You did it girl!
Trots op je, ik hoop dat het uiteindelijke resultaat mooi is geworden
Heel veel beterschap , dat je maar snel mag opknappen
Dank je wel! Ik hoop ook dat het mooi wordt, want heb nog niet gekeken...
Hoi
Wat vervelend Mar! Hopelijk verdwijnt het snel weer! Ben je al op controle geweest bij dr. Kappel?Mar3kids schreef: ↑07 mar 2021 21:35Hoi
Herstel ging goed, maar de laatste weken lijken weer klachten toe te nemen. Pijnlijker rechter borst of dat ook komt doordat ik nu weer 2 x per week thuis sport??
Vermoeidheid en stijve spieren en gewrichten ook weer toegenomen...
X
Vandaag heb ik een iets mindere dag, maar ik denk dat dat erbij hoort. Ik ben wat misselijk, heb geen eetlust, ben snel moe en duizelig en m'n hoofd voelt raar (alsof ik heel veel morfine gehad heb). Het is alsof ik in een waas leef en ik vergeet dingen.
Goedemorgen lieve Luna,Luna MKS schreef: ↑08 mar 2021 21:26Hoi lieverd, wat vervelend dat je zo duizelig bent. Veel water en wat bouillon kan helpen. Doe voorzichtig zodat je niet ineens valt.
Lekker veel op de bank liggen met benen wat hoger
Ik vroeg me af of je een apart explantatie topuc wilt. Dan splits ik je berichtje af.
Hoi Lien,Lien schreef: ↑09 mar 2021 11:40Hoi lieve Marie,
Wat wwn geluk dat je nog een AA cupje hebt! En wat zijn de siliconen er mooi uitgekomen, ook een hele geruststelling lijkt me ondanks dat ze leger zijn.. Blijft naar he.
Heeft de huisarts de Drains er gisteren al uitgehaald of vandaag? Ik zal daarvoor ook alvast een afspraak maken, het zit hier altijd zo vol bij de huisarts. Fijn dat ze weg zijn en flje goed hebt geslapen.
Lekker rustig aan doen, dan voel je je hopelijk gauw beter, veel liefs je hebt gelukkig al een hoop achter de rug.
Beterschap!