Het is een hele lijst. Ik heb vele artsen, therapeuten en ziekenhuizen bezocht.
Nergens konden ze iets vinden. Ja, ik ben 54 jaar dus het kan de overgang zijn. Ik voelde mij steeds zieker worden
en kan zelfs niet meer werken. Daarom heb ik met behulp van dit forum ervoor gekozen om mijn siliconenprotheses
te laten explanteren. Ook heb ik het kapsel laten verwijderen. De operatie heeft plaats gevonden in
het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem door dokter Kroese. Ik ben nu bijna 1 week geleden geopereerd dus het is zeker
spannend ofdat mijn klachten gaan afnemen. Als dat niet zo blijkt te zijn dan is het toch niet voor niks geweest.
Het is voor mijn gezondheid de allerbeste beslissing. Heb je nog vragen, stel ze gerust. Ik snap heel goed hoe je je voelt.
Heel veel sterkte en onthoud dat je niet alleen staat. Wij zijn er met z’n alle.

Liefs Ilja
Hai,
Ik lees dat je in rijnstate je operatie hebt gedaan. Ik ga die ook in Rijnstate doen, en tot mijn verbazing zijn ze wel echt snel ook goed met vergoeding en dergelijke. Ik heb da een andere arts maar echt heel erg behulpzaam en zo goed te bereiken! Ik ben aa t wachten op de operatie datum ivm corona bellen ze 2 weke voor de operatie. Ik hoop snel gebeld te worden!
Minka

Ongelezen bericht 20 jan 2022 14:41

Josine Spitzers schreef:
10 nov 2021 12:56
Lieve mensen ik moet even wat kwijt.

Doordat ik jarenlang al spierpijnen heb en concentratiestoornissen was ik zover ook een explantatie aan te gaan, hoe moeilijk ik het ook vind. Na mij goed verdiept te hebben heb ik een keuze gemaakt om bij verschillende artsen te gaan praten. Mevrouw Kappel is niet te bereiken, dus ben verder gaan zoeken. Toen wilde ik heel graag bij mitssu geholpen worden en sta daar ook op de lijst maar ben pas in september 2022 aan de beurt daar. Door dat ik toch wel in paniek raakte van alles wat ik las wilde ik eerder dus had een afspraak bij dokter Lichtenegger van Bergman. Deze afspraak werd afgebeld omdat mijn zorgverzekeraar geen budget meer over had voor de bergman kliniek, ik krijg de explantatie als het goed is vergoed namelijk. Vervolgens kom ik in het Isala bij dokter van Rijssen die mijn borsten en verhaal helemaal heeft aangehoord. Ik kreeg ook wat leeswerk mee van haar. Zij doet veel explantaties vanwege klachten maar heeft er zelf een dubbel gevoel over omdat het nooit is aangetoond dat de klachten daarvandaan komen.. De klachten die ik aangeef schijnen ook echt bij mijn leeftijd te horen.
Er schijnen onderzoeken te zijn van vrouwen van mijn leeftijd met en zonder protheses die dezelfde klachten blijken te hebben. En een operatie is dan ook weer een risico.
Henry Dijkman heeft aandelen bij de test voor platinum in haar, daar wordt goud geld in verdiend. Dat wist ik ook niet, ik vond hem heel betrouwbaar overkomen. Nadat hij op tv is geweest gaan alle vrouwen die test doen natuurlijk.

Ik ben gewoon terug bij af. Ben nog naar de huisarts geweest en die denkt aan fibromyalgie... eerder dan aan mijn borsten.
Het is net of het niet zo moet zijn om deze beslissing te nemen...
Nog een bloedtest laten doen, komt ook niks uit.

Ik zou zo graag wat verhalen horen van mensen die zijn opgeknapt. Die echt een paar jaar later zitten nu. Zijn die verhalen er? Ik heb er maar weinig gevonden... misschien dat mij dat meer vertrouwen kan geven. Ik ken 1 iemand die ze ook heeft laten verwijderen en die heeft weinig verschil gemerkt, en heeft best moeite om weer "plat" te zijn. Ik heb 410 cc, dat is best veel, er zal weinig van over blijven vrees ik...

