Vergoeding achteraf- Allergan - Operatieverslag

Lees informatie of stel vragen.
Kleinelicious

Ongelezen bericht 08 okt 2021 10:54

Goedemorgen,

Ik heb 30 september mijn operatie gehad en er bleek dus aan de rechterkant flinke kapselvorming te zitten.
Dit was de echo niet te zien die ik eerder had gehad. Ik heb de operatie zelf betaald (2000euro).
Nu heb ik het operatieverslag binnen gekregen maar hier word niet over Baker klasse gepraat.
Er staat '' Rechts verdikte kapsel in 3 lagen''. Zie bijlage.

Wel praten ze over zweten, allergan en geruwd.

Denken jullie dat dit voldoende is voor de zorgverzekering?
Ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen aan de chirurg om de baker klasse aan te geven maar ze wisten niet zeker of dit kon...
Bijlagen
Verslaag.jpg
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 okt 2021 11:11

Mocht ze dit niet aanpassen, geef dan in je eigen brief aan dat je kapsel baker 4 had aan 1 kant. En geef aan dat ze bij vragen contact op moeten nemen met de pc.
Geef ook aan dat je implantaten hebt die van de markt zijn gehaald. Er staan verschillende voorbeeldbrieven waarvan je steeds delen kunt gebruiken voor het opstellen van je brief.
Neem het topic met de voorbeeldbrieven goed door en bekijk ze allemaal en knip en plak daar stukjes uit.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?t=669

Ik kan je niet garanderen dat ze zullen vergoeden, want ze doen er alles aan om het niet te doen...
Geef het in ieder geval niet op. In mijn tijd werd er nooit vergoed, maar ik heb het toch voor elkaar gekregen en ook achteraf.

Succes!🍀
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie kosten/vergoeding”