Explantatie Marie door dokter Kappel (met foto's verwijderde implantaten)

Deel je ervaringen en foto's
Ukkie78

Ongelezen bericht 07 mar 2021 20:24

Hoi marie,

You did it girl!
Trots op je, ik hoop dat het uiteindelijke resultaat mooi is geworden 🤞🤞🤞
Heel veel beterschap , dat je maar snel mag opknappen 👄
Marie

Ongelezen bericht 07 mar 2021 21:05

Essi schreef:
07 mar 2021 19:47
Yeahhh, je hebt het achter de rug🥳
Fijn dat alles goed is gegaan. Nu lekker herstellen.
Liefs essi
Dank je wel Essi!
Marie

Ongelezen bericht 07 mar 2021 21:06

Ukkie78 schreef:
07 mar 2021 20:24
Hoi marie,

You did it girl!
Trots op je, ik hoop dat het uiteindelijke resultaat mooi is geworden 🤞🤞🤞
Heel veel beterschap , dat je maar snel mag opknappen 👄
Dank je wel! Ik hoop ook dat het mooi wordt, want heb nog niet gekeken...
En jij ook heel erg veel succes straks! Ook jij kan dit!
Mar3kids

Ongelezen bericht 07 mar 2021 21:35

Marie schreef:
07 mar 2021 19:11
Mar3kids schreef:
07 mar 2021 16:44
Hey Marie

Eindelijk ben je verlost.
Zo grappig om jou verslag te lezen, dan beleef ik die dag ook weer net zo.
Schrikken dat je niet goed werd!
Op naar een goed herstel en neem de tijd om aan je borsten te wennen.
Dikke kus Mar
Ja eindelijk! Ik ben blij dat het nu achter de rug is. Ja lijkt me ook heel grappig voor jou om te lezen, omdat je het dan helemaal voor je ziet, aangezien jij daar ook bent geweest. Hoe gaat het met jouw herstel?
Hoi

Herstel ging goed, maar de laatste weken lijken weer klachten toe te nemen. Pijnlijker rechter borst of dat ook komt doordat ik nu weer 2 x per week thuis sport??
Vermoeidheid en stijve spieren en gewrichten ook weer toegenomen...
X
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 mar 2021 16:01

Jeetje Marie, wat heftig dat je steeds wegviel. Dat was schrikken voor je.
De verpleegkundige had eigenlijk niet weg mogen gaan....maar na dit heeft ze haar les wel geleerd ;)

Hoe voel je je vandaag?

Ik ga je topic nog afsplitsen, of wil je dat ik alles zo laat?
Marie

Ongelezen bericht 08 mar 2021 19:51

Mar3kids schreef:
07 mar 2021 21:35
Marie schreef:
07 mar 2021 19:11
Mar3kids schreef:
07 mar 2021 16:44
Hey Marie

Eindelijk ben je verlost.
Zo grappig om jou verslag te lezen, dan beleef ik die dag ook weer net zo.
Schrikken dat je niet goed werd!
Op naar een goed herstel en neem de tijd om aan je borsten te wennen.
Dikke kus Mar
Ja eindelijk! Ik ben blij dat het nu achter de rug is. Ja lijkt me ook heel grappig voor jou om te lezen, omdat je het dan helemaal voor je ziet, aangezien jij daar ook bent geweest. Hoe gaat het met jouw herstel?
Hoi

Herstel ging goed, maar de laatste weken lijken weer klachten toe te nemen. Pijnlijker rechter borst of dat ook komt doordat ik nu weer 2 x per week thuis sport??
Vermoeidheid en stijve spieren en gewrichten ook weer toegenomen...
X
Wat vervelend Mar! Hopelijk verdwijnt het snel weer! Ben je al op controle geweest bij dr. Kappel?
Marie

Ongelezen bericht 08 mar 2021 19:56

Luna MKS schreef:
08 mar 2021 16:01
Jeetje Marie, wat heftig dat je steeds wegviel. Dat was schrikken voor je.
De verpleegkundige had eigenlijk niet weg mogen gaan....maar na dit heeft ze haar les wel geleerd ;)

Hoe voel je je vandaag?

Ik ga je topic nog afsplitsen, of wil je dat ik alles zo laat?
Vandaag heb ik een iets mindere dag, maar ik denk dat dat erbij hoort. Ik ben wat misselijk, heb geen eetlust, ben snel moe en duizelig en m'n hoofd voelt raar (alsof ik heel veel morfine gehad heb). Het is alsof ik in een waas leef en ik vergeet dingen.
Het goede nieuws is dat de drains eruit zijn en dat ik m'n borsten heb gezien. Het viel me heel erg mee. Zoals het er nu uitziet heb ik een cupje AA, dus dat zou mooi zijn! Ook zag de huid er heel rustig uit. Ik zag geen bloed of blauwe plekken of zo (je gaat jezelf van alles in je hoofd halen namelijk). Ik heb amper pijn, dus stop waarschijnlijk met de pijnmedicatie. Ik hoop dat ik dan ook wat helderder in m'n hoofd word.
Wat wil je precies afsplitsen in mijn topic?
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 mar 2021 21:26

Hoi lieverd, wat vervelend dat je zo duizelig bent. Veel water en wat bouillon kan helpen. Doe voorzichtig zodat je niet ineens valt.
Lekker veel op de bank liggen met benen wat hoger

Ik vroeg me af of je een apart explantatie topuc wilt. Dan splits ik je berichtje af.
Marie

Ongelezen bericht 09 mar 2021 11:17

Luna MKS schreef:
08 mar 2021 21:26
Hoi lieverd, wat vervelend dat je zo duizelig bent. Veel water en wat bouillon kan helpen. Doe voorzichtig zodat je niet ineens valt.
Lekker veel op de bank liggen met benen wat hoger

Ik vroeg me af of je een apart explantatie topuc wilt. Dan splits ik je berichtje af.
Goedemorgen lieve Luna,

Ja je mag 'm wil splitsen. Dat is denk ik fijner voor dames die alleen willen lezen over de explantatie. Wil je dan in dit topic verwijzen naar het volgende topic? Thanks!

