Explantatie en lipo Tauwja door dokter Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 dec 2021 21:12

Heb bij het deel 'Complicaties na de operatie' een verwijzing gemaakt naar jouw topic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=4074

Kusss😘💕
Tauwja

Ongelezen bericht 28 dec 2021 21:22

Luna MKS schreef:
28 dec 2021 21:06
Wat ontzettend zielig!😢
Ja, als er vocht blijft zitten, kan het weefsel vanbinnen echt niet genezen.
Hopelijk knap je snel op na de ingreep.
Sterkte lieve schat!🙏🌠💕
Dank je wel Luna! Het zal vast wel goedkomen, uiteindelijk, maar het is nog even allemaal vervelend. Al heb ik er op zich geen pijn aan, gelukkig.
Tauwja

Ongelezen bericht 28 dec 2021 21:23

Luna MKS schreef:
28 dec 2021 21:12
Heb bij het deel 'Complicaties na de operatie' een verwijzing gemaakt naar jouw topic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=4074

Kusss😘💕
Haha, fair enough, daar hoort-ie inmiddels wel thuis ja :lol: Dank je wel!
Stef

Ongelezen bericht 29 dec 2021 09:14

You go girl !

Misschien anders vragen of hij nu wel een drain plaatst ?
Essi

Ongelezen bericht 29 dec 2021 17:53

Meid wat een gedoe!
Ik denk aan je. Succes😘
Tauwja

Ongelezen bericht 06 jan 2022 20:24

Zo, operatie nummer drie inmiddels achter de rug (ik tel die onder plaatselijke verdoving ook mee). Het viel op zich mee. Sinds vorige week was mijn linkerborst toch wel aanzienlijk geslonken, en er kwam de laatste dagen ook duidelijk minder vocht uit, dus ik dacht de afgelopen dagen dat een nieuwe operatie misschien toch niet nodig zou zijn. Voor gisteravond had ik sowieso nog een controleafspraak staan, dus ik ben gewoon gegaan zodat dr. Niessen het zelf kon bekijken en kon bepalen of een nieuwe operatie wel echt nodig was. Maar hij vond van wel, vooral omdat het duidelijk nog lang niet dicht was -- er kwam wel veel minder vocht uit (hoewel hij het nog steeds veel vond, hij moest eens weten haha :lol: ), maar er zat nog altijd een flink gat dat er niet uitzag alsof het dicht aan het gaan was. Hij was bang dat het alsnog geïnfecteerd zou raken, of misschien zelfs helemaal niet dicht zou groeien :shock: Dus vandaag om 16.00 moest ik weer onder het mes. Op zich was het zo voorbij -- om 17.00 was ik alweer bij. En net als de vorige keer ging dat heel makkelijk en snel en heb ik helemaal geen last van de narcose. Van binnen was het beter aan het genezen dan dr. Niessen verwacht had, de holte was nu toch wel goed aan elkaar aan het groeien, dus hij heeft alleen het onderste gedeelte schoongemaakt en het daarna weer netjes dichtgehecht. Ik hoop maar dat het nu wel dicht blijft en niet weer uitscheurt, maar ik denk wel dat de huid nu in betere staat is dan 3 weken geleden. Toen was hij echt heel zwak en kwetsbaar, nu heeft het natuurlijk wel 2,5 week gehad om een beetje te genezen. Dus hopelijk komt het nu gewoon goed als ik heel voorzichtig ben :) Ik heb minder pijn dan de vorige twee keren, alleen de huid doet flink zeer. Maar dat is goed op te vangen met paracetamol en misschien straks een diclofenacje voor het slapen gaan. Dit keer heb ik een drain, die moet ik er morgen onder de douche zelf uittrekken. En komende woensdag heb ik weer een controle.
Essi

Ongelezen bericht 06 jan 2022 22:08

Oh oh oh!
Wat moet jij toch allemaal doorstaan....
Bikkel ben je. Ik hoop voor je dat het nu dan echt alleen maar vooruit gaat met je herstel.
Liefs essi
Tauwja

Ongelezen bericht 07 jan 2022 10:28

Essi schreef:
06 jan 2022 22:08
Oh oh oh!
Wat moet jij toch allemaal doorstaan....
Bikkel ben je. Ik hoop voor je dat het nu dan echt alleen maar vooruit gaat met je herstel.
Liefs essi
Dank je wel lieve essi! Ik hoop het ook, en ik heb goede hoop dat het nu goed komt :) Maar ik blijf wel supervoorzichtig natuurlijk.

