Spannend he!! En qua timing echt perfect!Stef schreef: ↑01 nov 2021 19:56Ja nu begint het aftellen wel echt hè .. over twee weken deze tijd zijn we hopelijk van de eerste pijn verlost …Tauwja schreef: ↑01 nov 2021 10:37Ja, goeie, ga ik ook nog doen denk ik. Ik heb dat voor mijn borstvergroting niet gedaan, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.Stef schreef: ↑29 okt 2021 16:59Nou heb ook maar even een foto sessie gemaakt van nu .. zodat ik straks meteen kan vergelijken .. pff voelt ook we gek om te beseffen dat die borsten die ik 10
Jaar heb gehad over 2 weken niet meer te hebben .. maar kijk ook wel weer , hoe gek ook , uit naar de volgende 10 jaar ..
Even een update tussendoor ..![]()
Nog maar 10 nachtjes slapen, dames! Het komt nu echt met rasse schreden dichterbij
Ik ben ook benieuwd of we elkaar gaan zien! Zou wel leuk zijn![]()
En dan net voor kerst mogen we een mooi nieuw setje uitzoeken, en zijn we verlost van het pak 🤩
Ook even voorstellen :)
Zo had ik het nog niet bekeken, maar inderdaad!
Ik heb even een e-mail naar Mittsu gestuurd met de vraag of ze me een beetje een beeld konden geven van de operatiedag, omdat ik niet in de buurt van Amstelveen woon en wilde weten wat ik precies moest regelen qua vervoer en eventueel een hotelovernachting de voorafgaande nacht. Mijn moeder wil me wel naar huis rijden maar ziet het niet zitten om een hele dag te moeten zitten wachten als we ons bijvoorbeeld al 's ochtends om 9 uur zouden moeten melden maar ik pas veel later op de dag aan de beurt zou zijn. Dus dan zou ik iets anders moeten bedenken voor de heenweg. Ik kreeg onderstaande reactie:
Een fijn uitgebreid antwoord, waarvan ik dacht dat jullie er misschien ook wat aan zouden hebbenBedankt voor je e-mail.
De operatie staat nu gepland om 14:30 uur. Je dient 30 minuten voorafgaand aanwezig te zijn. Let op, dit kan nog wijzigen. Wanneer het operatie centrum 2 dagen voorafgaand een andere tijd doorgeeft is deze tijd de juiste.
Na aankomst bij het operatie centrum meld je je bij de balie, de assistente zal het telefoonnummer noteren van je begeleider en je daarna naar boven brengen ter voorbereiding van de operatie. Voorafgaand de operatie zie je de anesthesioloog en zal dr. Niessen samen het operatiegebied aftekenen. Daarna mag je de operatiekamer op en zal je onder narcose worden gebracht.
De operatie zal ongeveer 1,5 uur duren, daarna word je wakker op de uitslaapkamer. De verpleegkundige zal je in de gaten houden en ervoor zorgen dat je rustig ontwaakt. Daarna zal ze je wat te eten en drinken aanbieden. Wanneer alles goed gaat zal de verpleegkundige je begeleider contacten om richting de kliniek te komen (wanneer de aanrijtijd van de begeleider lang is zal ze dit eerder laten doen). Daarna mag je naar huis, op de dag van de operatie is de medicatie voor thuisgebruik aanwezig waardoor je deze niet meer hoeft op te halen bij je apotheek.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat natuurlijk graag.
Hi Tauwja,
Oh wat fijn dat je de e-mail doorstuurt in deze chat, dat geeft een goed beeld! Fijn dat je blij bent met de operatietijd, hopelijk blijft hij zo. Ik ga ook eens een mail sturen m.b.t. de tijd want heb hetzelfde probleem als jij. Wij wonen op 2,5 uur afstand dus mijn moeder en ik dachten ook aan een hotelovernachting.
Ik werd trouwens vandaag gebeld door de apotheek m.b.t. de medicatie. Ze hadden het over ontstekingsremmers, maagbeschermers, oxycodon (hiephoi, goede pijnstillers) en een laxerend middel tegen de obstipatie van de oxycodon (deze miste ik bij de bv en trust me, dat was na 5 dagen niet naar de wc kunnen geen feest
).
Zodra ik mijn tijd ook weet deel ik hem hier! Fijne avond xxx
Oh wat fijn dat je de e-mail doorstuurt in deze chat, dat geeft een goed beeld! Fijn dat je blij bent met de operatietijd, hopelijk blijft hij zo. Ik ga ook eens een mail sturen m.b.t. de tijd want heb hetzelfde probleem als jij. Wij wonen op 2,5 uur afstand dus mijn moeder en ik dachten ook aan een hotelovernachting.
