Spijt na borstvergroting (paniek aanvallen)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Nina1

Ongelezen bericht 26 feb 2021 08:44

Wat fijn dat je bij Van Selms terecht kon, en ook al zo snel. Je gevoel is duidelijk: ze moeten eruit. En dat kan gelukkig!! Ik dacht lang dat dat geen optie was (na 18 jaar implantaten), totdat ik hier de verhalen las. Je hebt straks je eigen, zachte, natuurlijke borsten terug die je nu misschien wel prima vindt passen bij je lichaam. En die littekens zie je na een tijd en liefdevolle aandacht nauwelijks meer, zeker met jouw cupmaat.

Mijn rebalancer (lichaamsgerichte therapeut) gaf me een mooie tip: Praat vooraf met je lijf en je borsten over wat er gaat gebeuren. Alsof het kleine kinderen zijn. Dat erin gesneden wordt. Dat dat pijn doet. Dat je lijf daarna nog pijn zal doen. Dat je zal proberen zacht en lief te zijn.
Ook al geloof je hier niet in, dan is het wel heel liefdevol naar je lichaam! Misschien heb je er iets aan.

Sterkte de komende tijd!!
29 maart 2021 - explantatie door Van Selms
mei 2003 - McGhan 410 ST MM, 320 CC op de spier
Mijn verhaal: viewtopic.php?f=16&t=3437
WabiSabi

Ongelezen bericht 26 feb 2021 10:05

Dat doe ik nou ook Nina, praten tegen ze. Maar ik zeg ook heel vaak “donder eigenlijk ook maar op samen, heb genoeg van jullie”. Beter om dat niet tegen je kinderen te zeggen:))
Nina1

Ongelezen bericht 26 feb 2021 12:00

Hahaha WabiSabi, nee zal ik niet doen :lol: . Liefdevol je borsten benaderen, en de rest van je lijf. Liefdevol je eigen borsten aanraken!
Ik merk ook dat ik kleine borsten steeds mooier vind. Echt grappig om te merken. Is misschien ook wel de tijdsgeest.

Ik had vorig jaar een vrouwenretreat, en dat heeft mij achteraf gezien ook gesterkt. Al die mooie vrouwen bij elkaar. De 'sisterhood' van vrouwen onderling ervaren. Dat geeft kracht!
ceedo

Ongelezen bericht 27 feb 2021 13:31

Ben ik weer.

Alle reacties doen mij zo goed.

Toch zit ik wel met een aantal vragen in mijn hoofd..

Ik heb dit forum volledig afgelezen en ik zie dat sommige vrouwen 1/2 weken nodig hebben om te herstellen.

Dr. van Selms zei tegen mij dat wanneer ik op een donderdag geopereerd ben, dat ik dan maandag gewoon weer aan het werk kan en auto kan rijden. Is dit bij mij dan zo kort omdat de protheses er nog zo kort in zitten?

Ook maak ik mij zorgen om mijn tepels. Deze zijn extreem uitvergroot door de borstvergroting. Worden deze ook weer normaal na de operatie?

Hoe kan ik het beste mijn littekens behandelen? Ik heb gelezen over siliconenpleisters

Hoe is de pijn na de explantatie. Met de borstvergroting heb ik wat pijn ervaren, maar dit was wel te doen.

Ik ben zo bang, maar ook blij dat ik straks weer mijn eigen vertrouwde borsten terugkrijg.

Liefs
Susana

Ongelezen bericht 27 feb 2021 14:47

ceedo schreef:
27 feb 2021 13:31
Ben ik weer.

Alle reacties doen mij zo goed.

Toch zit ik wel met een aantal vragen in mijn hoofd..

Ik heb dit forum volledig afgelezen en ik zie dat sommige vrouwen 1/2 weken nodig hebben om te herstellen.

Dr. van Selms zei tegen mij dat wanneer ik op een donderdag geopereerd ben, dat ik dan maandag gewoon weer aan het werk kan en auto kan rijden. Is dit bij mij dan zo kort omdat de protheses er nog zo kort in zitten?

Ook maak ik mij zorgen om mijn tepels. Deze zijn extreem uitvergroot door de borstvergroting. Worden deze ook weer normaal na de operatie?

Hoe kan ik het beste mijn littekens behandelen? Ik heb gelezen over siliconenpleisters

Hoe is de pijn na de explantatie. Met de borstvergroting heb ik wat pijn ervaren, maar dit was wel te doen.

Ik ben zo bang, maar ook blij dat ik straks weer mijn eigen vertrouwde borsten terugkrijg.

Liefs
Gezien je ze nog niet zo lang hebt, zal alles terug gaan naar hoe ze waren in korte tijd. Pijn is heel persoonlijk, dus je kan nooit het weten. Het hangt van verschillende factoren, maar voornamelijk van je pijngrens en mindsetting.
De littekens kan je zeker behandelen met siliconepleisters, daar heb ik geen ervaring mee Ik heb ze behandeld met vitamine E olie, wel toen ze goed droog en dicht waren. Het komt goed.... :D
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
ceedo

Ongelezen bericht 01 mar 2021 12:16

Hi allemaal,

29 maart word ik geopereerd door Dr. van Selms.