Van het kastje naar de muur. Psychisch wordt ik er ook niet beter van...
Ik voel helemaal met je mee. Ik ben zelf 38 jaar en kamp met deze problemen al jaren. Ik ben niet in de overgang maar heb alle klachten vermoeidheid concentratie stoornis altijd zo moe ga zo door.. dus t is echt geen overgang. Maar wat je zelf benoemt t grote vraag is gaat t weg als we t eruit halen.. ben je plat en nog ziek ben ik altijd zo bang. Maar hoe dan ook denk ik je lichaam wilt geen vreemde zooi dus t moet ergens tegen vechten. Ik haal ze eruit en dan zien we dan wel weer als dat t niet is dan heb ik dit in ieder geval afgestreept..
Nanne

Ongelezen bericht 20 jan 2022 15:28

Luna MKS schreef:
20 jan 2022 13:33
Nanne schreef:
20 jan 2022 11:43
Beste Josine,

Ik snap dat het heel verwarrend is allemaal. Ik kamp hier ook mee want wie geeft je de garantie dat het straks allemaal beter is? Laat je niet opjagen of overhalen om z.s.m. een beslissing te nemen als het niet nodig is maar zoek voor jezelf alles rustig uit. Het is jouw lijf en jouw leven. Ik heb helaas niet de tijd om het rustig uit te zoeken vanwege gescheurde implantaten dus ik ben nu bijna hele dagen bezig om informatie te verzamelen. Ik kwam nog een onderzoek van het RIVM tegen, waar ook een tabel staat die aangeeft hoeveel vrouwen er na explantatie klachtenvrij waren en niet. Het is wel veel leeswerk, de tabel staat op pagina 31. Wellicht kun je hier iets mee. Overigens is fibromyalgie niet in het bloed te zien maar een reumatoloog kan dit snel dmv onderzoek vaststellen.

Ik wens je heel veel succes!

Lieve groetjes,

Nanne

https://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/2017-0151.pdf
Lieve Nanna, dat onderzoek waar je naar refereert is helaas niet van waarde. Dat was enkel een inventarisatie onderzoek om te zien welke klachten er zijn. Veel van onze leden hebben aan dat onderzoek meegedaan. Helaas hebben vele vrouwen die helemaal niet mee hadden moeten doen, omdat de oproep alleen voor vrouwen met klachten was bedoeld, ook meegedaan en het onderzoek in feite gesaboteerd. Dit waren vrouwen van het Borstenforum :lol: We hadden daar 1 en ander over gevonden.
De ironie wil dat steeds meer vrouwen van dat forum bij ons terecht komen. Vrouwen die ons heel lang als de hysterische anti club zag.
Gelukkig komt er steeds meer aan het licht, dus sluit je ogen er niet voor. Siliconen zijn niet zo veilig als gedacht/beweerd (het woord 'veilig' mag ook niet meer gebruikt worden door pc's en klinieken dankzij onze inspanningen) en de kans op klachten is groter dan je denkt.
Ik snap wel dat vrouwen er niet op zitten te wachten en hun mooie borsten niet kwijt willen, maar dit zijn de feiten. En gelukkig hebben we de kanjers van Clara Wichmann die alweer voor ons zullen vechten en dat zullen gaan bewijzen.
Overigens zit onze voorzitter Marga van Amersfoort sinds kort in een commissie van het RIVM. En dat mag ook wel na 30 jaar kennis en ervaring van Stichting SVS ;)

Fijne dag! <3 <3 <3

Hier een mooie pas gemaakte documentaire: https://youtu.be/8yNuMIkyMRU
Dan zie je ook wat geschiedenis over deze ooh zo veilige implantaten ;)
Beste Luna,

Ik wil even met je van gedachten wisselen...

Je zegt: 'vele vrouwen die hebben meegedaan niet mee hadden moeten doen, omdat de oproep alleen voor vrouwen met klachten was bedoeld'. Daarmee zeg je dan toch dat deze vele vrouwen geen klachten van hun implantaten hebben zoals in het onderzoek van het RIVM naar boven komt?

