Ook even voorstellen! (Karin)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Pia

Ongelezen bericht 03 jul 2012 23:49

Welkom Kemka,

Wat een gedoe zeg! Jeetje ik wens je sterkte, succes en ga alles volgen.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jul 2012 10:32

Hoi lieve Karin,
Hoop dat alles goed gaat. Heb je nog veel onderzoeken te gaan deze week? Laat je ons weten hoe alles ging?
Heb je trouwens al een afspraak bij de pc staan? Is het niet verstandig om dat vast te doen? Anders moet je nog langer wachten namelijk. Bel het Slotervaart op en maak een afspraak! Ga je dat doen?
Heel veel succes en sterkte!
Dag lieverd, heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Kemka

Ongelezen bericht 07 aug 2012 11:59

Hoi lieve Luna,

Nog bedankt voor je pm, ik heb het onderzoek inmiddels natuurijk al een tijdje achter de rug. De knobbel onder de oksel was ingekapseld bindweefsel en de verdikking boven de prothese is ingekapseld vet en klierweefsel wat er nog zit.

Voor de rest kon ik al gelijk een afspraak maken bij de pc als ik dat wilde, maar ik wilde er eerst nog over na denken heb ik gezegd. Ik wil eerst naar de immumoloog, maar ik moet nog steeds een afspraak maken. Ik weet niet wat ik heb maar kan me nergens toe zetten en heb het gevoel dat ik helemaal op ben.

Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest dat was wel fijn en lekker afleiding. Binnenkort moet ik naar de huidarts voor de virusinfectie die steeds terug komt en dan vraag ik om een verwijzing voor de immumoloog.

Voor de rest lees ik wel mee, maar reageer ik niet zo heel veel op dit moment. Ik denk wel aan iedereen hier hoor.

Heel veel liefs, Karin xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 aug 2012 12:15

Bedankt voor je berichtje lieve Karin.
Vind het erg om te lezen dat je je zo voelt. Zou je met Marga willen schrijven? Zij heeft net als jij een borstamputatie ondergaan en had ook McGhan implantaten. Ze heeft nu monobloc implantaten en zit in soortgelijke situatie als jij. Ze heeft klachten en zou ze eigenlijk ook moeten laten verwijderen. Ze weet nog niet wat ze zal doen volgens mij. Ze denkt wel aan lipofilling (met eigen vet) schreef ze. Misschien dat ze reageerd op je berichtje.
Ben heel erg blij om te horen dat de resultaten van de onderzoeken goed waren. Geen narigheid in ieder geval.
Pas goed op jezelf en probeer zo snel mogelijk bij je huisarts langs te gaan. Misschien is het een idee om alvast een afspraak bij de immunoloog te maken. Alles duurt altijd zo lang.
Heel veel sterkte met alles lieve Karin.
Afbeelding
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”