Ik heb niet zo best geslapen, heel onrustig, maar op zich voel ik me goed en heb ik weinig pijn. Eén paracetamolletje is momenteel voldoende. Zo meteen ga ik douchen en die drain eruit trekken, dat vind ik wel een beetje spannend :shock:
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jan 2022 11:10

Hoop zo dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan!
Succes zo met de drain :shock:

Heel veel kusjes en laat ons weten hoe het verder loopt.

Ik had trouwens je berichtje in je eigen topic gezet, zodat het netjes bij elkaar zit. Bij het complicaties deel staat wel die verwijzing, en dan komen ze vanzelf bij jouw hele topic met het hele verloop.

KUSSSSSSS <3 <3 <3
Tauwja

Ongelezen bericht 07 jan 2022 13:12

@Luna: okidoki, duidelijk! Dank je wel :)

Nou, de drain is eruit hoor. Ze hadden me verteld dat ze een zogenaamde vingertopdrain aangelegd hadden, gemaakt van een steriele latex handschoen, dus ik verwachtte iets wat ook echt maar een vingertop of hooguit een vinger lang was. Maar dit hele gedrocht kwam eruit :shock: Geen idee waar het allemaal gezeten heeft, haha. Ik bleef maar trekken, en trekken, en trekken... :shock: :lol:

vingertopdrain.jpg

Ik ben wel blij dat hij eruit is, de wond doet nu wat minder zeer.
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jan 2022 17:34

Jeetje! :shock:

Dapper van je lieve Tauwja!👍

Rust goed uit en herstel maar gauw!💐
Tauwja

Ongelezen bericht 08 jan 2022 20:27

Goed nieuws: toen ik vanochtend ging douchen was het verband dat ik er gisteravond op gedaan had helemaal schoon :D Voor het eerst in 4 weken geen spoortje bloed of lymfevocht. Dus het lijkt nu ein-de-lijk dicht te gaan. Vanmiddag heeft dr. Niessen gebeld om te vragen hoe het ging, en hij was ook heel blij te horen dat het schoon was en nu wel eindelijk de goede kant op lijkt te gaan. Onwards and upwards! :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jan 2022 20:47

Gelukkig lieverd!🙏👍😘
Tauwja

Ongelezen bericht 11 jan 2022 21:37

Morgenavond heb ik weer controle en ik tel eerlijk gezegd de uren af, want ik heb al twee dagen last van de hechtingen. Die trekken aan mijn huid, wat echt supernaar voelt. Het doet niet echt pijn, maar voelt gewoon ontzettend naar. Volgens mijn moeder is dat vrij normaal en een teken dat de hechtingen eruit kunnen/moeten, dus ik hoop maar dat dat morgenavond gaat gebeuren.

Verder gaat het nog steeds goed :)
Tauwja

Ongelezen bericht 12 jan 2022 10:35

Correctie: gisteravond deed het wél enorm zeer. Plat in bed liggen in welke houding dan ook was echt niet te doen, dat deed gruwelijk zeer, en uiteindelijk heb ik het hoofdeind van mijn bed met een hoop kussens en dekens omhoog moeten zetten om te kunnen slapen. Nu is het continue trekgevoel weg maar bij veel bewegingen voel ik wel een scherpe brandende pijn, dus ik denk dat ik weer een stukje uit m'n hechtingen gescheurd ben bij de vele pijnlijke pogingen om een fatsoenlijke slaaphouding te vinden gisteravond. Maar eerlijk gezegd ben ik heel opgelucht dat dat irritante continue trekgevoel weg is. De rest zal met een paar dagen wel weer dichtgroeien, neem ik aan. Zucht.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”