Als ik het goed lees hebben ze hier in hun inventarisatie rekening mee gehouden want op pag. 5 staat het volgende:

"In totaal zijn de vragenlijsten van 976 vrouwen geanalyseerd. Hiervan
gaven 695 vrouwen aan lokale of algemene gezondheidsklachten te
ervaren nadat zij één of meerdere keren implantaten hadden laten
plaatsen. 281 vrouwen gaven aan geen klachten te
hebben ervaren na de implantatie(s)"

Ik sluit mijn ogen nergens voor, anders had ik me nooit aangemeld voor dit forum. Ik ben enkel op zoek naar eerlijke en goed onderbouwde informatie zoals wetenschappelijke onderzoeken. Ik merk dat ik hier helaas weinig respons krijg op mijn twijfels. Duidelijke (wetenschappelijke) informatie ontbreekt of ik ben er niet op gewezen en dat vind ik jammer. Mocht je die onderzoeken hebben dan hou ik me aanbevolen! Afbeeldingen van kapotte siliconen shockeert me enorm, maar het helpt mij niet om een weloverwogen keuze te maken. Wellicht komen die van mij er ook binnenkort zo uit omdat ze gescheurd zijn. Maar ik moet nu beslissen wat ik na de explantatie ga doen en dat vind ik erg lastig omdat er blijkbaar ook veel goede ervaringen zijn. Ik heb ook veel lichamelijke klachten maar veel van die klachten had ik al voor de implantatie. Hoe weet je dan dat het van de implantaten komt? Als ik zeker wist dat ik er ziek van werd dan zou ik ze zonder enige twijfel laten explanteren en niks nieuws nemen. Maar ik ben niet overtuigt (helaas) en ik ben blijkbaar niet de enige die twijfelt :(
Ilja

Ongelezen bericht 20 jan 2022 16:52

Minka schreef:
20 jan 2022 14:38
Ilja schreef:
Hoi Josine,

Ik zal je het e.e.a. over mijn klachten vertellen. Pijn in gewrichten, nekpijn, duizelig, zweten, kou aanvallen, niet slapen,
hartkloppingen, maag/darmen, concentratie verlies, slecht geheugen, ademhalingsproblemen, hyperventilatie, en vooral
de laatste tijd ineens angst/paniek aanvallen. Het is een hele lijst. Ik heb vele artsen, therapeuten en ziekenhuizen bezocht.
Nergens konden ze iets vinden. Ja, ik ben 54 jaar dus het kan de overgang zijn. Ik voelde mij steeds zieker worden
en kan zelfs niet meer werken. Daarom heb ik met behulp van dit forum ervoor gekozen om mijn siliconenprotheses
te laten explanteren. Ook heb ik het kapsel laten verwijderen. De operatie heeft plaats gevonden in
het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem door dokter Kroese. Ik ben nu bijna 1 week geleden geopereerd dus het is zeker
spannend ofdat mijn klachten gaan afnemen. Als dat niet zo blijkt te zijn dan is het toch niet voor niks geweest.
Het is voor mijn gezondheid de allerbeste beslissing. Heb je nog vragen, stel ze gerust. Ik snap heel goed hoe je je voelt.
Heel veel sterkte en onthoud dat je niet alleen staat. Wij zijn er met z’n alle.

Liefs Ilja
Hai,
Ik lees dat je in rijnstate je operatie hebt gedaan. Ik ga die ook in Rijnstate doen, en tot mijn verbazing zijn ze wel echt snel ook goed met vergoeding en dergelijke. Ik heb da een andere arts maar echt heel erg behulpzaam en zo goed te bereiken! Ik ben aa t wachten op de operatie datum ivm corona bellen ze 2 weke voor de operatie. Ik hoop snel gebeld te worden!
Hoi hoi.
Ik ben in het Rijnstate in Zevenaar geopereerd. Daar doen ze wat kleinere ingrepen. Ik vond het heel fijn daar omdat je
zo voor de deur parkeerd en alles heel kleinschalig is. Helaas liep de planning en ontslag na de operatie niet echt fijn.
Ook mocht mijn man niet na de operatie bij mij. Dit heeft denk ik heel veel te maken met de Corona chaos.
Door wie word jij geopereerd? Ik word 22 februari weer geopereerd door dokter Kroese. Ik krijg dan via een vacuümpomp
en lipofilling nieuwe borsten. Ik hoop dat ik dan weer naar Zevenaar kan. Dat is nog onzeker nu door de Corona.
Ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent. Hou je mij op de hoogte?

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 jan 2022 17:02

Lieve Nanna,

Ja, ze geven idd aan dat die groep vrouwen geen klachten had. En dat ze wel meededen, had ook geen effect op de resultaten, want anders hadden wij daar wel werk van gemaakt ;)
Het ging mij er om dat die vrouwen met opzet mee hebben gedaan om het eindbeeld te beinvloeden. En dat was voor ons heel erg duidelijk toen.
Maar zoals ik al zei, was dit niets anders dan een inventarisatie naar het soort klachten en niet naar percentages. En ook zeker niet naar wie nog klachten overhield na explantatie.

