Ik zie dat er bijv. veel van dit in dadels zit, haver, rozijnen etc.
(zie de link)
Moeten we dit nu gaan vermijden?!

https://www.ahealthylife.nl/de-top-12-v ... -silicium/
Hi! Tot hoe lang na de explantatie moet je letten op de inname van silicium (dioxide)?Luna MKS schreef: ↑06 feb 2020 13:00Lieve schat, ik begrijp je volkomen, maar alles komt goed hoor!
Als je uitsluitend plantaardig eet heb je al zo'n enorme voorsprong op andere mensen qua voeding en gezondheid. Toch schuilen er ook zeer grote gevaren aan deze manier van eten en moet je jezelf niet nog meer gaan beperken in wat je wel en niet eet. In peulvruchten en groene groenten zit veel silicium maar jij kunt daar niet zonder! Dus eet gewoon zoals je dat altijd deed en let wel op de foute vetten en koolhydraten enz.
Ik weet niet of jij al heel lang zo eet. Ik zelf al ruim 23 jaar. Maar ik let wel heel goed op wat ik doe. Je kunt niet zomaar van alles uit je dieet schrappen zonder te weten wat je doet. Dus kijk goed naar de inname van je voedingstoffen en suplementeer altijd! Los van je operatie want jij hebt dit wel nodig.
Heb je je vitaminen status wel eens laten onderzoeken?
Misschien kun je naar 1 van deze diëtisten. viewtopic.php?t=862
Je krijgt als het goed is de eerste 3 uur vergoed
Succes mop!!!![]()
Oke! Ik vroeg dit eigenlijk omdat ik voor mijn detox twee dure potten chlorella van NOW in huis had gehaald. Voordat ik erachter kwam dat dat silicium dioxide in zit. Ik dacht dan gebruik ik die op een later moment pas 'wanneer het weer kan'.Monique MKS schreef: ↑06 jun 2021 19:31Zo lang mogelijk als dat kan. Maar het gaat voornamelijk om silicium in supplementen waar je op moet letten.