Ik werd trouwens vandaag gebeld door de apotheek m.b.t. de medicatie. Ze hadden het over ontstekingsremmers, maagbeschermers, oxycodon (hiephoi, goede pijnstillers) en een laxerend middel tegen de obstipatie van de oxycodon (deze miste ik bij de bv en trust me, dat was na 5 dagen niet naar de wc kunnen geen feest
Zodra ik mijn tijd ook weet deel ik hem hier! Fijne avond xxx
Graag gedaan! Ja, dat telefoontje van de apotheek heb ik ook gehad vandaag. Inderdaad, fijn dat ze er iets tegen constipatie bij geven. Daar heb ik toch al nogal gauw last van, dus daar moet ik echt wel maatregelen tegen treffen dan 
Ik ben benieuwd hoelang we die oxycodon dienen te slikken. Ik hoop niet te lang, want het is heel verslavend. Ik hoop het toch na een paar dagen wel te gaan redden met alleen paracetamol en ibuprofen.
Vandaag trouwens even een spannend momentje gehad, want ik werd wakker met wat milde verkoudheidsverschijnselen. Dus maar gauw een coronazelftest gedaan, en gelukkig was die negatief. Phew. Stel je voor zeg, dat je vlak voor de operatie corona oploopt... Dat zou goed klote zijn!
Zeker gezien de wachtlijst die dr. Niessen nu heeft 
Ik ben benieuwd hoelang we die oxycodon dienen te slikken. Ik hoop niet te lang, want het is heel verslavend. Ik hoop het toch na een paar dagen wel te gaan redden met alleen paracetamol en ibuprofen.
Vandaag trouwens even een spannend momentje gehad, want ik werd wakker met wat milde verkoudheidsverschijnselen. Dus maar gauw een coronazelftest gedaan, en gelukkig was die negatief. Phew. Stel je voor zeg, dat je vlak voor de operatie corona oploopt... Dat zou goed klote zijn!
hey dames,
Ja ik heb ook gevraagd naar mijn tijd.. dat is 12:45. Dus voor jou denk ik tauwja. Alvast excuses als ik op de uitslaapkamer je een beetje verdwaasd aan ga zitten kijken dus;-)
Ja en ook de apotheek gesproken . vind het ook wel heftige medicatie. Maar ach wie weet hebben we het niet eens nodig .. ( wishful thinking )
ik vraag me ook af , als je wakker wordt je dan meteen al dat pak aan krijgt? Die heb ik vandaag binnen gekregen. Dus ik ben er klaar voor !
ben benieuwd nu of lief dan in de ochtend mag? zou wel fijn zijn voor je. Hoef je niet zo lang honger te hebben
Ja ik heb ook gevraagd naar mijn tijd.. dat is 12:45. Dus voor jou denk ik tauwja. Alvast excuses als ik op de uitslaapkamer je een beetje verdwaasd aan ga zitten kijken dus;-)
Ja en ook de apotheek gesproken . vind het ook wel heftige medicatie. Maar ach wie weet hebben we het niet eens nodig .. ( wishful thinking )
ik vraag me ook af , als je wakker wordt je dan meteen al dat pak aan krijgt? Die heb ik vandaag binnen gekregen. Dus ik ben er klaar voor !
ben benieuwd nu of lief dan in de ochtend mag? zou wel fijn zijn voor je. Hoef je niet zo lang honger te hebben
ooh idd!! zo shit als je nu even ziek wordt. vandaag een kind met corona in de klas van mijn zoon... ik ook meteen stress pfff we moeten nu echt even oppassen ja. Want verwacht niet dat we anders snel geholpen kunnen worden.Tauwja schreef: ↑02 nov 2021 17:24Graag gedaan! Ja, dat telefoontje van de apotheek heb ik ook gehad vandaag. Inderdaad, fijn dat ze er iets tegen constipatie bij geven. Daar heb ik toch al nogal gauw last van, dus daar moet ik echt wel maatregelen tegen treffen dan
Vandaag trouwens even een spannend momentje gehad, want ik werd wakker met wat milde verkoudheidsverschijnselen. Dus maar gauw een coronazelftest gedaan, en gelukkig was die negatief. Phew. Stel je voor zeg, dat je vlak voor de operatie corona oploopt... Dat zou goed klote zijn!Zeker gezien de wachtlijst die dr. Niessen nu heeft
![]()
Hi Tauwja,
Oh top, dan liggen ze goed op schema haha! Ik denk dat je zelf de keuze kunt maken hoelang je de oxycodon slikt. Als je het redt met alleen ibuprofen is dat ook goed toch. Het is jouw lijf! Ik weet dat ik na de bv de oxycodon zo'n 4 dagen heb geslikt en toen dus ben gestopt omdat ik niet meer naar de wc kon haha
.