We hebben op onze website heel veel onderzoeken staan. Het forum is bedoeld voor praktische zaken, maar ik verwijs de vrouwen ook altijd naar onze website.
Ik plaatste in dit topic 2 onderzoeken over explantatie, maar die heb je denk ik niet gezien. Hieronder quote:
Luna MKS schreef:
11 nov 2021 13:23
Hierbij wat onderzoeken:

Uit dit onderzoek is gebleken dat bij ca. 75% van de vrouwen de klachten verbeteren na de explantatie operatie. Als vrouwen een auto-immuunziekte hebben ontwikkeld is de kans op verbetering 56 %, als ze behalve de explantatie ook immuunsuppressieve therapie krijgen. Krijgen ze die niet dan is er slechts een verbetering bij > 16% https://link.springer.com/article/10.10 ... 016-8813-y
Er is ook een onderzoek waaruit blijkt dat bij 69% van de vrouwen de klachten verbeteren na explantatie > https://drive.google.com/file/d/19UTVXV ... 3BSqz/view

En denk je nou echt dat pc's willen erkennen of toegeven dat siliconen klachten veroorzaken? ;)
Toen ik schreef: 'sluit je ogen niet' was dat natuurlijk niet alleen voor jou bedoeld lieverd, dus sorry als het zo overkomt. Kan me voorstellen dat je je dan aangesproken voelt. En ik snap echt heel goed dat een beslissing nemen moeilijk is. Ik zou niet in jullie schoenen willen staan😔

Heel veel succes en volg altijd je eigen gevoel. Lees zoveel mogelijk en bekijk alles vanuit verschillende hoeken. Maar maak de keuze vanuit je hart. Soms zijn vrouwen nog niet klaar voor explantatie en daar is niks mis mee. Wij staan achter alle keuzes❤

Ik heb nu niet zoveel tijd voor uitgebreidere reactie...

Dikke kus mop!😘💖
Minka

Ongelezen bericht 20 jan 2022 23:08

Ilja schreef:
20 jan 2022 16:52
Minka schreef:
Ilja schreef:
Hoi Josine,

Liefs Ilja
Hai,
Hoi hoi.
Ik ben in het Rijnstate in Zevenaar geopereerd. Daar doen ze wat kleinere ingrepen. Ik vond het heel fijn daar omdat je
zo voor de deur parkeerd en alles heel kleinschalig is. Helaas liep de planning en ontslag na de operatie niet echt fijn.
Ook mocht mijn man niet na de operatie bij mij. Dit heeft denk ik heel veel te maken met de Corona chaos.
Door wie word jij geopereerd? Ik word 22 februari weer geopereerd door dokter Kroese. Ik krijg dan via een vacuümpomp
en lipofilling nieuwe borsten. Ik hoop dat ik dan weer naar Zevenaar kan. Dat is nog onzeker nu door de Corona.

Groetjes Ilja
Hai
Ik word door dr Lier geopereerd super aardige arts en echt behulpzaam tot nu toe en handelt ook echt snel. Ik ga niks aan de borsten nu doen omdat ik een zwangerschap wens heb en wacht af hoe enof dat door gaat. Evt na de zwamgerschap gaan we wel n lift doen. Ja rijnstate is heel bekend met rommelig zijn hoor.. dus dat verbaast me niks. Heb veel nare ervaringen met artsen en dergelijke maar deze arts is echt een wow na mijn ervaringen daar. Ik ga zeker nog een feedback geven na de operatie hoe t is verlopen en welke ervaringen ik had met hem erna.
Ilja

Ongelezen bericht 20 jan 2022 23:18

Minka schreef:
20 jan 2022 23:08
Ilja schreef:
Minka schreef:

Hai,
Hoi hoi.

Groetjes Ilja
Hai
Ik word door dr Lier geopereerd super aardige arts en echt behulpzaam tot nu toe en handelt ook echt snel. Ik ga niks aan de borsten nu doen omdat ik een zwangerschap wens heb en wacht af hoe enof dat door gaat. Evt na de zwamgerschap gaan we wel n lift doen. Ja rijnstate is heel bekend met rommelig zijn hoor.. dus dat verbaast me niks. Heb veel nare ervaringen met artsen en dergelijke maar deze arts is echt een wow na mijn ervaringen daar. Ik ga zeker nog een feedback geven na de operatie hoe t is verlopen en welke ervaringen ik had met hem erna.