Dit is natuurlijk onwijs fijn, maar nog wel erg lang wachten..

Ik wil zo graag mijn leven weer oppakken, kunnen lachen en blij kunnen zijn. Nu nog een maand wachten zal niet gemakkelijk zijn en ik ben weer onwijs verdrietig.

Ook komt daarbij de spanning bij kijken dat ik weer onder het mes moet.

Dit voelt als de juiste beslissing ondanks de angst voor de littekens
Susana

Ongelezen bericht 01 mar 2021 17:54

ceedo schreef:
01 mar 2021 12:16
Hi allemaal,

29 maart word ik geopereerd door Dr. van Selms.

Dit is natuurlijk onwijs fijn, maar nog wel erg lang wachten..

Ik wil zo graag mijn leven weer oppakken, kunnen lachen en blij kunnen zijn. Nu nog een maand wachten zal niet gemakkelijk zijn en ik ben weer onwijs verdrietig.

Ook komt daarbij de spanning bij kijken dat ik weer onder het mes moet.

Dit voelt als de juiste beslissing ondanks de angst voor de littekens
Tijd vliegt echt voorbij....je mag nu al je leven oppakken...gewoon doorgaan met je leven...zo zal het besef van tijd sneller gaan.
Nog 27 dagen te gaan..gezien deze bijna voorbij is 😉😘
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Nina1

Ongelezen bericht 01 mar 2021 19:29

Fijn! Misschien komen we elkaar tegen, ik word die dag ook door hem geopereerd :)! Ik tel de dagen ook af! Hoe eerder hoe beter, hè. Toch vind ik het nog best snel. Bij dr. Niessen zou ik pas in april op consult kunnen ...

Je hebt nu de datum in het vooruitzicht en zoals Susana zegt, je mag je leven nu al oppakken!
ceedo

Ongelezen bericht 01 mar 2021 19:36

Nina1 schreef:
01 mar 2021 19:29
Fijn! Misschien komen we elkaar tegen, ik word die dag ook door hem geopereerd :)! Ik tel de dagen ook af! Hoe eerder hoe beter, hè. Toch vind ik het nog best snel. Bij dr. Niessen zou ik pas in april op consult kunnen ...

Je hebt nu de datum in het vooruitzicht en zoals Susana zegt, je mag je leven nu al oppakken!
Dat zou best kunnen dan inderdaad! ik tel de dagen vanaf nu ook af. Dr. Niessen had voor mij pas plek in juni voor een consult.

Is het goed als ik je even een privé bericht stuur?
Nina1

Ongelezen bericht 01 mar 2021 19:37

Tuurlijk, je mag me een privébericht sturen hoor!
ceedo

Ongelezen bericht 03 mar 2021 18:45

HELP!

Ik had al eerder contact gehad met Dr. Kappel, maar dit ging over lokale verdoving en had daar toch geen goed gevoel bij.

Nu een afspraak eind maart bij Dr. Van Selms... maar Dr. Kappel wilt mij graag zaterdag opereren ook m.b.t. het wetenschappelijk onderzoek van kapselvorming.

Maar ik heb het geld al overgemaakt aan Jan van Goyen en heb alle vertrouwen in Dr. van Selms. Dit overvalt mij wel een beetje. Terwijl ik het idee ook heb. Hoe sneller hoe beter.. ik ben even radeloos. Morgen belt zij mij op om een beslissing te maken.

Hebben vrouwen hier ervaring met Dr. Kappel..

Wat moet ik doen??

Liefs
Nina1

Ongelezen bericht 03 mar 2021 19:32

Ik heb hier alleen maar goede reacties gelezen over dr Kappel, Cee. De beheerders zullen dat bevestigen.

Je kan morgenochtend even bellen met Van Selms/het centrum en de situatie voorleggen. Afhankelijk van het antwoord of je het geld terug kan krijgen, kan je beslissen. Beide doktoren zijn heel kundig, dus als je je geld terug kan krijgen en je snel geholpen wil worden, zou ik naar dr Kappel gaan.

Sterkte!! Laat het weten wat het wordt!
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2021 19:38

Niks meer aan toe te voegen😉
Marie

Ongelezen bericht 03 mar 2021 19:51

Ja lastig om zo snel te moeten beslissen. Ik zou ook het advies opvolgen om morgen eens te bellen of je het geld terug kan krijgen. Volgens mij kun je als je ruim op tijd afzegt (dus langer dan een week van tevoren), je geld terugkrijgen. Bij dr. Kappel is dat in ieder geval wel zo.

Dr. Kappel is heel kundig en ik lees op het forum zeer positieve verhalen over haar. Zelf heb ik ook alle vertrouwen in haar en dat je zo snel bij haar terecht kan is wel super! Ik moest zelf vanaf het consult ruim 3 maanden wachten tot het moment van de operatie.

Mocht je trouwens besluiten om je aanstaande zaterdag door haar te laten opereren, dan zie ik je misschien nog wel (afhankelijk van de tijd). Ik word zaterdag ook door haar geopereerd namelijk :)

Sterkte met het maken van een keuze!

Liefs Marie
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mar 2021 19:47

Explantatie topic Ceedo staat hier: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3510
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”