Liefs Marie
Marie

Ongelezen bericht 09 mar 2021 11:25

Lieve dames,

Hierbij de foto's van de protheses (McGhan 410, 185 cc, ruwe variant) na bijna 15 jaar. Zoals je kunt zien hebben ze niet meer het volume wat ze destijds hadden, dus ze hebben aardig wat gezweet.

Vandaag voel ik me gelukkig beter dan gisteren. Ik ben gestopt met de pijnmedicatie en de pijn is niet toegenomen. Vannacht heb ik het klokje rond geslapen en ik lig afwisselend op m'n rug en m'n zij. Vanmorgen heb ik de strakke top verwijderd en een post-operatieve bh aangedaan. De tepels vind ik er heel raar uitzien, maar dat trekt denk ik nog wel bij. Verder heb ik nog steeds iets borstvorming waar ik heel blij mee ben.

Liefs Marie
Bijlagen
McGhan 410, 185 cc na bijna 15 jaar
Lien

Ongelezen bericht 09 mar 2021 11:40

Hoi lieve Marie,
Wat wwn geluk dat je nog een AA cupje hebt! En wat zijn de siliconen er mooi uitgekomen, ook een hele geruststelling lijkt me ondanks dat ze leger zijn.. Blijft naar he.
Heeft de huisarts de Drains er gisteren al uitgehaald of vandaag? Ik zal daarvoor ook alvast een afspraak maken, het zit hier altijd zo vol bij de huisarts. Fijn dat ze weg zijn en flje goed hebt geslapen.
Lekker rustig aan doen, dan voel je je hopelijk gauw beter, veel liefs je hebt gelukkig al een hoop achter de rug.
Beterschap!
Marie

Ongelezen bericht 09 mar 2021 12:01

Lien schreef:
09 mar 2021 11:40
Hoi lieve Marie,
Wat wwn geluk dat je nog een AA cupje hebt! En wat zijn de siliconen er mooi uitgekomen, ook een hele geruststelling lijkt me ondanks dat ze leger zijn.. Blijft naar he.
Heeft de huisarts de Drains er gisteren al uitgehaald of vandaag? Ik zal daarvoor ook alvast een afspraak maken, het zit hier altijd zo vol bij de huisarts. Fijn dat ze weg zijn en flje goed hebt geslapen.
Lekker rustig aan doen, dan voel je je hopelijk gauw beter, veel liefs je hebt gelukkig al een hoop achter de rug.
Beterschap!
Hoi Lien,

Ja ik hoop dat dat zo blijft en dat het geen zwelling is van wondvocht of zo. Ik ben inderdaad blij dat ze er heel uitgekomen zijn. Gisteren zijn mijn drains verwijderd. Het is afhankelijk van hoeveel bloed en wondvocht je verliest. Als dat in 24 uur minder dan 30 cc is mogen ze eruit. Als ik jou was zou ik dan 2 afspraken bij je huisarts inplannen: 1 na 2 dagen en 1 na 3 dagen. Dan heb je dat in ieder geval staan en tegen die tijd weet je of ze op 2 of 3 dagen na de operatie eruit kunnen (die andere afspraak zeg je dan gewoon af).
Voor jou is het nu aftellen! Zie je er tegenop?

Liefs
Lien

Ongelezen bericht 09 mar 2021 16:13

Wie weet door de zwangerschap en borstvoeding dat je toch wat hebt 'bijgekregen', hopen dat het zo blijft! En straks doet een 2e zwangerschap vast ook goed voor je echte borsten! Wat zal het leuk zijn als je dan weer borstvoeding kan geven en misschien wel weer een vol cupje hebt!
Ik heb beide implantaten 175cc, maar dacht altijd dat ze 125cc hadden geplaatst. Best wel vergelijkbaar met jouw protheses dus! En goed idee van die 2 afspraken, dat ga ik doen :)
Ik kijk er enorm naar uit! Vind het zo eng dat de rechter lek is, hij mag er van mij zsm uit!
Jij lekker aansterken, ik lees dat kippenbouillon heel goed voor je herstel is. Rustig aan en veel beterschap!
Xx
Mar3kids

Ongelezen bericht 09 mar 2021 17:42

Hey

De protheses zien er nog goed uit.
Fijn dat het beter met je gaat.
Ik moet over 4 weken op controle. Ben benieuwd wat ze dan zegt.
WabiSabi

Ongelezen bericht 09 mar 2021 17:46

Het is toch eigenlijk gekkenwerk dat we die dingen in ons lichaam lieten plaatsen. Het zou verboden moeten worden.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”