Ik heb hier op het forum met Corinne contact gehad. Zij was bij dr. Van Lier geweest en had juist een hele slechte ervaring.
Zo zie je dat er toch keer op keer verschillende ervaringen plaats vinden. Fijn dat jij wel een goede ervaring hebt.
Ik hoop voor jou dat er gauw een telefoontje komt dat je een operatie datum krijgt. Zomaar nog even een vraagje,
haalt dr. van Lier ook het kapsel weg? Ik heb dat wel laten doen en dat is ook door de patholoog onderzocht.
Minka

Ongelezen bericht 20 jan 2022 23:20

Ilja schreef:
20 jan 2022 23:18
Minka schreef:
Ilja schreef:

Hoi hoi.

Groetjes Ilja
Hai

Ik heb hier op het forum met Corinne contact gehad. Zij was bij dr. Van Lier geweest en had juist een hele slechte ervaring.
Zo zie je dat er toch keer op keer verschillende ervaringen plaats vinden. Fijn dat jij wel een goede ervaring hebt.
Ik hoop voor jou dat er gauw een telefoontje komt dat je een operatie datum krijgt. Zomaar nog even een vraagje,
haalt dr. van Lier ook het kapsel weg? Ik heb dat wel laten doen en dat is ook door de patholoog onderzocht.
Oh zo zie je maar weer bij iedereen anders. Hij is wel heel nuchter wat betreft ziektes hij zegt ja maar ook geen nee maar hij gaat wel mee in mijn verhaal. Hij gaat wel t kapsel verwijderen. Ik heb het niet over het kapsel naar de patholoog laten bekijken met hem over gehad maar op de operatie dag zal ik het wel aangeven dat is wel een goeie ja!
Minka

Ongelezen bericht 20 jan 2022 23:24

Minka schreef:
20 jan 2022 23:20
Ilja schreef:
Minka schreef:

Hai

Oh zo zie je maar weer bij iedereen anders. Hij is wel heel nuchter wat betreft ziektes hij zegt ja maar ook geen nee maar hij gaat wel mee in mijn verhaal. Hij gaat wel t kapsel verwijderen. Ik heb het niet over het kapsel naar de patholoog laten bekijken met hem over gehad maar op de operatie dag zal ik het wel aangeven dat is wel een goeie ja!
Wat voor slechte ervaringen heeft die mevr gehad met die doktor ben wel benieuwd?
Corrine68

Ongelezen bericht 21 jan 2022 00:28

Hallo allen,

Ik moet even iets rechtzetten, ik zou bij dr. Lier komen toen ik zelf een controle wilde omdat het met mijn rechterborst niet helemaal goed gaat. Ik ben geopereerd door dr. van Alphen maar die is inmiddels weg, dus vandaar een andere arts (helaas). Die onchtend van de extra controle kwam ik in t rijnstate aan en hoorde ik dat dr. Lier ziek was en ik werd toen geroepen door een jongeman waarvan ik dacht dat het een co was. Ik zei dat ik dacht dat ik door dr. Lier gezien zou worden waarop ik meteen een snauw kreeg van die jongeman dat hij ook arts was hoor. Ik zei sorry hoor.....Deze anios vroeg meteen toen ik me uitgekleed had of i nieuwe wilde 😳 lekker opbeurend ook vond ik. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met dr. Lier maar had hem wel gegoogled en had gezien dat zijn patienten hem heel goed en kundig beoordelen dus ik vond het wel jammer dat ik hem niet gezien heb.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met deze arts, als die echt goed zijn kan ik altijd nog naar hem vragen.
En Ilja, heb jij ook al gehoord dat ze Zevenaar gaan sluiten? Heel jammer want het was daar heel fijn.

Groetjes van Corrine
Ilja

Ongelezen bericht 21 jan 2022 09:41

Minka schreef:
20 jan 2022 23:24
Minka schreef:
20 jan 2022 23:20
Ilja schreef:

Wat voor slechte ervaringen heeft die mevr gehad met die doktor ben wel benieuwd?
Hoi hoi.
Corinne heeft hieronder gereageerd.

