Hai,Ilja schreef: ↑11 nov 2021 20:56Hoi Josine,
Ik zal je het e.e.a. over mijn klachten vertellen. Pijn in gewrichten, nekpijn, duizelig, zweten, kou aanvallen, niet slapen,
hartkloppingen, maag/darmen, concentratie verlies, slecht geheugen, ademhalingsproblemen, hyperventilatie, en vooral
de laatste tijd ineens angst/paniek aanvallen. Het is een hele lijst. Ik heb vele artsen, therapeuten en ziekenhuizen bezocht.
Nergens konden ze iets vinden. Ja, ik ben 54 jaar dus het kan de overgang zijn. Ik voelde mij steeds zieker worden
en kan zelfs niet meer werken. Daarom heb ik met behulp van dit forum ervoor gekozen om mijn siliconenprotheses
te laten explanteren. Ook heb ik het kapsel laten verwijderen. De operatie heeft plaats gevonden in
het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem door dokter Kroese. Ik ben nu bijna 1 week geleden geopereerd dus het is zeker
spannend ofdat mijn klachten gaan afnemen. Als dat niet zo blijkt te zijn dan is het toch niet voor niks geweest.
Het is voor mijn gezondheid de allerbeste beslissing. Heb je nog vragen, stel ze gerust. Ik snap heel goed hoe je je voelt.
Heel veel sterkte en onthoud dat je niet alleen staat. Wij zijn er met z’n alle.
Liefs Ilja
Ik lees dat je in rijnstate je operatie hebt gedaan. Ik ga die ook in Rijnstate doen, en tot mijn verbazing zijn ze wel echt snel ook goed met vergoeding en dergelijke. Ik heb da een andere arts maar echt heel erg behulpzaam en zo goed te bereiken! Ik ben aa t wachten op de operatie datum ivm corona bellen ze 2 weke voor de operatie. Ik hoop snel gebeld te worden!