En oh wat spannend! Gelukkig negatief en de komende dagen gewoon goed opletten waar je komt. Misschien komen er vanavond bij de persco wat aangescherpte maatregelen en dan zitten we hopelijk safe.
Ik heb ondertussen reactie van Mittsu en mijn operatietijd is 11.15, waar ik enorm blij mee ben. Slaap toch het fijnste in mijn eigen bedje en met deze tijd kunnen we 's ochtends vroeg vertrekken. Ik denk dus dat ik jou niet ga zien, maar dat Stef tussen ons in valt qua tijd?
Oh top, dan liggen ze goed op schema haha! Ik denk dat je zelf de keuze kunt maken hoelang je de oxycodon slikt. Als je het redt met alleen ibuprofen is dat ook goed toch. Het is jouw lijf! Ik weet dat ik na de bv de oxycodon zo'n 4 dagen heb geslikt en toen dus ben gestopt omdat ik niet meer naar de wc kon haha
En oh wat spannend! Gelukkig negatief en de komende dagen gewoon goed opletten waar je komt. Misschien komen er vanavond bij de persco wat aangescherpte maatregelen en dan zitten we hopelijk safe.
Ik heb ondertussen reactie van Mittsu en mijn operatietijd is 11.15, waar ik enorm blij mee ben. Slaap toch het fijnste in mijn eigen bedje en met deze tijd kunnen we 's ochtends vroeg vertrekken. Ik denk dus dat ik jou niet ga zien, maar dat Stef tussen ons in valt qua tijd?
Oh spannend, dan ben jij na mij!! Nou ik denk dat ik mezelf dan moet excuseren tegenover jou voor mijn verdwaasdheid na de narcose hahaStef schreef: ↑02 nov 2021 17:32hey dames,
ben benieuwd nu of lief dan in de ochtend mag? zou wel fijn zijn voor je. Hoef je niet zo lang honger te hebben![]()
oh idd. Dan kan je lekker beetje op tijd naar huis. Nou lief dan ben ik voor jou ook de gezelligste niet en sta ik stijf van de zenuwen hahahah
nee hoor komt goed met ons allemaal!
Hij rekent gelijk door .. 11:15 en dan hoppa door naar 12:45 en dan naar 12:30 .. ik zeg dit doet ie vaker
nee hoor komt goed met ons allemaal!
Hij rekent gelijk door .. 11:15 en dan hoppa door naar 12:45 en dan naar 12:30 .. ik zeg dit doet ie vaker
Haha ik snap er op dat moment waarschijnliijk toch vrij weinig van, dus ik vergeef het je alvast
Nou, nu we een tijd hebben ben ik ineens 1000x nerveuzer! Voelt wel fijn om dit zo met jullie te kunnen delen omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Nou, nu we een tijd hebben ben ik ineens 1000x nerveuzer! Voelt wel fijn om dit zo met jullie te kunnen delen omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Hahaha, dat geeft niet hoor. Ik schijn zelf na m'n bv vanuit de kliniek m'n moeder aan de telefoon te hebben gehad en de grootst mogelijke onzin uitgekraamd te hebben, maar ik herinner me daar helemaal niks vanStef schreef: ↑02 nov 2021 17:32hey dames,
ben benieuwd nu of lief dan in de ochtend mag? zou wel fijn zijn voor je. Hoef je niet zo lang honger te hebben![]()
Volgens mij krijg je die meteen aan als je wakker wordt, ja. Ik moet de mijne nog bestellen, maar dat ga ik vandaag of morgen doen. Zo komt het steeds een stapje dichterbij...
Nope, dan kan het zó bijna een jaar duren, vrees ik
Yup, en even uit de buurt blijven van jonge kinderen die gezellig in je gezicht niezen
Laatst gewijzigd door Tauwja op 02 nov 2021 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, dan zullen jij en ik elkaar wel niet zien, denk ik. Ach, dan gaan we als alles achter de rug is toch gezellig een keer koffie drinken met z'n drieën?Lief schreef: ↑02 nov 2021 17:34Hi Tauwja,
Oh top, dan liggen ze goed op schema haha! Ik denk dat je zelf de keuze kunt maken hoelang je de oxycodon slikt. Als je het redt met alleen ibuprofen is dat ook goed toch. Het is jouw lijf! Ik weet dat ik na de bv de oxycodon zo'n 4 dagen heb geslikt en toen dus ben gestopt omdat ik niet meer naar de wc kon haha.
En inderdaad, ik stap gewoon zo snel mogelijk over op minder verslavende pijnstillers