Groetjes Ilja
Ilja

Ongelezen bericht 21 jan 2022 09:47

Corrine68 schreef:
21 jan 2022 00:28
Hallo allen,

Ik moet even iets rechtzetten, ik zou bij dr. Lier komen toen ik zelf een controle wilde omdat het met mijn rechterborst niet helemaal goed gaat. Ik ben geopereerd door dr. van Alphen maar die is inmiddels weg, dus vandaar een andere arts (helaas). Die onchtend van de extra controle kwam ik in t rijnstate aan en hoorde ik dat dr. Lier ziek was en ik werd toen geroepen door een jongeman waarvan ik dacht dat het een co was. Ik zei dat ik dacht dat ik door dr. Lier gezien zou worden waarop ik meteen een snauw kreeg van die jongeman dat hij ook arts was hoor. Ik zei sorry hoor.....Deze anios vroeg meteen toen ik me uitgekleed had of i nieuwe wilde 😳 lekker opbeurend ook vond ik. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met dr. Lier maar had hem wel gegoogled en had gezien dat zijn patienten hem heel goed en kundig beoordelen dus ik vond het wel jammer dat ik hem niet gezien heb.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met deze arts, als die echt goed zijn kan ik altijd nog naar hem vragen.
En Ilja, heb jij ook al gehoord dat ze Zevenaar gaan sluiten? Heel jammer want het was daar heel fijn.

Groetjes van Corrine
Hoi Corrine,
Mooi dat je nog even reageerd. Ik had even wat ervaringen met Minka uitgewisseld die door dr. V. Lier geopereerd gaat worden.
Zij zal nog van zich laten horen als ze geopereerd is. Ik weet er niks van dat Zevenaar gaat sluiten.
Ik ben vorige week gebeld dat ik 22 februari geopereerd wordt. Ze wisten nog niet op welke locatie.
Ik zou dat wel heel jammer vinden. Ik ben benieuwd.

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2022 10:23

Oh jeetje, dit topic is inmiddels een rommeltje geworden :lol:
Maar ik laat het lekker meiden. Verder geen probleem hoor, dus zit er maar niet mee, oké? Maar misschien wel handig om straks een apart topic te starten over je arts, Minka.

Voor de meiden die twijfelen en zich afvragen of de klachten wel door implantaten komen nog even wat meer te lezen:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2035

Vergeet niet de explantatie onderzoeken te bekijken die ik geplaatst had, Nanna.
Luna MKS schreef:
11 nov 2021 13:23
Uit dit onderzoek is gebleken dat bij ca. 75% van de vrouwen de klachten verbeteren na de explantatie operatie. Als vrouwen een auto-immuunziekte hebben ontwikkeld is de kans op verbetering 56 %, als ze behalve de explantatie ook immuunsuppressieve therapie krijgen. Krijgen ze die niet dan is er slechts een verbetering bij > 16% https://link.springer.com/article/10.10 ... 016-8813-y
Er is ook een onderzoek waaruit blijkt dat bij 69% van de vrouwen de klachten verbeteren na explantatie > https://drive.google.com/file/d/19UTVXV ... 3BSqz/view
Dikke kus!😘
Minka

Ongelezen bericht 21 jan 2022 10:40

Ilja schreef:
21 jan 2022 09:47
Corrine68 schreef:
21 jan 2022 00:28
Hallo allen,

Groetjes van Corrine
Hoi Corrine,
Mooi dat je nog even reageerd. Ik had even wat ervaringen met Minka uitgewisseld die door dr. V. Lier geopereerd gaat worden.
Zij zal nog van zich laten horen als ze geopereerd is. Ik weet er niks van dat Zevenaar gaat sluiten.
Ik ben vorige week gebeld dat ik 22 februari geopereerd wordt. Ze wisten nog niet op welke locatie.
Ik zou dat wel heel jammer vinden. Ik ben benieuwd.

Groetjes Ilja
Ah wat fijn voor deze bericht! Ik lees hier dat t niet om dr Lier ging, fijn! Ik vind hem echt een fijne arts waar je goed mee kan praten en zoals ik zei hij handelt snel en heeft je n goed gevoel als je de deur uitgaat.. heeft ook voor me gereeld dat ik vergoeding krijg en deregeld dat ik de protheses mee mag nemen en belde ook netjes. Ik heb tot nu toe alleen maar goede dingen te zeggen! Ik zal updaten na de operatie!
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2022 10:42

Bij nader inzien ook niet echt een rommeltje. Het gaat immers over de meningen van verschillende artsen.

We weten dat artsen niet graag toegeven dat hun geliefde implantaten veel en veel minder veilig zijn dan ze al tientallen jaren roepen😉
Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”