Toch nog even een update
Het gaat nog steeds echt super, boven mijn verwachtingen. Ik ben sinds gister (dag 3) gestopt met de medicatie. Vanaf dag 1 was ik ook weer aan het werk (online). Ook was ik enorm snel gewend aan mijn kleine borsten. Voor mijn borstvergroting was ik zo onzeker dat ik niet naar mijn eigen borsten kon kijken of ik was aan het huilen. En nu... Ik heb geen 1 traan moeten laten toen ik mijn oude kleine borsten weer zag, terwijl ik een Atje heb.
Ik denk dat ik gewoon zo opgelucht ben dat die 'enge' dingen eruit zijn, dat ik alleen maar blij ben met mijn kleine borsten. Verder denk ik ook dat ik me voor de explantatie zo enorm druk heb gemaakt, dat het mij alleen maar is meegevallen. Ik ben super trots op mezelf dat ik mijn lichaam nu eindelijk een keer liefde geef en dat ik deze stap heb genomen. In de zin van dat mijn lichaam niet meer hoeft te vechten tegen die gifbommen, maar dat mijn lichaam nu rust krijgt.
Daarnaast kan ik ook niet wachten om leuke kettingen te kopen en mooie lingerie setjes, zodat ik me nog sexy ga voelen ook ;P. Ik ben al inspiratie aan het opdoen hahaha. Het is voor mij echt een wonder dat mijn kleine borsten me eigenlijk helemaal niks meer boeien. Het lijkt wel alsof er bij mij een kantelpunt is geweest na de operatie qua mindset.
Ik ben alleen maar blij, dankbaar, opgelucht en trots. Ik hoop dat ik snel van mijn klachten af ben en dat ik weer volop kan gaan genieten van het leven, want ik ben nog maar 21
Over een maandje zal ik jullie weer een update geven!
Voor alle vrouwen die nog moeten. Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik de explantatie heb gedaan. Alles in mijn hoofd was 1000x erger dan dat het in werkelijkheid was. Ik hoop dat jullie dezelfde mindset er van krijgen